![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik wilde diezelfde argumentatie aanhalen voor uw vergelijking dokter-doctor. ![]() http://www.jobat.be/nl/artikels/het-...00-euro-netto/ Willen we dit als voorbeeld nemen? Om 3500 euro per maand over te houden met 2 kinderen moet die een loon hebben van 7382 euro per maand. Als werknemer mag je dat vermenigvuldigen met 14 (eindejaarspremie, dubbel vakantiegeld) Die zou dus meer dan 100.000 euro per jaar verdienen. Vergelijk dat eens met een zelfstandige dokter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die prijzen kunnen met een factor 3 verschillen. Sommigen rekenen zelfs 100 euro aan voor de schatting. Ik kan mij inbeelden dat met een beetje reclame en flashy logo, je genoeg idioten binnenhaalt die denken "die hebben ne website, dat zal wel goed zijn". Laatst gewijzigd door six : 27 november 2013 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() + Je werkt waarschijnlijk in een zeer interessante omgeving. High-tech, nieuwe ontwikkelingen enz. Dat is nog wat anders als 10 keer op een dag medicatie voorschrijven voor een griep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() In het beste geval is het ook degelijk griep. In de realiteit zal eerder het 5 keer iets anders zijn.
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar kom je als ingenieur nooit aan, of je moet al echt een manager zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En geen fysica en geen scheikunde zeker ? How vent ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zeg wel duidelijk voor de vennootschap. Appelen met appelen vergelijken. Maar niet alle dokters, en niet alle ingenieurs komen aan dat loon. Laatst gewijzigd door pajoske : 27 november 2013 om 15:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal weggevallen. Laatst gewijzigd door Pericles : 27 november 2013 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe thermo- en fluidodynamica in het middelbaar wordt bestudeerd weet ik niet maar ik zit liever niet bij een arts die niet weet wat een Reynoldsgetal is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen ik aan hem vroeg hoe men zonder kennis van de systeemarchitectuur een tijdskritieke applicatie schrijft voor een DSP-processor, was het antwoord "och, dat zal wel meevallen, er zal wel een of andere tool voor te doenloaden zijn die dat doet". Ik heb daar schrik voor, mensen die zonder fundamenten met een allegaartje aan tools problemen beginnen op te lossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Moesten de patiënten ook daadwerkelijk geholpen (=genezen) zijn door die reguliere kwakzalvers, dan zou ik daar niet het minste probleem mee hebben. Nu is dat evenwel anders. Een juiste diagnose stellen is eerder de uitzondering dan de regel in Belgikaka. 15 minuutjes lullen en de mensen op straat zetten met hun problemen, een beetje symptomatisch werken, pillen pushen voor de farmavriendjes die hen gratis snoepreisjes, tv's e.a. zaken cadeau doen, met mensenlevens spelen ... het hoort er allemaal bij. Ik ken geen enkel ander beroep, op politici, ceo's en bankiers na, die zo riant betaald worden voor dergelijk gevaarlijk slechte dienstenverlening. De Eed van Hypocrites ipv. van 'crates is het credo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor die 1 keer om de 2 jaar dat ik naar de dokter moet, is het gewoon stuitend hoe snel die mij wil buitenwerken. Van ver eens kijken, mompelen, briefjes schrijven en cashen. |
|
![]() |
![]() |