![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of U blijft gewoon thuis, of U bent gewoon niet betrapt. Let wel, ik erken dat ik "overtredingen" heb begaan. Zo'n 35 jaar geleden zelfs moedwillig, met veel te snelle brommers. Maar als een overtreding het gewoon volgen van normaal verkeer betreft, waar zit het punt dan?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 4 december 2023 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uitgaat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uitgaat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook.
Citaat:
En dan vooral niet omdat er geen lijn meer in de opgelegde snelheidsbeperkingen zit. Banen waar je zeventig mag behalve voor een paar honderd meter waar je tussen 2 kruispunten plots nog maar 50 mag. Heb je dat ene bord niet gezien heb je prijs. Want daar gaan ze staan flitsen natuurlijk. Of omdat mensen nu eenmaal geen robots zijn die én fietsers én voetgangers én verkeersborden én wegmarkeringen én kruispunten én dan ook nog eens de snelheidsmeter van hun auto tegelijkertijd in de gaten kunnen houden. Even een kort moment van onoplettendheid kan genoeg zijn. En dan vind ik dat niet meer 'heel simpel'. Maar daar gaat het zelfs in deze draad niet over. Het gaat over het feit dat men bij een boete over een trajectcontrole niet precies kan zeggen wat uw overtreding was. Ja, u hebt ergens te hard gereden. Maar hoeveel te hard? Geen mens die het weet. Waar precies? Ook geen mens die het weet. Eventjes veel te hard of heel de tijd een beetje te hard? Het raden naar. En bij trajectcontrole is dat allemaal normaal. Bij een 'gewone' flitspaal moet dat allemaal tot in de details gekend zijn. De flitspaal moet zelfs geëikt zijn. Men weet dus precies hoe hard u reed. Op de boete staat precies waar die flitspaal staat. En dus weet men precies waar u de overtreding beging. Op exact welk moment. Net zo bij mobiele filtsers. Alles is tot in de details gekend. Maar bij trajectcontrole? Pff, allemaal plots niet meer nodig. En dan heb ik het nog niet bij de willekeur van trajectcontroles. Iedereen wordt immers op een andere manier gestraft. Ik rij heel de tijd 75 over 5km traject en krijg een boete. Iemand anders rijdt heel de tijd 100 over 5km traject maar krijgt er geen omdat hij in de trajectcontrole nog effe is gaan tanken ofzo. Dat is puur willekeur.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 5 december 2023 om 07:20. |
|
![]() |
![]() |