![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Echte gevangenisstraf heb ik nooit opgelopen maar ik heb wel het genoegen gehad af en toe eens een nachtje te hebben doorgebracht in plaatselijke politiecellen.
Administratieve aanhouding is de correcte term, geloof ik. Was een ideale gelegenheid om het aantal blauwe plekken te tellen, opgelopen door matrakslagen van de Praetoriaanse Garde van het Grootkapitaal, euh ... excuseer ... psychopatische Marechaussee/Rijkswacht.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 20 november 2013 om 07:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() ik 1 nacht omdat ik wat konijntjes en hazen van het domein van baron de casterlee geschoten had
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Ik heb ooit eens even met mijn zatte pattatten in een pattatenbak gelegen.
Telt dat ook ?
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht ge de konijnen 's anderendaags meenemen?
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom vraagt u zich af? Wel, ik ben van oordeel dat er echt niets maar dan ook totaaaaaal niets STOER aan is om te kunnen schrijven of vertellen dat je ooit eens in de gevangenis gezeten hebt. In extremis ging u over tot het plegen van een misdaad mocht u daar al dan niet terechtgekomen zijn in de gevangenis, al was het maar met tegen de kerk te plassen. ![]() Misschien al goed dat het in K&K staat ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 november 2013 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een paar uurtjes
samen met twee Marokkanen ![]() (mijn spellingcontrole wil Marokkanen veranderen in Macrokannen ???)
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() die moet ge dan (vrijwillig )afstaan ,die gaan naar rusthuizen van het ocmw zeggen ze ,mijn vrouw heeft meer dan 30 jaar in zo n rusthuis gewerkt nooit geen hazen zien binnen brengen ,die flikken vreten die ntl op
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een misdaad! En die mensen durven daar schaamteloos over praten... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Eerste keer is dat enorm benauwd. Urenlange ondervragingen en garantie dat ze u kraken. Dan vreest ge het ergste en jaren gevangenis en wordt er een belachelijk lage geldboete uitgesproken.
Tweede keer is al meer fun. Wel griezelig om thuis te komen en te zien dat er een plakband met politiestempels op uw deur hangt. Ze zijn dus binnen geweest. Urenlange ondervragingen maar ge kent hun systeem al dus ze bijten zelf hun tanden stuk. Derde keer was het menens en werden een paar uren enkele weken. De eerste dagen is onzekerheid maar daarna bestel je alles wat je wil als je maar betaald. Cipiers weten ook dat het voor fiscale zaken is dus ge zijt geen dreiging voor hun. Op het laatste nog mee aan het kaarten geweest. En om de zoveel tijd ondervragingen waar telkens die inspecteurs liggen te vloeken. Op het laatste werd het zelfs plezant om die te kunnen kloten. Maar dan stopt het vooronderzoek en is het voorbij. Enkele jaren later komt er een proces en wordt ge vrijgesproken. Ik heb ooit een wijze raad van een groot man gekregen : voor alles met lichamelijk geweld (wapens, drugs, prostitutie, slagen en verwondingen maar ook bijvoorbeeld een inbraak of overval met een wapen) steken ze u voor veel jaren in de'n bak. Alles met geestelijk geweld (oplichting, fraude, carrousels) is een lachertje en buiten een geldboete en enkele maanden voorwaardelijk of elektronisch toezicht nooit zware straffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afgelopen met ondervragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ze blijven nog uren en uren aan uwe kop zagen. Ook al zegt ge geen woord. En natuurlijk op een dag als Kerstmis komen ze u ondervragen. En dan "met wie zou uw vrouw nu kerstmis aan het vieren zijn"? Mooiste antwoord dat ik gaf was "en wie zou er nu met uw vriendin liggen te poepen"
![]() Dan worden die gasten echt heel kwaad en dreigen ze met jaren bak. Het is echt zoals in de soaps. En na vele uren merken ze dat gij hun zit te kloten en geven ze het op. Ze dreigen en vertellen de grootste nonsens maar hebben nooit een poot om op te staan. Ze betichten u er van miljoenen euro's gefraudeerd te hebben. En dan zegt ge hun dat ze zoveel geld nooit in hun leven zullen verdienen met hun belachelijk pree'ke. En dan beginnen ze al de grootste bullshit te zeggen. Bangmakerij in de hoop dat je bekentenissen gaat afleggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de bak zitten niet, aan de bak komen wel
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, waar het mij in deze omdraait, is het gegeven dat die onderzoekers niet allemaal onnozelaars zijn. Er zijn daar mensen bij die psychologisch geschoold zijn, die evenveel zoniet meer leren uit wat je niet zegt dan hetgene dat je wel zegt, die uit uw fysieke reacties op bepaalde vragen besluiten kunnen trekken. En zeker als je daar zowat onnozele zever verteld, wat rond de pot ligt te draaien.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Als ik de rechtenstudenten die ik ken zie, begrijp ik perfect waarom er zoveel gespuis in justitie zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwijgen.
![]() |
![]() |