![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb 2 klavieren.
Een AZERTY voor mijn linkerhand en een QWERTY voor mijn rechterhand. Neh ! ![]() ![]() Een een draadloze muis, die reageert op stemgeluiden ook. Kan ik blijven typen terwijl ik met de muis aan het spelen ben. Problem solved. ![]()
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, werkt niet met mijn Qwerty uit Honkers. Pech voor mij.
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil nu niet meer veranderen, maar toch vind ik het spijtig dat ik destijds op school en later mijn werk als jonge gast niet met een Nederlandstalig-meest-geschikt toetsenspel kon leren typen. Telkens ik adem, begin jij te denken dat ik communautair zucht. Die vergissing bewerkstelligt maar één zaak: ik word nog hardnekkiger flamingant in mijn politieke leven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als gij dat allemaal weet, dan weet gij waarschijnlijk ook dat ik een neger ben ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Geef toe dat de Vlamingen in België met de francofonen nogal wat last hebben. Ze hebben Brussel bestuurlijk naar de kloten geholpen. En bovendien moeten we permanent naar onze portefeuille grijpen om hun financiële putten te vullen. Je zou al voor minder naar een Qwerty toetsenbord overschakelen ![]() Nu, in alle ernst, je kunt op een Qwerty klavier een grammaticaal correcte Franse tekst zonder veel moeite typen. Het volstaat te weten welke codes je samen met de Alt (of Option) toets moet gebruiken voor de Franse accenten. Met Qwerty is het ook gemakkelijker om de cijfertoetsen te bedienen. Die staan op de onderste helft van de toets waardoor je niet verplicht bent de Shift toets te gebruiken als je een cijfer moet intikken. |
|
![]() |
![]() |