![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor een goede moslim Hezbollah militant zoals jahjah die de discriminerende wetten van de islam (sharia) in ons land en omstreken zou willen invoeren is discriminatie van een moslim een daad van agressie. Discriminatie van een niet-moslim door een moslim daarentegen is de wil van allah.
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het systeem werkte niet, het is gewoon logisch dat de weddes hoger zijn naargelang het diploma, volgens vraag en aanbod, en voor wie langere dagen maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het argument van de weddes dat jij hier aanhaalt is doorgaans gewoon een leuze dat door de verzuurde kleinburgerij wordt gehanteerd. "Daar deden zij het ook, dus is het slecht". Zo van: de dodo had pluimen, de dodo is uitgestorven, dus pluimen zijn slecht. Ik merk op dat feitelijk niemand in Europa echt een idee heeft van hoe de Soviet-Unie van binnenuit uitzag. Je hoort de meest tegenstrijdige uitspraken die compleet niet stroken met de realiteit. Onlangs vroeg iemand aan mij, zelfverklaarde conservatief, master politieke wetenschappen (met nog een master erbij) en iemand met zeer sterke politieke interesse, of "het aan het einde van de USSR ook zo was dat genderverschillen verboden werden en iedereen metroseksueel was en de mannen verwijft". Alle pogingen om er nuance in te brengen worden a priori afgeschoten. Indien men een verwezelijking aanhaalt van het systeem dan is men een brutale Stalinist en moet men toch wel toegeven dat het onder zware dwang werd verricht. De enige juiste visie is dat alles slecht was, de ruimtevaartuigen die automatisch de Maan bereikten (en soms terugvlogen) waren roestig al vooraleer zij de productiehallen verlieten, op tv was er enkel propaganda te zien, muziek bestond niet, en per gewone inwoner je 10 KGB-agenten had. De etnische minderheden waren allemaal zwaar onderdrukt, en veel landen waren door Rusland veroverd, daar zij voor het ontstaan van de USSR onafhankelijk waren. Laatst gewijzigd door six : 8 november 2013 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() pas op ,nu gaat sjakie op zijne bureau ,de vrolijke vierkente meter ,een paar one liners verzinnen waar ge ni goed van gaat zijn,als hij de sleutel van t schijthuis krijgt van zijn pleegmoeder in geel ten aard tenminste ,houd u maar vast aan de takken van de bomen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mismanagement uitte zich op de manieren waarop ik het heb uitgelegd. Het grootste probleem was het gebrek aan prijsmechanisme en te grote defensieuitgaven. Weet jij wat een prijsmechanisme is? Zoals ik al zei, had dit weinig te maken met verloning. Ik wil het gerust herhalen. Er zijn meer structuren die werken zonder vrije-marktmechanismes en die toch aan efficiente personeelsallocatie doen. Militaire en politionele apparaten kunnen, indien goed afgestemd, dit voortbrengen. Ik weet dat voor kleine zelfstandigen de verloning een heilige koe is. Maar zoals ik al 3 keer heb gezegd, dit heeft hier niets mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() /
Laatst gewijzigd door six : 9 november 2013 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Wat personeel betreft waren er zeker geen tekorten aan geschoold en goedgeplaatst personeel in de USSR. De ontelbare wetenschappelijke realisaties ervan zijn hier een levend bewijs van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Was jij niet diegene die niet wist wat een masteropleiding was en die naar eigen zeggen maar de helft van "die universiteitspraat" begreep?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is kapitalisme, gewoon vraag en aanbod. Zoals bij een westerse verloning. ![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 9 november 2013 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet dom maar ik heb geen universiteit gelopen en de wazige beschrijving van die opleidingen lijken me net bedoeld om zo te zijn, wazig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn opleiding wordt ook in zulke termen beschreven, en geloof mij, als ik je uitleg wat ik deed dan ga je het ook maar wazig vinden. Maar zonder de materie zat je nu in een grot aan je behaarde kont te krabben met een mammoetbeen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn taak bestond er o.a. in om hun kolmaat van hun hemd terug naar normale proporties te brengen; Iets in me zegt dat U deze zeer strenge na-schoolse begeleiding nooit hebt gekregen.... jammer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(of nee, het is policor tegenwoordig. De mestkevers hebben ook hun eigen trends) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, het waren degenen die van de unief van Brussel kwamen die me als eersten hebben ingelicht over de Brusselse verrijkte toestanden. Valt je tegen zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (knip)
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 9 november 2013 om 20:49. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van die puisterige inteelt hoofdjes en dan nog de arrogantie hebben om denigrerend te doen naar mensen die wat minder intelligent zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |