![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu zijn ze in de meerderheid dus - zoals Jan de Cock zei - zijn wij de allochtonen in Brussel, de luis in de pels. En neen, ZIJ zullen vast niet zo tolerant zijn. Maar moslimlover dhimmie Bertje, dié gaat daar geen last van hebben in zijn groene stulpje naast de tennisvelden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik probeer het zo voor te stellen: A = uiterst links Z = uiterst rechts Toen VB, jaren terug "V" schreeuwde, schreeuwden andere partijen "A; B of C" ... Het was ongehoord om "V" te schreeuwen. Enkele jaren later, schreeuwde VB, nog steeds "V"; de andere partijen, schreeuwden nu voluit "E; F; of H" ... Vandaag schreeuwt VB nog steeds "V"; en schreeuwen heel wat onder hen, die ooit "A; B of C" schreeuwden, vandaag "P; Q of R" ... weliswaar met een andere klemtoon. Toch, ze schreeuwen heel duidelijk "P; Q of R" ...
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afgezien van het feit dat de islam effectief een van de grote hedendaagse bedreigingen vormt voor de moderne samenleving, en afgezien dat vergelijkingen met Hitler (inclusief wat BDW hier uitkraamt) compleet absurd zijn, zien we hier het stramien dat we al jaren zien: mensen waarschuwen voor angstzaaierij door zelf angst te zaaien. Want laten we wel wezen: de grootste georganiseerde angstzaaierij in dit land komt niet van die vermaledijde "islamofoben", wel van de machtspartijen die hun positie in gevaar zien en daarom blijven waarschuwen voor de grote boeman aan rechtse zijde. En daar helpt onze Knack-journalist ijverig aan mee.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat voor ongeloofwaardige parvenu is me dat. Het doet me plezier dat boontje zijn loontje kreeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De moslims zijn nu boos op BDW. Zie de openingspagina van De Standaard.
http://www.standaard.be/ Links van het artikel : een artikel of de moslim die de juffen van de blokkendoos bedreigde Rechts van het artikel : een opiniestuk Brussel ik walg van je, over het leven in een geislamiseerde Brusselse kansenwijk. En nog verstaan de moslims het niet en blijven ze boos. "Ze zijn niet allemaal zo". Nee, niet allemaal. Het zou er nog aan mankeren. Maar als je alle individuele gevallen optelt, zijn het er toch een pak. Wat opvalt is dat ze zich niet boos maken over wat er gebeurt in het artikel links en rechts. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die dit doorheeft als "ziek" bestempelen is op zijn minst gezegd: "achterlijk". en inderdaad zoals hierboven reeds gezegd: het is niet omdat je inziet wat de beweegredenen van die man waren dat je ermee instemt. Maar het niet WILLEN inzien is politiek correcte Stalinistische censuur in het kwadraat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 januari 2014 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schijn. ![]() Realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Soms denk ik dat linksmenschen opzettelijk de negationist uithangen, precies omdat ze weten hoe erg het allemaal eigenlijk is ... en dat zij daarvoor verantwoordelijk zijn. Dan maar minimaliseren, de negationist uithangen of de booschapper afschieten. Iets anders kunnen ze niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kies zelf de categorie maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onvoorstelbaar hoe velen "hier", ons trachten doen geloven, dat De Wever al die migratie-problemen zal oplossen.
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever: "ik ga alle migratie-problemen oplossen".
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als daar dan eindelijk een politicus is, die openlijk zegt, daar iets te willen aan doen, dan geeft u hem nog niet eens het voordeel van de twijfel; wetende dat vooral de andere partijen de oorzaak zijn van het probleem ...
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Subtiel maar niettemin een reëel verschil.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dus ik herhaal: Citaat:
Bij mijn weten, heeft hij dat zelfs niet gezegd in de eerste plaats. Wel heeft hij gezegd, dat hij het probleem wenst aan te pakken. Ik citeer u: 'een subtiel, maar nietemin reëel verschil'.
![]() |
![]() |
#78 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, dit is wat hij zei: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementslid
|
![]() Dat spijt me voor u.
![]() |
#80 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
In Laarne vonden in het begin van de 17e eeuw verschillende heksenprocessen plaats met de daaraan verbonden verbrandingen. Een plaatselijke priester heeft interventies gedaan ten voordele van sommige heksen. Het is niet mijn bedoeling de wandaden van de kerk goed te praten. Ik wil ze alleen in een juiste context plaatsen. De geschiedenis is niet wit-zwart, ze is gekleurd. |
||
![]() |
![]() |