Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 25 januari 2014, 22:30   #61
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Nochtans zijn de meeste Pakistaanse Amerikanen moslim. Waarom zweren die de islam dan niet af? Of zouden ook economische motieven kunnen meespelen bij migratie?
Salman Rushdie was ook een moslim.
Oud 25 januari 2014, 22:47   #62
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Europa gaat ten onder aan de torenhoge kosten die inteelt met zich meebrengt op sociaal, medisch, economisch en onderwijsvlak, om nog even te zwijgen om jaarlijks dit hallucinante kostenplaatje (and counting) op te hoesten, als gevolg van de criminaliteit die deze bevolkingsgroepen met zich meebrengen.
Op één punt treed ik je wel bij, nl dat de NVA ook geen harde standpunten vertoont, ahg over immigratiestop, gedwongen terugkeerbeleid voor criminelen, uitvreters ea sociaal onaangepasten.

Ach, Europa moét en z�*l ten onder gaan, strikt geagendeerd door de EU-elite zelve, daar kunnen zelfs 10 Barten geen moer aan veranderen.
Uiteraard brengt migratie criminaliteit met zich mee, zeker als je een Europese welvaartstaat hebt en een open grenzen beleid voert. West-Europese landen hebben de voorbije decennia vooral mensen aangetrokken die in eerste instantie niet kwamen om te werken. Het omgekeerde van de VS en Canada.
N-VA is pro-EU, pro-euro (dus op termijn voor een gecentraliseerde Europese staat), pro-immigratie, N-VA subsidieert de islam, enz.. Qua immigratie willen zij eerder een Amerikaans model. Wat natuurlijk niet mogelijk is als je tegelijkertijd een EU met open grenzen wil, en de welvaartstaat wil behouden. De islam speelt voor N-VA geen rol.
mvd is offline  
Oud 25 januari 2014, 22:52   #63
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik geloof je niet, als je 1+1 niet kunt optellen ben je een moslim.
Dus iedereen die uw obsessie niet deelt is moslim?

Citaat:
Het onderzoek ging over inteelt bij Pakistanen in Engeland, dus overal waar ze inteelten heb je dezelfde problemen. Ook bij Marrokanen maar die site doet alsof het de schuld is van racisme en stress, ja hoor.

Diabetes epidemie in de Arabische landen, 90% is type 2 en dat is de erfelijke variant. Op de Arabische site durven ze zelfs het woord genetisch niet in de mond te nemen. Inteelt zorgt voor terugkerende ziektes die per streek kunnen verschillen.

http://www.arabnews.com/diabetes-amo...is-major-issue

Medische studie die stelt dat inteelt een invloed heeft op type 2 diabetes, duh.
http://etheses.whiterose.ac.uk/4923/
Gij kwam wel zelf met die link af eh pipo Je plaats zaken die je zelf niet eens gelezen hebt. Het probleem met jou is dat je geobsedeerd bent, de helft van uw posts gaan over inteelt bij moslims. En sommige van uw statements zijn totaal over the top zoals dat moslims doelbewust zouden incesten om terroristen te kweken.

Laatst gewijzigd door mvd : 25 januari 2014 om 22:52.
mvd is offline  
Oud 25 januari 2014, 22:58   #64
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Salman Rushdie was ook een moslim.
En? Ontken ik ergens dat er moslims zijn die niet met kritiek om kunnen?
mvd is offline  
Oud 25 januari 2014, 23:00   #65
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Nochtans zijn de meeste Pakistaanse Amerikanen moslim. Waarom zweren die de islam dan niet af? Of zouden ook economische motieven kunnen meespelen bij migratie?
En wij staan automatisch gecatalogiseerd als christenen, dat lijkt me net hetzelfde. Plus een moslim kan niet zomaar z'n geloof afzweren als hij nog eens terug wil op familiebezoek, Pakistaanse immigranten in de VS blijken voornamelijk studenten te zijn en geen gastarbeiders of "asielzoekers"
BonBon is offline  
Oud 25 januari 2014, 23:04   #66
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat erom de juiste info te hebben. Hierboven werd door bonbon beweert dat er onder moslims tien keer meer achterlijken zijn, en dat ze bewust inteelten om terroristen te kweken.
u heeft blijkbaar niet de moeite gedaan om de bron te lezen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 25 januari 2014, 23:16   #67
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En? Ontken ik ergens dat er moslims zijn die niet met kritiek om kunnen?
Je begrijpt niet waarom succesvolle Pakistani in Amerika de Islam niet afzweren.
Je lijkt te zeggen dat moslims moeten kiezen : geloof afzweren of meegaan met de hardline waar de doodstraf staat op elke afwijking van, of twijfel aan de letter van de koran.
Misschien hebben succesvolle Pakistani geen boodschap aan de letter van de koran en de ancestrale gebruiken zoals dochter uithuwelijken aan broer, maar wensen ze toch (hun versie van) de islam te blijven beleiden.
Dat neemt niet weg dat degenen die de strenge islamitische doctrine en hun onhygiënische gebruiken wel strict aanhangen voor ernstige problemen zorgen.
Oud 25 januari 2014, 23:17   #68
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij kwam wel zelf met die link af eh pipo Je plaats zaken die je zelf niet eens gelezen hebt. Het probleem met jou is dat je geobsedeerd bent, de helft van uw posts gaan over inteelt bij moslims. En sommige van uw statements zijn totaal over the top zoals dat moslims doelbewust zouden incesten om terroristen te kweken.
Ik heb het artikel wel gelezen en erbij geplaatst dat die politiek correcte site deed alsof het van iets anders komt, niemand durft het te zeggen omdat ze direct als racist worden versleten. Dat bedoel ik met 1+1 te kunnen optellen, natuurlijk is dat genetisch.

