Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 28 december 2013, 17:08   #61
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
En dat is een reden om het gooien van vaten vol brandbommen op kinderen goed te praten? Ik snap het niet goed.
Er worden geen vaten brandbommen gesmeten, toon 1 gebied die met brandbommen is bewerkt, niet enkele acteurs die wat staan roepen. Brandbommen laten duidelijke sporen achter.
Daarom worden de beschuldigingen nu veranderd van brandbommen naar vaten vol TNT, tja.

Wat ik bedoel is dat we geen andere keus hebben of dat Assad nu kinderen bombardeerd of niet, de alternatieven zijn veel erger en met Assad is er ten minste een zicht op verbetering.
BonBon is offline  
Oud 28 december 2013, 17:16   #62
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Lees eerst nog wat over de materie, echt niemand beweert dat Saddam en Kadaffi kernwapens heeft gehad, niemand.

En wat vind je van de huidige dictators in Lybië, Irak en Saudi Arabia? of hebben die de juiste versie van de islam en is dat niet zo belangrijk?

Ik weet het niet BonBon, maakt U niet druk over hen die zich niet druk over U maken al is Uw bedoeling nog zo goed.

Waardeer hen die u weten te waarderen en vica versa,
meer heb ik niet te zeggen.

Ik vind Uw geduld, uithoudingsvermogen, empathie en medeleven zeer bewonderingswaardig.

Verder geen bijbedoelingen of zo, maar voorts is het gewoon moeilijk als educatieve, zelfstandige en geemancipeerde vrouw je plek te vinden.

Good luck.

Hopelijk komt U op Uw pad tegen wat U wenst,
dat is een gemeende groet van een broeder naar een zuster.
g_z is offline  
Oud 28 december 2013, 17:28   #63
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat is een reden om het gooien van vaten vol brandbommen op kinderen goed te praten? Ik snap het niet goed.

U snapt wel dat de staten in 50 of 51 verdeeld zijn.

En dat Arabie een tijdje geleden ook een continent was zonder grenzen.

Leuk is anders.

Laatst gewijzigd door g_z : 28 december 2013 om 17:29.
g_z is offline  
Oud 28 december 2013, 17:54   #64
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Vandaag heeft Assad's leger weer de groentemarkt van Aleppo gebombardeerd : 20 burgers gedood, onder wie twee kinderen. "De raids waren gericht tegen een drukbezochte markt waar de mensen hun groenten en huishoudtoestellen kopen, wat het grote aantal slachtoffers verklaart".
Het zullen wel 20 terroristen geweest zijn zeker?
Ik ben benieuwd naar de foto's van rondverspreid fruit en groenten naast uiteengereten wasmachines en LCD TV's want volgens de opositie was het een drukbezochte markt waar burgers hun groenten en electronika inkopen.

-
Al 15 dagen zijn daar zware bombardementen bezig met 400 doden.
http://www.aljazeera.com/news/middle...838121763.html
BonBon is offline  
Oud 28 december 2013, 17:59   #65
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Ik weet het niet BonBon, maakt U niet druk over hen die zich niet druk over U maken al is Uw bedoeling nog zo goed.

Waardeer hen die u weten te waarderen en vica versa,
meer heb ik niet te zeggen.

Ik vind Uw geduld, uithoudingsvermogen, empathie en medeleven zeer bewonderingswaardig.

Verder geen bijbedoelingen of zo, maar voorts is het gewoon moeilijk als educatieve, zelfstandige en geemancipeerde vrouw je plek te vinden.

Good luck.

Hopelijk komt U op Uw pad tegen wat U wenst,
dat is een gemeende groet van een broeder naar een zuster.
Bedankt zeker

Misschien was het rode snoepje geen goeie keuze van avatar, nog iemand die denkt dat ik een vrouw ben.
BonBon is offline  
Oud 28 december 2013, 18:47   #66
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedankt zeker

Misschien was het rode snoepje geen goeie keuze van avatar, nog iemand die denkt dat ik een vrouw ben.

Ach ja,
soms heeft men een keuze,
beetje brutaal zijn of te ingetogen

Ik koos voor het eerste.

