Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 november 2013, 00:12   #61
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Hetgeen Txiki zei is exact toepasbaar op Roemenie trouwens. Boekarest, het Parijs van Oost-Europa. Prachtig land met een prachtige bevolking.
Kan best zijn. Spijtig dan dat enkel hun paria's naar hier komen. Ook spijtig dat onze fabrieken naar ginder verhuizen, omdat de arbeider daar zo goedkoop is.
De enige manier om Europa goed te doen draaien, is dat ze overal evenveel verdienen ( en vooral niet overal even weinig ).
Zoals de zaken er vandaag voorstaan zijn we zelfs met 27 al veel te veel. West Europa moet teveel inleveren voor de rest mee te trekken in dit E.U. avontuur. Enkel het patronaat kan er nog enigzins van profiteren, het volk is de grote verliezer.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 00:17   #62
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Het verschil is dat Jan ongelijk heeft.
Het probleem met jou is niet dat je geen intelligentie bezit. Jouw probleem is je ongelofelijke pretentie, je vooringenomenheid.
Dat verknoeit écht al de rest, de eventuele kwaliteiten die je zou kunnen hebben.
Kortom, je bent een antipatiek persoon.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 09:21   #63
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Als je je ontwikkeld en je mening moet herzien, ben je volgens Nietzsche een troll.
2e persoon O.T.T. Van 'ontwikkelen' is 'ontwikkelt'. Enkel het voltooid deelwoord is met een 'd'. Basisspelling Nederlands.... *zucht*
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 09:28   #64
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
2e persoon O.T.T. Van 'ontwikkelen' is 'ontwikkelt'. Enkel het voltooid deelwoord is met een 'd'. Basisspelling Nederlands.... *zucht*
Misschien gebruikte ik ook het voltooid deelwoord... In dat geval zou het een grammaticale fout zijn. Of het was een typo. Wie zal het zeggen?

Gelukkig is de relevantie 0,0.

GRAMMATIK MACHT FREI!
Oud 14 november 2013, 09:55   #65
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Het probleem met jou is niet dat je geen intelligentie bezit. Jouw probleem is je ongelofelijke pretentie, je vooringenomenheid.
Dat verknoeit écht al de rest, de eventuele kwaliteiten die je zou kunnen hebben.
Kortom, je bent een antipatiek persoon.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 11:22   #66
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iets wat ik niet kan hebben zijn volkeren die in een beerput leven maar hypernationalistisch zijn. Dat betekent dat zij het daar gezellig vinden, in hun beerput. Marokkanen hebben dat bijvoorbeeld vrij hard, Albanezen zijn hier wereldkampioen in (ooit een Sqiptar over iets anders horen praten dan Albanie, andere Albanezen of Tirana/Shkoder city waar iedereen mafiabaas is?).
Albanië is een prachtig land, en Marokko is nog veel mooier. België is echt wel een beerput vergeleken met Marokko hoor. Vandaar dat zovele Europeanen in Marokko willen wonen. In het Zuiden heb je veel Fransen en Duitsers, in het Noorden steeds meer Spanjaarden.

En Marokkanen zijn helemaal niet nationalistisch. Ze hebben eerder een minderwaardigheidscomplex. Ze denken allemaal dat het elders beter is, terwijl dat helemaal niet waar is. Gelukkig beginnen ze dit langzaam te beseffen, onder andere door de ontwikkeling van de civiele maatschappij. Steeds meer grassroots organisaties komen op voor de rechten van de Marokkanen en dat is een goede zaak.

Waarschijnlijk komt je foutieve inschatting omdat je je beperkt tot een beperkt sample mocro's uit de Rif. Die zijn absoluut niet representatief voor de rest van Marokko.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 14 november 2013 om 11:51.
Oud 14 november 2013, 11:50   #67
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Er is eigenlijk maar één groep die ik ken waarvoor jouw karakterisatie "ultranationalistisch met ongedekte cheques" opgaat, en dat zijn - en dat ligt eigenlijk in de lijn van je eigen commentaren over hen - de Russen. Ongeacht de levenskwaliteit in hun land presteren zij het nog om overal lessen uit te delen. Dan denkt zelfs een heel tolerant iemand als ik: ga de boel eerst opkuisen in je eigen land, vooraleer dat je hier de boel komt verpesten met al dan niet goed bedoeld " dwingend advies".
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 14 november 2013 om 11:50.
Oud 14 november 2013, 12:45   #68
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
En Marokkanen zijn helemaal niet nationalistisch.
Ik denk dat je dat aan het POLISARIO-front toch niet meteen moet gaan melden.
Oud 14 november 2013, 13:17   #69
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Er is eigenlijk maar één groep die ik ken waarvoor jouw karakterisatie "ultranationalistisch met ongedekte cheques" opgaat, en dat zijn - en dat ligt eigenlijk in de lijn van je eigen commentaren over hen - de Russen. Ongeacht de levenskwaliteit in hun land presteren zij het nog om overal lessen uit te delen. Dan denkt zelfs een heel tolerant iemand als ik: ga de boel eerst opkuisen in je eigen land, vooraleer dat je hier de boel komt verpesten met al dan niet goed bedoeld " dwingend advies".
Ik baseerde mij inderdaad op Rifmocro's en de hier wonende Albanezen, waarbij ik inderdaad de Russische identiteit doortrok naar die volkeren.

Over de Russische mentaliteit is veel geschreven doorheen de eeuwen door Russen zelf. Het is overigens die identiteit die zo verheerlijkt wordt door "Eurasia Rising", Doegin, en dergelijke figuren. Zo lang die blijft bestaan zal Rusland een wederkerende grap van de geschiedenis blijven.

