![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
fotootjes hier: http://rechtsactueel.com/2013/04/13/...daders-bekend/
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pericles : 23 november 2013 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er geen aandacht aan besteed is, dan is de informatie niet terug te vinden. Maar hier eentje die wel in't nieuws is gekomen.
Maar het is wel frappant dat als er een kerk als beklad in't nieuws komt, er geen topic over gestart wordt, zelfs niet door mensen zoals Jan v/D Berghe. Maar Oh wee als er een moskee vuil gemaakt wordt, dan is het een enorme schande.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dacht jij soms dat je bij de moslims in de bekladde moskee als ongelovige wel gewoon je mening kan geven? 2: Natuurlijk zijn deze acties fout. Het is alleen wel een principe van oorzaak-gevolg. In een land als België en Nederland kun je immers ook niet vrij je mening geven over de islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat moslims nu eenmaal geen kritiek op geloofsgenoten ( mogen) uiten, dat je een moskee bekladden moet rechtvaardigen. Zwijgen betekent niet medeplichtig zijn, die oude mannen die gana binnen zijn evenmin verantwoordelijk voor het gedrag van andere moslims dan ik dit ben voor het beleid van Amerika wereldwijd! Betekent dit dat ik vind dat de houding van moslims juist is wanneer het gaat over het leveren van kritiek? Nee, maar hun religie verbied dit, dat verandert niet door een daad van domme agressie. Dat verandert wel wanneer lokaal beleid veel meer binnen de muren van moskees zou trekken en discussie uitlokt, hen beweegt tot standpunten en actie, maar ambtenaren zitten liever achter hun bureau. In de jaren dat ik dit deed heb ik er nooit eentje gezien, tenzij ik ze op sleeptouw nam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zijn dat al deze hé Alice:
link 1 link 2 link 3 etc... ik weet er nochtans wel zeker VIER van kerken die na de moord op Theo van Gog werden in brand gestoken. Ik heb die artikelen even kunnen lezen in de Nederlandse kranten en daags nadien waren ze verdwenen. Iemand die mèt brandbaar materiaal (ok kwade bedoelingen) VOORBIJ een moskee had gereden en per toeval was aangehouden aan het volgende licht, zonder dat hij bij de moskee gestopt was, werd wel veroordeeld tot 18 maanden gevang. De daders van de brandstichting aan de verschillende kerken werden ofwel nooit gevonden of in ieder werd er nooit meer iets over vernomen. Ik had er toen een hele draad over op www.weerwoord.nl maar ga het niet zelf terug opzoeken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ik kon en mocht in iedere moskee wel mijn mening geven, zeker in Turkse moskees kon dit met de nodige vrijheid, bij Marokkanen werden de discussies dan vaak agressief. Maar ik deed het wel! Ik heb dus ervaring daarmee, hoe vaak stond u in een moskee om over een lastig onderwerp te praten? Dat we steeds minder vrijheid krijgen, dat is waar en we moeten er alles aan doen om die vrijheid te vrijwaren, maar niet door als debielen een moskee te bekladden of een varkenskop te leggen voor de deur! Er is gewoon een veel duidelijker beleid nodig naar moslims toe maar daar kruipt de adder onder het gras, het gaat over kiesvee die politieke macht uitmaken van parijen die helemaal niet voor vrijheden staan die hier gegarandeerd horen te zijn zonder discussie, daar moet je jezelf aan ergeren, niet aan iedere moslim zonder onderscheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tollerant zijn tegenover diegenen die de intollerantie prediken is al te gek, het leidt op de duur tot zelfvernietiging en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Nee, er is iets fundamenteel fout aan de ideologie van de islam en daarom moet dit gedrocht met alle middelen bestreden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen moskees van Kemalisten wordt helemaal geen intolerantie gepreekt,hun preek komt uit Ankara die nauwlettend toeziet op wat in die moskees wordt gezegd, de intoleratie zit eerder onder Marokkaanse moskees, en ja, van mij mag je daar iets aan doen. Maar niet door hakenkruizen te schilderen of varkenskoppen te leggen. Eis gerust dat preken in de landstalen moeten in iedere moskee,zodat controle mogelijk wordt, dat haalt iets uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De koran staat vol haatdragende teksten, zo roept dat boek zelfs op tot het vermoorden van ongelovige . Je kan dat interpreteren zoals je wil, maar wat er staat dat staat er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je al pleit om hun aantal onder controle te houden, dan geef je me al in feite gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ocharme hun heilige huisjes zijn met racistische slogans beklad
![]() Tegenwoordig moet je voor graffiti betalen. Dat is kunst dus prijs u gelukkig dat ze het gratis gedaan hebben. |
![]() |
![]() |