![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet aan mij om te oordelen of het jou al dan niet toekomt om jezelf een goed rapport te geven. Ik merk gewoon op dat zoiets nogal christendemocratisch overkomt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat zou dat "vlinderachtig" overkomen :=<
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Handen af van de index. 2. Sociaal vangnet niet uithollen. 3. Betaalbare gezondheidszorg voor iedereen. 4. Werken naar een zuinigere Overheid zonder daarvoor de werknemer aan te pakken. |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zal over vanalles gaan en daarvan komt van dat alles niets in huis na de verkiezingen. Alles blijft lekker bij het oude en zelfs de belastingen stijgen, ondanks de beloften.
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het thema van de Brusselse, Waalse en federale regeringen:
http://www.franceculture.fr/player/r...r?play=4848094 Het betreft uiterst gevoelige materie. Het is juridisch-technisch en deontologisch moeilijk om er nu publiek over te praten. Dat neemt niet weg dat de politieke achterklap al enkele weken volop gaande is.
![]() |