Schizofrenie is genetisch en inteelt heeft gevolgen voor alles wat genetisch is, dat zegt de wetenschap. Toch zie je dit nergens vermeld worden, zo bang voor het stempel racisme.

http://www.republiekallochtonie.nl/s...lend-vaak-voor

Citaat:
Schizofrenie komt bij (criminele) Marokkaanse jongens opvallend vaak voor
De ziekte is deels genetisch bepaald, en openbaart zich meestal tussen het 16e en 35e levensjaar, vaak getriggerd door cannabisgebruik of door stress. Het grootste deel van de patiënten is man.
BonBon is offline  
Oud 25 januari 2014, 23:19   #69
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
En sommige van uw statements zijn totaal over the top zoals dat moslims doelbewust zouden incesten om terroristen te kweken.
Integendeel, ik ben nog relatief braaf geweest.

Citaat:
Afganen en Pakistanen moeten zowat de ergste inteelters zijn, dan Roma en quasi alle moslim landen.

Ik zeg evenwel niet dat dit terroristen voortbrengt maar proportioneel veel meer geesteszieken, domme en labiele nakomelingen. Bij Roma worden het dievenfamilies, bij moslims terroristen.

Het gaat 'm om gemiddelden en terroristen zijn een zogezegde minderheid maar moslims kweken ze wel bewust door te inteelten, nakomelingen zijn 10 IQ-punten dommer, 10x meer achterlijken, 10x meer genetische ziekten. Een perfecte voedingsbodem dus.

Laatst gewijzigd door BonBon : 25 januari 2014 om 23:21.
BonBon is offline  
Oud 27 januari 2014, 21:22   #70
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
misschien toch dit artikel nog even lezen : http://www.liveleak.com/view?i=99b_1300463444
Het probleem lijkt inderdaad groter dan ik dacht. Ik moet toegeven dat ik over dit onderwerp te weinig af weet.
mvd is offline  
Oud 27 januari 2014, 21:41   #71
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het probleem lijkt inderdaad groter dan ik dacht. Ik moet toegeven dat ik over dit onderwerp te weinig af weet.
Dat zal wel
Oud 27 januari 2014, 21:45   #72
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het probleem is veel groter dan we (mogen) denken. Ook in onze instellingen voor gehandicapten is ineens een ellenlange wachtlijst. Hoe zou dat nu komen denk je? Maar de medewerkers moeten politiek correct hun mond houden.

Europa importeert ACHTERLIJKHEID en vergelijkt zich dan met de VS en Canada.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 27 januari 2014, 21:52   #73
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is dan ook het grootste taboe van deze tijd, het wordt nergens besproken en linkiwinkies geloven het zelfs niet als ik het ze zeg.

Zonder die inteelt zouden moslims niet veel zotter zijn dan andere godsdiensten, maar het wordt al 1400 jaar gevoed door domheid en gestoorden door inteelt. Dat heeft z'n gevolgen.

-

Laatst gewijzigd door BonBon : 27 januari 2014 om 21:54.
BonBon is offline  
Oud 27 januari 2014, 22:12   #74
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Hier zie je een Imam uit de omgeving van Idlib, Syrië, die op heterdaad betrapt wordt bij het neuken van de dochter van z'n dochter.
Syrian Terrorist Commander/Imam Caught Having Sex With Granddaughter, Puts Blame on Girl
25 jan 2014
Mohammed Qasim Al Nasooh imam of a mosque in eastern countryside of Idlib,
who later became commander of the FSA Ahbab Al Sahaba battalion,
commits incest with his granddaughter.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  untitled-89921.jpg‎
Bekeken: 158
Grootte:  36,0 KB
ID: 92659  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  untitled-8996.jpg‎
Bekeken: 120
Grootte:  23,1 KB
ID: 92660  

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 27 januari 2014 om 22:15.
Nr.10 is nu online  
Oud 27 januari 2014, 22:28   #75
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Hier zie je een Imam uit de omgeving van Idlib, Syrië, die op heterdaad betrapt wordt bij het neuken van de dochter van z'n dochter.
Syrian Terrorist Commander/Imam Caught Having Sex With Granddaughter, Puts Blame on Girl
25 jan 2014
En dan het meisje die hem beschermd, door hun inteelt achterlijkheid is incest en pedofelie met jongens en meisjes allomtegenwoordig in moslim landen. Als de kinderen het zeggen worden ze zelf het grootste slachtoffer, dus zwijgt iedereen.

