![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. geïmporteerd allochtoon kiesvee .. daar heeft niemand het van terug .. heeft u dit zelf verzonnen ? maar watdefok is een potentiële werknemer ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het jammerlijke is dat de sossen niet eens doorhebben in welke mate ze de economie schade berokkenen. Ze hebben niet eens door dat hun knoeiwerk aan de basis ligt van jouw preventief optreden. Zo'n oenen zijn het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, de overdreven loonlast is een andere reden. Bedrijven betalen het dubbele wat de werknemer uiteindelijk in handen krijgt. De mindere economische situatie speelt natuurlijk ook mee. Dus geen aanwervingen meer en in geval van piekperiode alleen extra interims inschakelen. Als ge uw gal wilt uitstorten doe dat bij onze regeerders. Ondernemers trachten alleen hun bedrijf rentabel te houden. Uiteindelijk zoals ik doe rest alleen nog delocalisatie van de productie. Belgie is alleen nog logistiek en administratief. Meer dan 95 procent van de tewerkstelling is in China. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. u bedoelt dat een ondernemer ons een verklaring zou kunnen aanbieden voor het compleet onzinnige idee dat men iemand aanwerft omdat men die snel kan ontslaan ? .. geen wonder dat ondernemers zich laten vertegenwoordigen door lui zoals Muyters .. mischien kan Gipsy een poging ondernemen (..) dit uit te leggen ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
.. het eenheidsstatuut, zoals het nu uitgerold wordt, ttz. gelijkschakelen van de opzegtermijnen, speelt alleen maar indien men effectief ontslaat of zinnens is te ontslaan .. .. waar komt die krankjorumme gedachte toch vandaan dat de zin van werknemers te hebben erin zou bestaan die te ontslaan ?
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 29 december 2013 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat onnozelaars zoals Muyters hier buiten. Ik interesseer me weinig in politiek maar heb begrepen dat hij al enkele kemels geschoten heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. zoals ik al duidelijk aangetoond heb .. automatisatie en eenheidsstatuut zijn twee verschillende zaken .. wie van plan is binnenkort te automatiseren of wie van plan is binnenkort af te bouwen; dankt best morgen of overmorgen arbeiders af .. ook rechtse kiekens zien dit in .. wat voor soort kieken ben jij ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. kijk eens wat zuur .. ik moet nog de eerste werknemer tegenkomen die geen meerwaarde levert .. economische basiskennis, mijn beste ..
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 29 december 2013 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. en welke waarheid had u hier in gedachten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het allemaal zo simpel is wordt dan zelf ondernemer. Ik ben één van die onnozelaars die gans mijn leven in dit kutland aan veel mensen werk heeft gegeven. En nu nog een grotere kwibus omdat ik één op de 20 ben die nog doorwerkt op zijn 66ste. Ik heb in mijn leven meer risico's genomen dan normaal verondersteld wordt. Ik heb er mij in gesteld dat ik daarvoor geen handgeklap moet verwachten maar dat wil nog niet zeggen dat ik me op mijn bakkes laat schijten, al is het in de anonimiteit van een forum |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. mijn beste, u draait uw kazak wel heel snel .. indien uw vriend ondernemer niet van plan was 11 man te ontslaan, dan leverde dit uw vriend geen cent verschil op .. automatiseren leidt tot het verminderen van het aantal werkkrachten, het leidt tot het verminderen van de kost gekoppeld aan lonen, dat heeft helemaal niets met het eenheidsstatuut van doen .. wanneer men de loonmassa wenst te verminderen door automatiseren houdt dit ontslag in .. hier speelt de gelijkschakeling van de statuten wel .. wat u en uw vriend feitelijk zeggen is : aangezien uw vriend de loonkost in zijn bedrijf wenst te verlagen door automatiseren het goedkoper is om 11 arbeiders te ontslaan nog voor 2014 .. dat is een heel andere zaak dan beweren - zoals u oorspronkelijk deed - dat het eenheidsstatuut tot banenverlies zal leiden of dat men automatiseert om de gevolgen van het eenheidsstatuut te ontlopen .. voor de laatste keer .. het eenheidsstatuut speelt slechts indien men ontslaat of zinnens is te ontslaan ..
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 29 december 2013 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het eenheidsstatuut zal tot minder aanwervingen leiden, omdat werkgevers twee keer zullen nadenken voor ze iemand aanwerven die de duur wordt om te ontslagen in moelijke tijden. Heb je hem nu eindelijk mee? |
|
![]() |
![]() |