![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We ademen met zijn allen een berg rotzooi in. In Antwerpen zou er zelfs een brug of een tunnel (wie weet het?) moeten komen omdat het verkeer tonnen en tonnen rotzooi uitstoot die door de Antwerpenaren, naast de uitstoot van de industrie, vrolijk ingeademd wordt. En dan gaan mensen zich druk maken over mijn sigaretterook in de open buitenlucht? Get a life. Als er 4 messen in je rug zitten ga je ook niet mekkeren over een splinter in je vinger. Meer dan je pijlen op het gemakkelijkste slachtoffer richten is dat niet. Een roker is natuurlijk veel makkelijker om op te kakken dan op 'het verkeer' of 'de industrie'. Dat wordt allemaal oogluikend toegestaan omdat die anti-rokers zelf ook met de auto rijden en ook ergens moeten gaan werken natuurlijk. We zitten met zijn allen tot onze ellebogen in de shit maar als ik daar nog 1 keutel bij op leg gaat men tekeer alsof ik persoonlijk heel die berg shit heb geproduceerd. Ben je bezorgd om de luchtkwaliteit? Richt dan je pijlen op de echte verontreinigers en verzuur de toestand niet door rokende medemens als de grote longkanker-verspreider te beschouwen.
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja.
![]() |
#64 |
Parlementslid
|
![]() Daar zal volk komen naar kijken. Heb je meteen een klacht wegens opzettelijke slagen en verwondingen aan je been, idioot.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het echte drama is dat de reukzin van rokers zodanig verslenst is dat ze zich zelfs niet meer realiseren hoe vies ze kunnen ruiken in de bus of de metro. Zelfs zonder sigaret.
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Denk je nu echt dat de mensen zullen geloven dat iemand als JIJ een vrouw zou kunnen versieren ? ![]() Iedereen weet dat je nog maagd bent, behalve vanachter misschien... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar toebak stinkt toch ook hoor. Zolang je zelf rookt heb je daar geen erg in, maar stop maar eens een paar maanden, je zult het wel merken. Vooral in restaurants stoort tabaksgeur mij. Nu is dat verboden daar te roken, maar het volstaat dat een roker dichtbij komt zitten, ik riek de toebaksstank in zijn kleren. En als die zich dan OOK nog parfumeert is mijn eetlust helemaal over. Het mengsel parfum/tabak is echt om over te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat kan je niet vergelijken met uitlaatgassen in de wetstraat. Daar zit je in de open buitenlucht. Zet eens 5 draaiende auto's in een garage en ga er eens een kwartiertje bij zitten. Wedden dat je ogen tranen? Citaat:
Omdat het stinkt? Mag ik dan ook een lijstje maken met dingen waarvan ik vind dat ze stinken? En gaan we die dan ook allemaal verbieden?
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goed gerolde sigaret op het juiste moment is lekker ja.
Na het eten bij een kop koffie bv. En aan iets wat lekker is beleef ik plezier.
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zou nog mankeren.
Maar gaan we dan ook al die dingen verbieden die mij storen? En die mijn buurman storen? En die …
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen niet echt, trouwens ik adem door mijn neus.
Ik zou wel eens willen zien dat iemand aan mijn neus begint te rieken. Ik denk dat je slechte adem een beetje verward met je ongepoetste tanden in de morgen.
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat: