![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry - dubbel
Laatst gewijzigd door andev : 15 november 2013 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Secundo: waarom hebben jouw kinderen, die hier een toekomst opbouwen gewoon geen Vlaamse namen? Dit voor andere Marokkaanse gezinnen? Niemand verplicht jou om deze kinderen aan te geven bij de Marokkaanse ambassade hé? Ik stel me vragen bij jouw loyauteit aan deze samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vanwaar nog steeds jezelf identificeren met Marokko? Is het hebben van een dubbele nationaliteit geen discriminatie tegenover diegenen die dat niet hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De ergste zijn natuurlijk Roma, Pakistanen en Afganen, daar is de inteeltgraad +80%. Met die groep is bijna niets te doen, toevallig wel de grootste groep inwijkelingen de laatste jaren. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het betert, ik heb liever een gezonde moslim als buur dan een achterlijke inteelter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarheid mag toch nog wel gezegd worden. Verder wil ik mij nog excuseren voor het feit dat mijn e kak bruin ziet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor wat een buitenlander hier recht gezet zou hebben , is hij of zij betaald geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is dan wederkerig. Dan ook geen gebruiksgoederen meer van het slechte Westen voor de moslimlanden: geen auto, geen GSM, geen flatscreen, geen radio, geen medische apparatuur, de lijst is lang. Of gaan jullie dat allemaal zelf produceren? Welke vorderingen hebben de moslimlanden trouwens gemaakt de laatste 1400 jaar? Ik kan er hooguit drie vernoemen: de verbeterde techniek om stenen te gooien, mensen ophangen en bommen maken. Hallucinant. Nobelprijswinnaars? Uitvindingen? Zonder het Westen wisten jullie nog niet eens dat er olie in de grond zit. En dan hebben zij het lef om ons hier de les te komen spellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is wel het énige uit die streken dat we hier nodig hebben. Wat importeren wij anders nog ? Tapijten, theepotten, vijgen en dadels...? Ik kan zonder hoor. Zij zonder enige import uit westerse & aziatische landen hervallen echter terug in de middeleeuwen. En voor wat zij hier eventueel opgebouwd hebben, hebben ze een loon getrokken, en dikwijsl zelfs j�*�*�*�*�*�*�*renlang dop & ziekenkasgeld. Dus afblijven van die handel ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na een optimistische voorstander geweest te zijn in mijn jonge jaren zo een 30 jaar terug. Ik dacht echt dat allochtonen allerhande wat exotisme en soepelheid zouden brengen in de Vlaamse mentaliteit, die ik toen wat te streng, te saai en te serieus vond. Vandaag zie ik een overvloed van schoften en schurken in onze straten ronddolen, zie ik heelder stadsgedeelten bevolkt door vreemde kolonisten en vind ik dat het land er erg op achteruit gegaan is sinds dat die beginnen komen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is dit zo? 1. Culturele achtergrond, bij huwelijk verlaat het meisje haar familie en behoort toe aan de schoonfamilie, want haar man is verantwoordelijk voor haar. Wanneer ze trouwt met een " onbekende" gaat ze ver van haar familie wonen, door te strouwen met familie kan ze makkelijker haar eigen familie bezoeken en kunnen die een oogje in het zeil houden,hoe het haar in de " nieuwe familie" vergaat. De band tussen moeders en dochter, nichtjes en tantes kan dus makkelijker behouden worden wanneer er getrouwd wordt binnen de familie. 