![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Enkel nog verboden goederen of daden die je maar moeilijk kan belasten als strafbaar beschouwen (iemand vermoorden enzo) blijven strafbaar. Alles wat dan strafbaar is moet gewoon beboet worden en alles wat niet strafbaar is (al de rest) belast. Wat U ook doet of hebt, de Staat verdiend eraan. Crisis opgelost.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 13 november 2013 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Los daarvan wil ik tabak roken niet verbieden, jullie doen maar. Paf jullie gerust kapot, maar niet in mijn kot, niet in mijn auto, en niet op de werkvloer want anders moet ik jullie smeerlapperij mee-oproken, en daar heb ik geen zin in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb ook geen medelijden met iemand die obees is en zich in een frituur volpropt, omdat die met moeite recht kan staan en puft als ie neerploft. Dat je bij tabak vind niet in mijn huis/auto/werkvloer dan geef ik je groot gelijk, maar het interesseert me geen fuck wat iemand in zijn of haar prive doet.
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Sigaretten stinken. Sigaren kunnen heerlijk ruiken vind ik. Een sigaar bij nieuwjaar, dat durf ik nogal eens. Sigaretten raak ik niet aan.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg spijt dat ik deze thread heb gestart want ik krijg stilaan ineens enorme trek in een siggie! Ik nam altijd van die Marlboro 100's .. zooooooooooo lekker!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |