Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 december 2013, 16:55   #61
Joachim Chiller
Banneling

Standaard

Joachim Chiller is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2013, 17:32   #62
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Ik verhuis naar de Noordpool en ga daar een iglootje bouwen. Ik hoop een Eskimo-manneke te vinden voor het gezelschap (Inuit mag ook ). Ik ga op haring vissen tussen de ijsberen en ik importeer pinguïns omdat ik die zo grappig vind. Dan plant ik daar een palmboom of twee en hang er een hangmat voor 2 tussen. Samen met mijn Eskimootje kan ik dan zonnen en genieten van het witte zicht. Ik moet wel mijn soepkastrol meenemen want 't schijnt dat ze dat daar niet hebben! En ik lust graag zelfgemaakte soep. Weet er iemand of ze op de Noordpool ergens een beenhouwer hebben die lekker gemengd gehakt verkoopt?
Zo'n autoke op ski's (hoe heet zo'n ding weer?) schaf ik me dan ook aan om naar die beenhouwer te rijden. Prei, selder, peekes en ajuin zal ik wel planten in mijn ondergesneeuwde tuintje. Zouden ze daar een superetje hebben om Liebig-blokjes en vermicelli te kopen? Anders kan ik de vermicelli importeren vanuit Italië, de Italianen kunnen het geld van export naar de Noordpool goed gebruiken, ze hebben daar nog geen afzetmarkt dus zal ik daar eens voor zorgen. Dan krijg ik na een jaar of 2 een medaille van dankbaarheid van de Italderjaanse regering en een huis in Toscane, dan verhuis ik daarheen - zolang het maar niet naast de villa van Verhofstadt is, want die zie ik veel te gaarne

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be