Weinig mannen die zoveel geduld kunnen tonen, vandaar.
g_z is offline  
Oud 28 december 2013, 22:03   #67
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er worden geen vaten brandbommen gesmeten, toon 1 gebied die met brandbommen is bewerkt, niet enkele acteurs die wat staan roepen. Brandbommen laten duidelijke sporen achter.
Daarom worden de beschuldigingen nu veranderd van brandbommen naar vaten vol TNT, tja.

Wat ik bedoel is dat we geen andere keus hebben of dat Assad nu kinderen bombardeerd of niet, de alternatieven zijn veel erger en met Assad is er ten minste een zicht op verbetering.
Over de bommen, brandbommen, gifgasbommen, raketten op betogende massa's en totaal platgebombardeerde dorpen en steden wil ik het eigenlijk niet echt meer hebben, want dat gebeurt allemaal. De 120.000 doden, honderduizenden verminkten en miljoenen vluchtelingen liegen er niet om.

Dat de bestaande alternatieven even erg en zelfs erger zouden zijn, mocht dat nog enigszins mogelijk zijn, daar wil ik het eigenlijk ook niet meer over hebben, want daarmee ben ik het met u eens.

Maar dat er met Assad zicht is op verbetering, na meer dan 42 jaar schrikbewind en 2,5 jaar gruwel, dat vind ik er lichtjes over.
Oud 28 december 2013, 22:04   #68
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Die is goed.
Oud 28 december 2013, 23:22   #69
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Over de bommen, brandbommen, gifgasbommen, raketten op betogende massa's en totaal platgebombardeerde dorpen en steden wil ik het eigenlijk niet echt meer hebben, want dat gebeurt allemaal. De 120.000 doden, honderduizenden verminkten en miljoenen vluchtelingen liegen er niet om.

Dat de bestaande alternatieven even erg en zelfs erger zouden zijn, mocht dat nog enigszins mogelijk zijn, daar wil ik het eigenlijk ook niet meer over hebben, want daarmee ben ik het met u eens.

Maar dat er met Assad zicht is op verbetering, na meer dan 42 jaar schrikbewind en 2,5 jaar gruwel, dat vind ik er lichtjes over.
Hij is nog maar 10 jaar aan de macht, de vorige was z'n vader die 30 jaar aan was. Hij draagt natuurlijk de erfenis van z'n vader mee maar hij heeft z'n soldaten uit Libanon teruggetrokken, probeerde te praten met Israël en is algemeen een stuk gematigder dan z'n vader. Ja hij is het beste wat we hebben, jammer genoeg is er geen andere keuze. 2,5 jaar gruwel is gewoon oorlog, ik herinner me nog m'n vader die zei dat ze op de vlucht moesten van bombardementen, van de amerikanen. Een niet gruwelijke oorlog is gewoon niet mogelijk.

Wat er nu moet gebeuren is die islamitische rebellen uitmoorden, dan afspraken met de binnenlandse rebellen voor een opsplitsing van het land in 3 stukken, zoiets misschien volgens de religie van de inwoners of een referendum. Iedereen tevreden (behalve de buitenlandse rebellen), ja toch?

In Lybië vechten ze nog steeds tegen gebieden die niet onder het bewind van de rebellen willen leven die al meer moorden op hun geweten hebben dan Khadafi, een makkelijke oplossing bestaat niet.
BonBon is offline  
Oud 28 december 2013, 23:50   #70
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

De vader van Basher heet toch ook Assad?

En voor de Assads?
g_z is offline  
Oud 29 december 2013, 00:39   #71
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
De vader van Basher heet toch ook Assad?

En voor de Assads?
Nee, pinokkio ?

