![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Mevrouw Moerman, Fien:
Neem nog eens De Burgermanifesten van Uw Grote Roerganger in de hand, en léés! Ga voor het BROV. Durf! Doe het nodige om ervoor te zorgen dat 'de mensen' U en Uw Collega's mogen helpen bij het goed- of afkeuren van wetsvoorstellen en het beredderen van De Natie. Ik zal u ééuwig dankbaar zijn. Dat beloof ik op mijn communiezieltje, "djimi"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() Fientje Fientje Fientje, zoals jullie traditio's en linkiewinkies op ons neerkijken en met ons sollen, zo kan je weinig of geen respect verdienen, verwachten verkrijgen. Jouw arrogantie, als je niet de familienaam Moerman had zou ik zeker gedacht hebben dat je een zus was van het Groot Orakel uit Berlare en omstreken , de wel edelgestrenge Heer Karel De Gucht. Nu ja, je zou een half zus kunnen zijn, dezelfde moeder maar een andere vader. Neen Fientje, als VLD-addergebroed kan en zal je nooit mijn respect verkrijgen, dat hebben jullie al lang geleden verloren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() Fientje Fientje Fientje, zoals jullie traditio's en linkiewinkies op ons neerkijken en met ons sollen, zo kan je weinig of geen respect verdienen, verwachten verkrijgen. Jouw arrogantie, als je niet de familienaam Moerman had zou ik zeker gedacht hebben dat je een zus was van het Groot Orakel uit Berlare en omstreken , de wel edelgestrenge Heer Karel De Gucht. Nu ja, je zou een half zus kunnen zijn, dezelfde moeder maar een andere vader. Neen Fientje, als VLD-addergebroed kan en zal je nooit mijn respect verkrijgen, dat hebben jullie al lang geleden verloren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze zijn twintig jaar aan een stuk iets anders gaan doen dan in die burgermanifesten stond.Ze zijn weer stevig deel van het "oud meubilair van het middenveld",die O-VLD. "Verantwoordelijkheid" dragen nietwaar..... ![]() Probleem voor ons fieneke is dat de Europese postjes nu ook in vraag staan.... vluchten kan niet meer... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 11 december 2013 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat ze er ook van maakt ik heb liever minder egotrippers daarboven.
Wat we nodig hebben is niet de show maar wat hij opbrengt en daar brengen ze er daarboven weinig van terecht behalve voor zichzelf. Trouwens Fientje zelf is ook geen onbeschreven blad en van haar meerwaarde voor België herinner ik me niets.
![]() |
#69 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist.
Citaat:
Citaat:
Nu LDD. Citaat:
Ik heb o.a. een horreur voor een Vlaamse staat omdat we met dezelfde politici opgescheept zullen zitten, waar jullie nu ook terecht op kritikasteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klinkt logisch. (veronderstel ik)
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ø-VLDers. In 2009 haalde ze zelfs minder stemmen dan de twee laagstgeplaatsten bij de opvolgers!
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Nu las ik toch wel "Fientje Moerman is zat" zeker.
http://www.finsend.be/verjaardag/imgbv/fientje.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ondertussen op Twitter wel al een twat tegengekomen die het allemaal op N-VA steekt omwile van dit incident: http://www.nieuwsblad.be/article/det...30919_00750561
Hoe ridicuul kan het worden?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stel je voor dat ze ook nog meerdere postjes had gecummuleerd...
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als d�*t geen wereld van verschil maakt!
![]() |