2. Waarom dan ook nog nu, onder mensen die hier wonen en vaak geboren zijn? Wanneer je het hen zelf vraagt hoor je " jongeren hier zijn te veel verwesterd, meisjes willen een goede moslim en jongens een maagd die het geloof respecteert". Jongens hier drinken en roken, en meisjes hebben te veel vrijheid gehad, dus trouwen ze liever met een partner uit het thuisland. Natuurlijk is dit onzin, maar de werkelijke reden wordt dan ook niet besproken, zo help je familie aan een legaal verbijfsstatuut.Hele dorpen kwamen zo over onder vooral onze Turkse medemensen , Emmerdag is daar een goed voorbeeld van , half oud Berchem komt uit die streek. De vele Berbers uit het Rif zijn ook voorbeelden daarvan, door huwelijken binnen familie maak je via gezinshereniging en vorming mogelijk om familieleden te laten overkomen. Dit ontkennen geeft enkel aan dat je niet zo veel over die mensen weet of er weinig kent, het is niet omdat je een Marokkaans of Turks lief hebt, dat je onmiddellijk een goed beeld hebt over migratiestromen en huwelijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan hanteer je de formule: moslim + niet-moslim= 2 moslims + moslimkinderen En dat werkt hoor. Niet voor niets is de islam de 'snelst groeiende religie'. Laatst gewijzigd door Thuleander : 16 november 2013 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die mensen beschermen hun cultuur,juist zoals Arabieren.Hebben ze olie nodig?Ja.Hebben Arabieren hun producten nodig?Ja. Moest iedereen op ezels en kamelen rijden,hadden we dan nog olie nodig?Nee. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() subliem!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() namaste forum tijgertjes en kamer geleerden,
Ik vind dit wel een mooie topic, inzake onderzoek correlatie kosten zorg/erfelijke ziekten vs etnisch/religieuze afkomst. Maar als kanttekening wil ik wel duidelijk maken dat ik het hard, kil, gevoellloos en technocratisch bekijk, dus ik wil harde, kille, nuchtere cijfers op tafel zien en ik ben een erg radicale Hindoelander nu (check de ideologie van de hindoelander doctrine, in mijn online boekje: emancipatie hindoestanen, in het hoofdstuk: nawoord). Elke ingenieur weet dit: Meten is weten. En hier begint de ingenieurs studie mee. Ik weet ook dat de zorg en ziekten kosten van hindoestanen van surinaamse afkomst in Den Haag significant hoger zijn per hindoestaan dan het landelijk gemiddelde, dus mijn rasgenoten kosten erg veel en ze werken niet allemaal. Veel hindoestanen zijn losers, luilakken, blankenhaters (had er nog net eentje aan de lijn), nietsnutten, subsidie jagers en professionele fraudeurs, enz. Ja, ik vind de hindoestanen (ben er zelf eentje van) een mislukte gekleurde apensoort in Nederland en erg nutteloos. Ik wil dat hindoestanen meer gaan produceren en harder werken om Nederland echt super te verrijken, en om opbouwend te zijn in dit Germaanse land. Zelf ben ik ook zo, en ik wil persoonlijk een verrijking zijn voor het hogere Arische/ Hollandse volk, en binnenkort wil ik dit eerlijk uitleggen op mijn site. ONderin kan een ieder mijn eigen analyse onderzoeken mbt etnische registratie en waarom dit geen rassenhaat is, maar juist in het belang is van elke niet blanke etnisch/religieuze groep in heel Europa. Volgens mij kan je op deze manier op een erg intelligente manier, 7 vliegen in een klap slaan, dus ga ze maar zelf tellen. WEBpublication BOOK WART0270 / EPAGE 32 of 43 Analyse legaliseren rassendiscriminatie (met onderzoek etnische registratie) 31. Noodzaak etnische registratie, Multicultureel laboratorium http://www.dewanand.com/discriminatie32.htm Mijn geniale Hindoe kat, Wieroe heeft erg veel bijgedragen aan deze onderzoekstekst in dit boekje van mij, en dit kan je ontdekken als je de analyses eens goed onderzoekt. Het is zo gek zeg, Wieroe komt elke dag kijken hoe het gaat met mijn schrijfwerk en dan duwt hij mijn beeldscherm bijna omver met zijn kop en miauwt adviezen in katten sanskriet. En dan merk ik dat mijn inzichten direct verbeterd worden dus Wieroe denkt echt mee en ik zal hem altijd moeten benoemen in al mijn onderzoeksteksten om hem te respecteren en te erkennen als een groot denker en hindoe geleerde in katten gedaante. Dewanand en Wieroe |
![]() |
![]() |