Ook grappig is hoe het saaiere rechts nu exact dezelfde mentaliteit zit te verheerlijken. De stoere Poetin met zijn herinvoeren van de Russische Identiteit en Spiritualiteit. "Dat zouden wij beter ook hier in Europa doen".
Het onbegrip bij die figuren (ook bij iemand als De Wever, trouwens) van Rusland is absoluut.
Terwijl het land begrijpen nochtans niet zo moeilijk is als men stopt met een aantal vastgeroeste propagandabeelden uit de Koude Oorlog te hanteren.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 13:23   #70
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Mijn ervaring is dat Marokkanen wel degelijk nationalistisch zijn. Zeker als je het over de echte Marokkanen hebt (de berbers).

Die moeten altijd nog erg weinig hebben van de Arabische-Marokkanen, en dat is erg logisch. Al gaat het in Marokko zelf wel steeds beter.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2013, 13:25   #71
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Mijn ervaring is dat Marokkanen wel degelijk nationalistisch zijn. Zeker als je het over de echte Marokkanen hebt (de berbers).

Die moeten altijd nog erg weinig hebben van de Arabische-Marokkanen, en dat is erg logisch. Al gaat het in Marokko zelf wel steeds beter.
De mocro's hier zijn inderdaad nationalistische zwijnen. Stoere praat over hoe geweldig het wel niet is in Agadir, want in Agadir krijg je slaag van de politie. Slaag van de politie = geweldig.

Laatst gewijzigd door six : 14 november 2013 om 13:26.
Oud 14 november 2013, 13:28   #72
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De mocro's hier zijn inderdaad nationalistische zwijnen. Stoere praat over hoe geweldig het wel niet is in Agadir, want in Agadir krijg je slaag van de politie. Slaag van de politie = geweldig.
En die mocro,s hier zijn vrijwel allemaal berbers.

En hun haat richting bijvoorbeeld Arabieren is meer dan terecht. Je zit het ook in het conflict in Syrië, Arabieren willen alleen maar bloed en leed zien.
Oud 14 november 2013, 13:29   #73
six
Banneling

Standaard

Da's algemeen iets waarneembaar bij het subproletariaat: het verheerlijken van criminaliteit en wanorde, als dit gecentreerd is rond een of ander symbool.

De Vlamingen hebben dat niet zo hard, bij pakweg Antwerpse marginalen zie je dat gedrag ook.
Oud 14 november 2013, 13:34   #74
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Da's algemeen iets waarneembaar bij het subproletariaat: het verheerlijken van criminaliteit en wanorde, als dit gecentreerd is rond een of ander symbool.

De Vlamingen hebben dat niet zo hard, bij pakweg Antwerpse marginalen zie je dat gedrag ook.
De Marokkanen hier zijn serieus een apart volk. Ieder volk heeft zijn rotte appels .

Alleen bij de Marokkanen hier zie je echt bepaald hyena gedrag. Ze staan met een groepje tegen een of andere muur bij een winkel centra en staan letterlijk te kijken wie er een goed slachtoffer kan zijn voor pesterijen tot zelfs zwaar geweld.

En ze zien alles, elk stukje onzekerheid enz.
Oud 14 november 2013, 13:37   #75
six
Banneling

Standaard

Citaat:
De Marokkanen hier zijn serieus een apart volk. Ieder volk heeft zijn rotte appels .

Alleen bij de Marokkanen hier zie je echt bepaald hyena gedrag. Ze staan met een groepje tegen een of andere muur bij een winkel centra en staan letterlijk te kijken wie er een goed slachtoffer kan zijn voor pesterijen tot zelfs zwaar geweld.

En ze zien alles, elk stukje onzekerheid enz.
Als iedereen, inclusief zwarte Afrikanen vanuit oorlogsgebieden je als agressief, onbetrouwbaar tuig beschouwen dan moet je inderdaad eens kijken naar jezelf.
Oud 14 november 2013, 13:39   #76
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als iedereen, inclusief zwarte Afrikanen vanuit oorlogsgebieden je als agressief, onbetrouwbaar tuig beschouwen dan moet je inderdaad eens kijken naar jezelf.
Inderdaad, ik ken een paar Congolezen die echt een schijt hekel hebben aan de mocro,s hier.

Die mensen kunnen gewoon niet normaal doen. Je hoeft ze maar even aan te kijken en het is al "wat kijk je a zemmer ! ".
Oud 14 november 2013, 13:45   #77
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad, ik ken een paar Congolezen die echt een schijt hekel hebben aan de mocro,s hier.

Die mensen kunnen gewoon niet normaal doen. Je hoeft ze maar even aan te kijken en het is al "wat kijk je a zemmer ! ".
Bestaat het fenomeen ook in Nederland van witmannen die in mocrobuurten opgroeien en zo praten?
In Antwerpen heb je ze. Praten met een mocro-accentje en voegen "woelah" en "a sahbie" toe aan elke zin.
Oud 14 november 2013, 13:47   #78
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bestaat het fenomeen ook in Nederland van witmannen die in mocrobuurten opgroeien en zo praten?
In Antwerpen heb je ze. Praten met een mocro-accentje en voegen "woelah" en "a sahbie" toe aan elke zin.
Nee, in Nederland krijgen die slaag van de echte mocro,s en ook van de autochtonen Nederlanders.
Oud 14 november 2013, 13:48   #79
six
Banneling

Standaard

Nederlanders zijn dan ook weerbaarder dan de Kruipvlaam.
Oud 14 november 2013, 13:49   #80
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Blanke boys die dingen als "wollah" gebruiken.

Hoe bedoel je identiteitscrisis, kanker hé.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be