Een voorbeeldje uit pakistan

"95 percent of Pak truckers 'indulge in sex with 'boy' helpers'"
http://news.oneindia.in/2010/02/19/9...boyhelper.html
BonBon is offline  
Oud 27 januari 2014, 22:37   #76
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
25 jan 2014
Ach, zal wel anaal geweest zijn, en waarschijnlijk vroeg ze er zelf om. Zolang ze maar maagd blijft tot ze wordt uitgehuwelijkt aan een andere uitgelebberde zak is alles in orde.

Laatst gewijzigd door circe : 27 januari 2014 om 22:38.
circe is offline  
Oud 27 januari 2014, 23:05   #77
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Onbestaande? De Israëlische geschiedenis zal je alvast tegenspreken.

Bij Joden was het echter een gedwongen inteelt door de kleine aantallen, velen zijn hierdoor verwant aan elkaar zonder het te weten. Ze erkennen echter het probleem en er zijn zelfs organisaties die helpen zoeken naar huwelijkspartners die geen familie zijn.

Moslims daarentegen beschouwen het als een eer om met de eigen familie te huwen, in Afganistan huw je je dochter uit aan je broer, wat daar uit komt is alvast niet gezond.

Wablieft? Vanwaar haal je dit? haha vanwaar heb je deze leugen gehaald? haha vanwaar halen jullie deze onzin over Islam
Moor is offline  
Oud 27 januari 2014, 23:25   #78
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Wablieft? Vanwaar haal je dit? haha vanwaar heb je deze leugen gehaald? haha vanwaar halen jullie deze onzin over Islam
komaan, huwelijken tussen neven en nichten zijn normaal bij moslims. Zo blijft het familiekapitaal bij elkaar, en dezelfde genen ook. Na X aantal generaties lig je met je eigen genetische oma in bed.

huwelijk tussen totaal niet gerelateerde mensen die van dezelfde min melk dronken is dan weer uit den boze toch? Zou dat ook gelden voor koeienmelk want dan zitten jullie ferm in de problemen zou ik denken. Wie weet nog van welke koe die doos melk komt!

straks allemaal de hel in.

circe is offline  
Oud 28 januari 2014, 07:47   #79
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Lol, zoals ik zei, ze geloven het niet eens.

Wat geloof je niet, dat moslims systematisch aan inteelt doen of de medische gevolgen?

In Belgie was inteelt verboden tot 1970 vanwege de moslim instroom, ze gaan dringend eens mogen berekenen welke invloed dit heeft op onze ziekenzorg, dit moet fenomenaal zijn.

Laatst gewijzigd door BonBon : 28 januari 2014 om 07:58.
BonBon is offline  
Oud 28 januari 2014, 10:56   #80
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
komaan, huwelijken tussen neven en nichten zijn normaal bij moslims. Zo blijft het familiekapitaal bij elkaar, en dezelfde genen ook. Na X aantal generaties lig je met je eigen genetische oma in bed.

huwelijk tussen totaal niet gerelateerde mensen die van dezelfde min melk dronken is dan weer uit den boze toch? Zou dat ook gelden voor koeienmelk want dan zitten jullie ferm in de problemen zou ik denken. Wie weet nog van welke koe die doos melk komt!

straks allemaal de hel in.
Jij hebt dit gezegd: in Afganistan huw je je dochter uit aan je broer, wat daar uit komt is alvast niet gezond.

Dit is volledig verboden (haram) binnen de Moslimgemeenschap.

De Islam geeft er de voorkeur aan om te trouwen buiten de familie hoewel neef-nicht huwelijken niet haram zijn.

Wat jij zegt : een man die zijn dochter uithuwelijkt aan zijn eigen broer: dit wordt nergens gedaan binnen de Moslimgemeenschap enkel in "criminele gevallen" wanneer een neef met zijn nicht trouwt of wanneer een neef trouwt met een verre nicht daar is niets mis mee, en trouwens neef-nicht huwelijken kwamen massaal voor in de Westerse samenleving, in alle koninklijke families kwam dit voor, dus alstublieft niet overdrijven....

Jij zegt dat "inteelt" voor domheid zorgt dan heb ik een vraagje voor je: hoe komt het dan dat Moslims tijdens de Gouden Eeuwen allerlei uitvindingen hebben gedaan en allerlei wetenschappelijke kennis van de Grieken, Indiers en Chinezen verder hebben ontwikkeld? Want volgens jou werden ze dommer door de inteelt?

Ik vraag me af of jullie eigenlijk werken of jullie echt niets nuttigs te doen hebben dan allerlei onzin te plaatsen over Moslims, elke minuut tijd dat ik hier verspil is er één te veel, ik zet m'n werk en allerlei nuttige taken opzij om te reageren op jullie soms grappige nonsens, hahaha en kom tot de conclusie dat het gewoon tijdverspilling is, ik denk dat jullie gepensioneerde mensen zijn, alé peace out ik kom hier niet meer terug hahaha

Ik heb beters te doen dan in de virtuele wereld mij uit te leven op de "allochtonen" CAOOOOO BESLAMA SALAM ALEIKOUM

Laatst gewijzigd door Moor : 28 januari 2014 om 11:08.
Moor is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be