![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() De parking van de delhaize hier vlakbij zag de dag erna eruit alsof er iets ontploft was. Wat ook het geval was natuurlijk. Of denk je dat iedereen het afval achteraf zelf mooi opruimt? Mooi niet. Nu met die GAS-boeteregeling kan het anders uitdraaien, sluikstorten weet je wel ![]() Een betere oplossing - misschien wordt dit al in een paar gemeentes zo gedaan - lijkt me om een vuurwerk-afsteek-plek te voorzien, waar zowel de veiligheid wat in het oog kan gehouden worden en ook het opruimen van het afgeschoten spul verzorgd kan worden. Heb je ineens nog een gezellig samenzijn ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het mag zijn wat het wil, maar "de ziekenkas" komt altijd tussen voor een belangrijk deel aan lichamelijke schade, zelfs moedwillig zelf veroorzaakt. Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat nu zo moeilijk? Of zijn ze daar zelfs te dom voor? We hebben eens een hond gehad die naar het vuurwerk rende en erin beet. Die liep dan rond met een romeinse kaars waar balletjes uitvliegen. Die vliegen dan langs alle kanten. Zelden zo gelachen. Onze andere honden hebben daar nooit last van gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ruim altijd op. Ik schiet het dan ook vanuit de tuin van een familielid, dus je hoeft je daar verder niet mee te moeien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De instroom wel ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kleine noot: Hier in de buurt zijn ze aardig aan het knallen LOL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's vreemd ?? Hier dus ook !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, echt wel bizar, zijn die dan niet bang voor een GAS-boete.. (?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Black Seven : 1 januari 2014 om 03:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Titel: Gezin uit Maaseik dakloos na brand door vuurwerk
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140101_003 Ik hoop dat ze een paar van die vandalen bij het nekvel kunnen pakken, en voor de schade kunnen laten opdraaien. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=zCLFWJvLvXY .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Titel: La tradition des pétards du Nouvel An fait de nouveau un mort en Alsace
http://www.lemonde.fr/societe/articl...1809_3224.html Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Honderden gewonden tijdens oudejaarsnacht - 125 vuurwerkslachtoffers
http://www.nrc.nl/nieuws/2014/01/01/...m=hoofdartikel Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb nog nooit zo een hoop vuurwerk rond mij gezien. Ik heb natuurlijk ook goed meegedaan. De mensen trekken zich niets aan van die idiote GAS-boetes. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn zeker klotemarginalen die verkeerd met vuurwerk omgaan. Maar niet iedereen doet dat. Hier in de buurt is het echt goed gegaan, de mensen gebruiken het op een correcte manier. |
|
![]() |
![]() |