![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bidden heb ik jullie nog niet expliciet zien doen. Aanbidden wel, van Black Science Man enzo.
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Het zou inderdaad prachtig zijn indien iedereen elkander het beste wenste.
En ieder goed met elkander kan omgaan. Maare cookie, wat doen religieuze teksten dan met je? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mag ik effe groffe taal gebruiken , aub ?? Zo kan ik iets beter uitleggen wat ik bedoel ![]() Heel da'gezever van een hemelse vader , dan die zogezegde zoon , een hele zwakke soap , wie schreef het script ?? Ook die namen , jakkes , ik zou mijn kinderen NOOIT zo willen noemen !!!! jozef doet het met die maria , een baby wordt geboren , komt er plots een ander die zegt dat het zijn zoon is en dus die maria heeft zwanger gemaakt !! Na 33 jaar stikt die zoon , en komt 3 dagen later terug , en na tijdje zweeft die naar die zogezegde (beweerde) vader .... Dan ook die maria zweeft naar omhoog !! en wat met de arme stakker Jozef ?? Citaat:
Citaat:
moest iedereen religie ajuus zeggen & vergeten !! Citaat:
DNA is misschien overtuigend of kan het ook anders ??!! Citaat:
moest iedereen religie ajuus zeggen & vergeten !! Ik zei dat ik die zender enkel thuis dichtleg , dus niks censuur voor de rest !! Jij mag mijn favoriete radio dus zo ook storen !! Citaat:
En wat geeft hen dan daar het recht toe ?? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gelovige hebben ALTIJD de neiging , als ze iemand kunnen laten twijfelen , en ze kunnen die persoon doen bekeren , vwala .... Kijk , ik dring niemand iets op , maar het zou leuk zijn , moest iedereen geloofsgeloof (religie) ajuus zeggen & vergeten !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit nog vergeten:
Herschrijf heel die boel zonder religieuze benamingen/vernoemingen van die verzonnen luchtfiguurkes , en het klinkt al iets logischer ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 november 2013 om 04:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Ja, maar met jouw minimale bevatting van religie, kan je niet begrijpen dat hij niet alles wat hij ziet en kan ook daadwerkelijk doet.
Nogmaals, relevantie betreft het recht op vrije meningsuiting? Citaat:
Wat heeft DNA hier te zoeken? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Danku. Zie je mij hier veel pogingen doen mensen te bekeren? Ondertussen kan jij het niet laten 20 maal in één post uit te roepen hoe leuk het zou zijn moesten mensen niet religieus zijn. Misschien toch eens een Bijbel openslaan; ga eens op zoek naar wat Jezus zei over een splinter en een balk in iemands oog. Welke religie? Anti-theïsme met zo weinig tact. Citaat:
Vraag ik jou je te verantwoorden voor Pol Pot omdat die ook anti-theïstisch was? Altijd, en nog wel in all-caps? Zo'n statement vraagt bewijs, van iemand die bewijsvoering zo hoog in het vaandel draagt. Ik wacht.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 28 november 2013 om 07:24. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vrijheid van meningsuiting is heilig. En het is zeer eigenaardig dat het meestal net religieuzen zijn die het er het moeilijkst mee hebben. Volgens zo goed als alle religieuze en spirituele voorbeelden bestaat de religieuze ervaring uit de onthechting, het laten gaan van het ego. Wat doen verwijten, beledigingen, grove grappen of afbeeldingen er dan nog toe. En wie of wat is die god de zoiets niet over zich heen kan laten gaan of zichzelf niet kan verdedigen. 't Zijn dommen die schelden en nog dommerren die er aanstoot aan nemen. En we zijn allemaal al wel eens dom maar dat maakt dat recht om zich te uiten er niet minder heilig op.
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementslid
|
![]() Wat doen verwijten, beledigingen, grove grappen of afbeeldingen er dan nog toe.
