![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Russisch rapport was meer dan welkom... Laatst gewijzigd door zonbron : 17 januari 2014 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is geen offensief op de Russische "waarden" in Rusland. Er is inderdaad een grootschalige inhaalpoging om de landen die Rusland omringen naar de Westerse kant te krijgen, die zo vlot gaat omdat Rusland zich als een dronken zwijn gedraagt diplomatiek gewijs. Op Rusland zelf is er geen enkel offensief, en de reden daartoe is simpel: er valt niks om aan te vallen. Er zijn een paar fanatieke NGO's bezig (vaak terecht), maar verder is het simpelweg onzin. Het is zulke onzin dat ik het gewoon niet ga staven met argumenten. De hele tijd uitspraakjes van Poetin, Russia Today en hier en daar een cherry picked nieuwsfeitje geeft je simpelweg geen correct beeld van wat er in Rusland gebert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar U kan het bvb. wel vernemen via UN WEB TV. Laatst gewijzigd door zonbron : 17 januari 2014 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het doet er niet toe hoe de VS zich gedragen. Rusland is erin geslaagd om nagenoeg alle landen die vroeger deel uitmaakte van de USSR te alieneren en te verjagen. Die multipolaire buitenlandse politiek is voor een groot deel nep: Rusland heeft niet de walk om haar talk te ondersteunen. Het feit dat Poetin correcte kritiek over het Westen is beginnen te reciteren, in tijden dat het Westen zich nu toch echt wel moreel faillieet heeft getoond, zegt niks over hemzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Idd. de globalist Gorbi heeft prima werk gelevered. Gorbi en Soros zijn trouwens dikke vriendjes. De multipolaire wereld is een superangel in de nek van de globalisten en Rusland is daar een belangrijk onderdeel van. Verder bezig ik mij niet met de mannelijke ultrabrede torso van Poetin, enkel het buitenlands beleid. Laatst gewijzigd door zonbron : 17 januari 2014 om 18:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Eenvoudige, eenzijdige analyse. Fout.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ zonbron, jij bent de boel ernstig aan het verdraaien en haalt er telkens irrelevante zaken bij zoals de VS.
Ik ben er alleen nog niet over uit of je dat nu opzettelijk doet of dat dat gewoon deel is van je denkpatroon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie er hier de zaken verdraait mag duidelijk zijn, alle aandacht voor het Russische binnenlandse beleid, maar over het rapport zelf... geen woord. Wie trolt hier in feite? Laatst gewijzigd door zonbron : 17 januari 2014 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Op basis van het Russische binnen- en buitenlandse beleid concludeer ik dat ik geen zin heb om het rapport te bespreken, simpelweg omdat Poetin een hypocriet is die aan politieke spelletjes doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt is, dat jij moet gaan begrijpen dat bepaalde zaken in Rusland gewoon niet fris zijn, en dat dat in Europa en bij de VS ook zo is is irrelevant. Rusland moet eens naar zijn eigen problemen durven te kijken zonder dat ze direct met het vingertje gaan wijzen van "maar hunnie doen het ook ! "..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Ik wil het niet bespreken. Ik denk: Rusland, kuis eerst je eigen rommel op en verbeter de levensomstandigheden en de uitzichtsloosheid in eigen land. Doe dan aan buitenlands gedoe.
Vergeet niet: hij maakt zich enorm populair bij de bevolking door gespierd te doen. Door constant tegen het Westen op te spreken verbergt hij zijn wanbeleid. Laatst gewijzigd door six : 17 januari 2014 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ six
Natuurlijk doet Putin aan (politieke) spelletjes. En, heeft de westerse, meer liberale wereld een vorm van gelijk. Hieruit zie je de toenemende invloed van de Orthodoxe kerk. Inherent verbonden met het Vaticaan. Nu, je weet hoe die over homo's denkt. En het merkwaardige is dat de kerk het homodom propageert. Geen vrouwen met functies in de kerk, kerkelijke ambtenaren die niet mogen trouwen - het heeft niets met het oorspronkelijke christendom te maken, en derhalve valt het Romeinese geloof onder dezelfde noemer als het satanisme, het heidendom, of hoe je een religie ook noemen wilt. Religie staat gelijk aan angst. Aan het niet weten, aan pure onzekerheid. De verderfelijke onzin die in de bijbel staat is minstens even zot en gruwelijk dan die van de koran. De bijbel zowel als de koran is een misvormd instrument, puur uitgedacht door mensen en heeft met goddelijkheid niets te maken.
![]() |
#77 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wat baten kaars en bril als de uil niet zien en wil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik lees dat sommigen beweren dat er een wanbeleid gevoerd wordt in Rusland, de feiten spreken dat tegen, kokerzicht lijkt hier een veel voorkomend syndroom.
http://data.worldbank.org/country/russian-federation |
![]() |
![]() |