Hoe de fuck is dit relevant?
Nietzsche is offline  
Oud 29 december 2013, 09:24   #72
BonBon
Banneling

Standaard

Foto's van het bombardement op de 'groentemarkt', enkel baardapen te zien, veel jurken maar geen enkele vrouw.

http://youtu.be/fGgZw6Eink8

Beelden van de rebellen zelf hoe ze de stad veroverden en de eeuwenoude markt in brand gestoken hebben. Wat een misdaad van het regime om die ruïnes dan te bombarderen.

http://youtu.be/sVU-oF-04BU

Weeral is er sprake van oude tonnen vol brandstof of TNT die naar beneden gesmeten zouden zijn door het leger, laat ik daar nu ernstige twijfels over hebben. We zijn op een punt gekomen dat we niets meer kunnen geloven wat de rebellen zeggen, teveel leugens om de waarheid er nog tussen uit te kunnen halen.
BonBon is offline  
Oud 29 december 2013, 09:29   #73
BonBon
Banneling

Standaard

Beelden van net na het bombardement, 1 rookpluim, massa's mannen tussen 10 en 40 jaar, geen enkele vrouw, 1 oude Pé die een gebedje aan het opzeggen was. Alvast geen burgerdoelwit maar gewoon rebellen, weeral een leugen dus zoals we van de oppositie gewoon zijn.

http://youtu.be/gXTZcSRWJlY
BonBon is offline  
Oud 29 december 2013, 13:00   #74
westdiep
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Beelden van net na het bombardement, 1 rookpluim, massa's mannen tussen 10 en 40 jaar, geen enkele vrouw, 1 oude Pé die een gebedje aan het opzeggen was. Alvast geen burgerdoelwit maar gewoon rebellen, weeral een leugen dus zoals we van de oppositie gewoon zijn.

http://youtu.be/gXTZcSRWJlY
Vanaf 10 jaar is het geen burgerdoelwit? WTF?
westdiep is offline  
Oud 29 december 2013, 13:27   #75
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door westdiep Bekijk bericht
Vanaf 10 jaar is het geen burgerdoelwit? WTF?
Die reactie had ik wel verwacht

Laatst gewijzigd door BonBon : 29 december 2013 om 13:27.
BonBon is offline  
Oud 29 december 2013, 13:29   #76
BonBon
Banneling

Standaard

Kinderen en rebellen, altijd iets speciaals geweest.

http://atlasshrugs2000.typepad.com/a...y-members.html
BonBon is offline  
Oud 29 december 2013, 14:05   #77
westdiep
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Die reactie had ik wel verwacht

Kijk eens goed naar die eerste foto, helemaal gefabriceerd door de Assad-lovers? Ziet dat er nu een kind uit dat al maanden in een brugeroorlog strijdt? Dat geloof je toch helemaal zelf niet?

Die tweede foto is helemaal hilarisch! Kijk eens goed, volledig in scene gezet, als je goed kijkt zie je zelfs de make-up om de belichting te doen uitkomen.

En jij gelooft dat?

westdiep is offline  
Oud 29 december 2013, 15:16   #78
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door westdiep Bekijk bericht
Kijk eens goed naar die eerste foto, helemaal gefabriceerd door de Assad-lovers? Ziet dat er nu een kind uit dat al maanden in een brugeroorlog strijdt? Dat geloof je toch helemaal zelf niet?

Die tweede foto is helemaal hilarisch! Kijk eens goed, volledig in scene gezet, als je goed kijkt zie je zelfs de make-up om de belichting te doen uitkomen.

En jij gelooft dat?

Grapjas
BonBon is offline  
Oud 29 december 2013, 21:08   #79
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Nee, pinokkio ?

Hoe de fuck is dit relevant?

En waarom noemt U mij pinokkio, bent U even een held.

Gewoon relevant vanwege de historie.

Even iets anders, gister in het NRC Handelsblad.

Nederlandse jongeren vanuit Arnem ook naar Syrie om te strijden.

Eerst rapten ze over geslachtsgemeenschap en zo met je moeder en nu over iets meer algemene dingen.

Laatst gewijzigd door g_z : 29 december 2013 om 21:19.
g_z is offline  
Oud 30 december 2013, 01:55   #80
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
aan de lopende band plaats je oneliners zonder enige waarde, btw, ik heb je zojuist om deze reden gedriehoekt
teken van zwakte + geen enkele kennis van het forumreglement de moderatie zou je strafpunten moeten geven omdat je hen onnodig aan het werk zet. Ik zal je ook in het oog houden en alles wat maar een beetje op Jodenbashen aankomt ook melden aan de moderatie
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be