![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walgelijker dan er de zieke vrouw van De Wever op zo'n schandelijke manier bij te betrekken kan idd niet.
Dit terwijl De Wever, die rechtop blijft staan ondanks de onmenselijke druk die op hem wordt uitgeoefend, ook nog de huishoudelijke taken van zijn zieke vrouw overnam. VivaLaBelgique verdient de prijs van walgelijkste lul van het forum.
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je niet gehoord dat de N-VA van dag 1 een herstelregering wil onder de voorwaarde dat er een kaderakkoord is over confederalisme? Dat lijkt me toch duidelijk een teken dat het confederalisme op termijn wordt ingevoerd dan? Op een jaartje steekt het niet.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 november 2013 om 11:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vraag me echter wel af hoe de partij deze bocht aan de hardliners binnen de partij gaat uitleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
nog dieper kan niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Symbolisch laat het dan weer zien hoe ver Belgie bereidt is te gaan om de Vlaming geknecht te houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij van dergelijke praktijken walgt begrijp ik dat. Ik zie er eerder een politicus in voor wie zijn leven enkel ten dienste staat van de bevolking.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 november 2013 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Terwijl je het allemaal heel goed begrijpt en provocerend reageert. Ik ben echt nieuwsgierig wat voor werk jij doet waar je dit gedrag kunt ten volle kunt benutten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb er het raden naar, meest waarschijnlijke is dat hij dat doet op het moment dat er een finaal regeringsakkoord op tafel ligt, waarin n-va meestapt en er géén communautair luik aan vasthangt. Doch wel bv een paar mondelinge intentieverklaringen. Dat moet hij dan zien te overleven in zijn partijbestuur, en op een congres. Enkel BDW heeft het retorisch talent om dat uit te leggen. Vandaar het belang dat hij voorzitter blijft tot na de formatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() hoop doet leven.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat gaan we nu nog allemaal meemaken hier...
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat ledencongres stemt blindelings wat de partij-top voorstelt. Vergeet niet dat De Wever zo goed als God is binnen die partij.
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik gun De Wever alle succes. Hij mag van mij president van Europa worden. De huidige politieke haalbaarheid is er niet tot het Eerste ministerschap van een Belgische regering. Moest u de Franstalige media volgen dan zou u de strategie van de N-VA begrijpen. De Franstaligen hebben een helderder zicht op de uiteindelijke bedoelingen van De Wever. Zij vrezen niet een Vlaamse republiek, zij vrezen Vlaams België. Als u over mijn persoon uitspraken wil doen dan zou u mij eerst beter moeten kennen. Het Vlaams Belang kan mij niet bekoren. Hun politiek objectief, de Vlaamse onafhankelijkheid, en het objectief van vele N-Va-ers dat hiervan een afkooksel is, is niet mijn ding. Mijn objectief is dat de Vlamingen, de meerderheid in België, zich meester moeten maken van de Belgische staat. De Franstaligen noemen dit l'Etat Belgo-Flamand. De ambitie van het VB is mij te min. Ik verdenk dat De Wever eerder mijn visie volgt. Dus, BDW zal niet eerder premier worden van België vooralleeer hij de hefbomen in handen heeft om van La Belgique België te maken. Als BUBber moet u dit toch als muziek in de oren klinken.
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 6 november 2013 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die loonlastenverlaging voor de industrie zorgt voor minder inkomsten. Terwijl de vergrijzing en de ziekenzorg kosten oplopen, meer in Vlaanderen dan in de rest van het land, er door zijn voorstellen er minder zal binnenkomen. Zelfs al trekt de economie aan, zal door de voortdurende automatisatie geen bijkomende werkplaats geschapen worden, integendeel er worden steeds meer werklozen geschapen. Kleine zelfstandigen verdwijnen nu al in massa en de, wat anderen de "middenklasse" noemen glijden af naar de "eindjes aan elkaar knopende klasse" en de "eindjes aan elkaar knopende klasse" glijd af naar de armoede. De invulling van de middelen nodig om de plannen van de N-VA te verwezenlijken zijn niet alleen vaag, maar zijn moedwillig vaag gehouden om hun kiezers niet te verliezen. Trouwens daarin verschillen ze in niets met een traditionele partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar h�*�*l je het dat Cyrano de uitspraken van De Wever in het belachelijke trekt? Kan jij dan echt niets beters dan liegen? JIJ weet waar Cyrano voor of tegen is. JIJ weet wat er binnen de N-VA wel of niet "geformaliseerd" is. JIj weet beter dan De Wever zelf dat hij kandidaat premier is. JIJ beeldt je in dat je God bent, zeker?
![]() |