![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Eigen geld verdienen gaat boven een uitkering, maar hier is men werkloos en VERDOMT men te werken, want men gaat niet werken voor 1000 euro per maand als men 800 euro gratis krijgt! Met dank aan OpenVLD/SPA/CD&V die de PS steunen in dit gelul. Laatst gewijzigd door Waarom Nu? : 17 december 2013 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Off Topic.
Even proberen. Wanneer men in #37 op 'Druivensap' klikt, dan komt men uit bij ...Knuppel. Of zit ik fout? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() /
Laatst gewijzigd door system : 18 december 2013 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 18 december 2013 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Als gij voor een hongerloon wilt gaan werken, kunt ge altijd naar Duitsland gaan.
Laatst gewijzigd door system : 18 december 2013 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je nu in een ge-quote bericht van Druivensap op diens naam klikt kom je terecht op het eerste bericht van die pagina. Wat, in mijn geval, op pagina 2 een bericht van Knuppel is. Doe je dit bij bericht #19, dan kom je op het eerste bericht terecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Duitse economische succes moet net als voorbeeld aangenomen worden door andere landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Terug on topic graag
Ik herhaal: Citaat:
Laatst gewijzigd door Pjotr 2691 : 18 december 2013 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn deze drie partijtjes die Di Rupo niet kan missen wil hij aan de macht blijven.
Het zijn dezelfde drie partijtjes waarmee Di Rupo België heeft "gered". En waarmee hij om dezelfde reden wil vergaan. Dat van België alleen maar een scheepswrak zal overschieten is geen probleem. Beter een straatarm en verloederd België naar het voorbeeld van Charleroi dan geen België.
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik volg de partijpolitiek hier nauwelijks, ik spreek uit mijn ervaringen in Duitsland, internationale salarisdata en mijn kennissen. Onlangs nog heb ik met Duitse jongeren gesproken die pas afgestudeerd waren. Zij spraken vol lof over hoeveel jobs er beschikbaar waren en vooral over de mogelijkheid om er legaal een mini-job mee te combineren. Verschillende onder hen oefenden al jaren een minijob uit tijdens hun studies om wat extra geld binnen te krijgen. Vooral daarvoor staan de minijobs er bekend, een handige bron van extra inkomsten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van onafgebroken propaganda te voeren voor de N-VA zou je je beter de info ter harte nemen over de toestand in Duitsland. Als de Duitsers zo ontevreden waren over Merkel had ze geen kans gemaakt op een derde ambtstermijn. Ik zie dat met Hollande, het grote voorbeeld voor Di Rupo, niet gebeuren.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Merkel is niet aan een derde ambtstermijn geraakt omdat de Duitsers genoeg van haar hebben.
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat valt het meeste op in de Brusselse en Waalse ziekenhuizen....
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook geen taak van de vuilnisophaler om te scooien om fooien. Voor het werk dat ze doen worden ze per slot van rekening betaald. Daarbij kost afvalverwijdering al genoeg aan de man in de straat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |