![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verhuis naar de Noordpool en ga daar een iglootje bouwen. Ik hoop een Eskimo-manneke te vinden voor het gezelschap (Inuit mag ook
![]() Zo'n autoke op ski's (hoe heet zo'n ding weer?) schaf ik me dan ook aan om naar die beenhouwer te rijden. Prei, selder, peekes en ajuin zal ik wel planten in mijn ondergesneeuwde tuintje. Zouden ze daar een superetje hebben om Liebig-blokjes en vermicelli te kopen? Anders kan ik de vermicelli importeren vanuit Italië, de Italianen kunnen het geld van export naar de Noordpool goed gebruiken, ze hebben daar nog geen afzetmarkt dus zal ik daar eens voor zorgen. Dan krijg ik na een jaar of 2 een medaille van dankbaarheid van de Italderjaanse regering en een huis in Toscane, dan verhuis ik daarheen - zolang het maar niet naast de villa van Verhofstadt is, want die zie ik veel te gaarne ![]()