![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Europees Commissaris
|
2!! Mooi samengevat en recht in de (rode) roos. Ik denk dat Jack en consoorten iedere avond masturberen met haar foto voor zich.
Laatst gewijzigd door Lukkas : 29 januari 2014 om 19:38. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Minister-President
|
Ben je zeker? En als ze N-VA of VB-kiezer was geweest, hoe zou je dan gereageerd hebben? Of misschien helemaal niet?
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben sedert maandag in meerdere boekhandels geweest: NERGENS was haar boek te vinden. In één boekhandel lag 1 exemplaar met verscheurde voorpagina op de grond. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sonny kroket, je bent me voor, ik wou een thread over dat boek beginnen
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Banneling
|
Ik geef geen hol om haar politieke overtuiging. Maar wetende dat ze probeert te profiteren van heel de controverse rond Martin, zal ze wel bij het poco-clubje horen.
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Parlementslid
|
Zei ik niet, dat haar politieke overtuiging hier los van staat ... ?
|
|
|
#69 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Europees Commissaris
|
U masturbeert dan liever? Zonder te leasen zal u nooit een vrouw kunnen krijgen, tenzij zo'n burkadinges van 73 jaar of Hemmerechts.
Laatst gewijzigd door Lukkas : 30 januari 2014 om 19:29. |
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Misschien is ze wel ondertussen geëvolueerd. Nu ben ik effe gaan kijken naar de voorstelling van de flap van het boek en de korte inhoud bij STandaard Boekhandel. Oké, de cover van het boe is niet de cover van de Humo ll. Op de cover alleen zwart en het gebit van een roofdier in het wit. Maar de korte inhoud laat geen twijfel open: deze verwijst onmiskenbaar naar Martin en Dutroux. Ik ga het boek pas lezen als niemand het meer wilt lezen (rommelmarkt), maar nu vraag ik me af of : 1° Hemmerechts nog even wazig is als in haar eerste boeken en ze de lezer weerom laat invullen. Soms kan dat 'invullen' als lezer interessant zijn, maar bij Hemmerechts is het er dik over. 2° Ze iets of wat behandelt betreft de onderdanigheid van Martin tgo een mannelijke Dutroux die haar ook wel niet gespaard zal hebben en haar als moeder mogelijkerwijze heeft gegijzeld met haar drie kinderen. Ik denk ook aan die Agnes die haar vader assisteerde. Het cocon-gehalte? (niemand raadplegen buiten de enge relatie) 3° of Hemmerechts de Shakespeariaanse toer opgaat en het drama Martin-Dutroux slechts heeft gebruikt ter illustratie en ter promotie van haar boek. Dat laatste ligt er toch wel dik op. Uiteindelijik had ze keuze in overvloed om andere gevallen te kiezen; verder van huis, zoniet schrijnender, als je dan toch een snuifje Shakespeare wilt toevoegen. Ik begrijp wel dat het heel moeilijk is om een boek hier in Vlaanderen van de grond te krijgen, maar om nu zo'n acrobatie uit te voeren. Diplomatisch en smaakvol is het in elk geval niet. Ah ja, eindigt die korte inhoud toch niet met de zin: 'Speelbal of gewetenloos monster?' ? En het boek staat bij 'fictie.' Toch maar een invuloefening? En zo ja, laag-bij-de grondse promotiestrategie van het boek. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#74 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe zou dat toch te verklaren zijn? |
||
|
|
|
|
|
#75 |
|
Parlementslid
|
Onze Jack, is een sukkelaar die het aan verstand ontbreekt om de essentie van menig discussie te vatten. Dat is zijn grote probleem.
|
|
|
#76 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu, hem verplichten om dat boek aan te bieden wil ik ook niet, maar ik vind dat hij slecht bezig is. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Echter wel, sta ik achter dhr. Van Aaken. Het boek is (K.H. kennende) puur geschreven uit mediageile aandacht.
|
|