Mensen maken elkaar ziek met schelden en beledigingen. Bovendien is het overdragelijk en besmettelijk. Dus daarom, weet met wie je omgaat. Laatst gewijzigd door g_z : 28 november 2013 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementslid
|
![]() jozef doet het met die maria , een baby wordt geboren ,
komt er plots een ander die zegt dat het zijn zoon is en dus die maria heeft zwanger gemaakt !! Na 33 jaar stikt die zoon , en komt 3 dagen later terug , en na tijdje zweeft die naar die zogezegde (beweerde) vader .... Dan ook die maria zweeft naar omhoog !! en wat met de arme stakker Jozef ?? U doelt op de Messias die 3 dagen niet heeft gesproken en kon spreken als baby. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Citaat:
Citaat:
net zoals de vraag die sommige stellen: Is er leven op Mars ?!?! Citaat:
En wie zegt dat ik atheïst ben ?? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk , niemand moet mij volgen , ik ben ik !! Trouwens , bijbels e.d. moet men mij niet kado doen !! Er zijn zoveel verschillende religies , waarom ?? Ik ben simpel in schrijven , niet universitair (&) geleerd !! Citaat:
zijn uw geloofsgeloopmakkers daarom niet (perse mede)schuldig , dus .... Ik ben inderdaad ook niet medeschuldig aan bv: Pol Pot , Hitler , Stalin , Napoleon , e.d. Citaat:
serieus mee liggen te clinchen , ze zaten zelfs op elkaar te hakken !! Nogmaals: Zou jij het leuk vinden , mocht iedereen plots jou religieuze richting aanbid ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Cookie monster,
Welke handicaps heb je eigenlijk allemaal? |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [OFF-topic]
Citaat:
incluis ook heb ik tinnitus op beide oren ![]() Heb ondertussen weer mijn toetsenbord leren gebruiken , niet altijd foutloos ![]() en mijn schrijfpen gebruik ik nu nog om te tekenen of teksten handmatig te schrijven in fotobewerkingen !! [/OFF-Topic]
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 november 2013 om 01:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() De vraag is eerder, wat is de relevantie betreft vrijheid van meningsuiting?
Citaat:
Citaat:
Maar hoewel ik in redding geloof, ga ik niet radio-zenders storen en vrijheid van meningsuiting indammen. Je weinig creatieve r/atheism-argumenten en uitlatingen. Alvast niet zeggen 'heb jij echt media nodig?' als argument om de vrijheids van meningsuiting en vrijheid van pers aan te vallen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het feit dat U ooit zo één gelovige heeft meegemaakt (wat Uw eerdere beweringen overigens tegenspreekt), en twee die in de clinch lagen, is voor U bewijsvoering voor de claim dat 'Gelovige hebben ALTIJD de neiging , als ze iemand kunnen laten twijfelen ,en ze kunnen die persoon doen bekeren '? Wat U heeft is het equivalent van een case-study. Geen bewijzen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 29 november 2013 om 07:36. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
is best mogelijk !! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
dus de andere kunnen er nog steeds naar luisteren !! Citaat:
maar daarom ben ik nog geen atheïst !! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Sommige zeggen , je moet dit , je moet dat , of je komt in de hel , kunnen zij dit zwart op wit bewijzen ?? Citaat:
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom zou leven op Mars mogelijk zijn? Omdat een paar wetenschappers daarop geilen? Citaat:
Citaat:
Dat dit een redelijk nutteloze discussie is.
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb wel degelijk in't verleden met gelovige serieus in de clinch gelegen !!
Kijk , ivm leven , leven hoeft niet zoals aards leven er uit te zien , ook kan het zijn dat leven op andere planeten het op Aarde niet overleven , want misschien gaan ze dood van zuurstof !! Maar .... een gedachte , hoe ontstaat dit en waarom ??
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verre van zelfs !!
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jouw wereldbeeld is 100% antropocentrisch, zoveel garandeer ik je. Het gaat om cookie die beweerd dat alles zonder bewijs 'nutteloze zever' en een paar posts later in leven op Mars gelooft. Jij en cookie mogen dat gerust geloven. Maar dat is geloof, geen wetenschap, en wees dan een beetje consequent en hang niet de hypocriet uit tegen mensen die een religie aanhangen.
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Sorry, wat hebben jouw scifi-dromen te maken met de realiteit? Waar is je dat bewijs dat je zo hoog in het vaandel draagt?