Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 november 2013, 20:13   #61
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar Bekijk bericht
zou mogen!!
In afwachting.

Als stichtend lid van de Ben Weyts fanclub komt mij vanavond de trieste taak toe om tweemaal verontschuldigingen aan te bieden voor Bens gedrag gisteren op de nationale televisie.

Gisteren kwam Ben op het canvas journaal met een kort linguïstiek intermezzo over hoe het niet nodig is om konfederalisme samen te laten gaan met het bijvoeglijke naamwoord positief. Volksmens zijnde durfde Ben niet over pleonasmen beginnen, maar kwetterde hij didactisch over witte sneeuw en ronde cirkels. Kortom het konfederalisme is volgens onze Ben positief. Wie aandachtig de discussies op dit forum volgt weet natuurlijk beter: het konfederalisme dat Ben en zijn kornuiten op dit forum voorstaan is allesbehalve positief te noemen. Cirkels zijn daarentegen wel degelijk rond en sneeuw vaak wit. Namens de fanclub excuses dat Ben als de eerste de beste tsjeef de boel stond te belazeren en op de koop toe ook nog middelmatig taaladvies verstrekte.

Excuses ook dat Ben zich als het schoothondje van Wouter Beke gedroeg gisteren op canvas. Ben probeerde tevergeefs en te geforceerd om zich in Wouters gratie te wurmen onder het voorwendsel van positivo's onder elkaar. Namens de fanclub oprechte verontschuldigingen voor Bens moment van zwakte en schaamte.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 5 november 2013 om 20:15.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2013, 20:40   #62
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
alleszins niet beter ? bibbert mijn stem dan ?
Nee uw schrijfstijl .......
En als werklozen sowieso weer werken na 3 jaar vind ik het prima dat men de eerst schok wat opvangt via het stempelgeld.
Het profitariaat moet er uit willen we overleven en daar is veel werk aan de winkel.
Oud 5 november 2013, 21:08   #63
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
In afwachting.

Als stichtend lid van de Ben Weyts fanclub komt mij vanavond de trieste taak toe om tweemaal verontschuldigingen aan te bieden voor Bens gedrag gisteren op de nationale televisie.

Gisteren kwam Ben op het canvas journaal met een kort linguïstiek intermezzo over hoe het niet nodig is om konfederalisme samen te laten gaan met het bijvoeglijke naamwoord positief. Volksmens zijnde durfde Ben niet over pleonasmen beginnen, maar kwetterde hij didactisch over witte sneeuw en ronde cirkels. Kortom het konfederalisme is volgens onze Ben positief. Wie aandachtig de discussies op dit forum volgt weet natuurlijk beter: het konfederalisme dat Ben en zijn kornuiten op dit forum voorstaan is allesbehalve positief te noemen. Cirkels zijn daarentegen wel degelijk rond en sneeuw vaak wit. Namens de fanclub excuses dat Ben als de eerste de beste tsjeef de boel stond te belazeren en op de koop toe ook nog middelmatig taaladvies verstrekte.

Excuses ook dat Ben zich als het schoothondje van Wouter Beke gedroeg gisteren op canvas. Ben probeerde tevergeefs en te geforceerd om zich in Wouters gratie te wurmen onder het voorwendsel van positivo's onder elkaar. Namens de fanclub oprechte verontschuldigingen voor Bens moment van zwakte en schaamte.
Ik ga mijn eerder genomen beslissing om een lidkaart van de fanclub aan te schaffen toch nog even on hold zetten, en er nog eens over nadenken. Ik wil toch eerst zeker zijn dat Ben niet in een negatieve spiraal terechtkomt en begint te communiceren als de eerste de beste kaloot. Bedankt om ons van de verdere evolutie te willen op de hoogte houden.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2013, 18:56   #64
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Ik ga mijn eerder genomen beslissing om een lidkaart van de fanclub aan te schaffen toch nog even on hold zetten, en er nog eens over nadenken. Ik wil toch eerst zeker zijn dat Ben niet in een negatieve spiraal terechtkomt en begint te communiceren als de eerste de beste kaloot. Bedankt om ons van de verdere evolutie te willen op de hoogte houden.
u kan op mij rekenen, of u ook op ben rekenen kan valt nog te bezien.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be