Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 februari 2014, 13:40   #61
vlaams realist
Banneling

Standaard

Het evolueert naar een wetgeving waarbij het slachtoffer 4 mannelijke getuigen nodig heeft om klacht in te dienen.In elk ander geval is zij schuldig aan het uitlokken van sex en moet zij daarvoor gestraft worden.
Het ontbreken van onderzoek,of het verzwijgen daarvan,is wel vreemd.
Natuurlijk komt dit van een domrechtse die een buikgevoel heeft.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 13:48   #62
Bad Tölz
Provinciaal Statenlid

Bad Tölz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Ik hoop echt dat kinderen en jongeren (-18) niet naar nachtclubs in Brussel gaan.En als je (-18) dochter alleen huiswaarts moet keren na een avondje stappen, dan ben je echt verkeerd bezig.Je hebt er een rapport met de haren bijgesleurt.Totaal naast de kwestie.
Er bestaan géén rapporten over de dadergroep in Belgie.
Ik heb je wel gewezen op buitenlandse reportages.Bekijk het is.Als het in Oslo een 100 percent migrantenprobleem is,dan is dat niet mijn buikgevoel.
En als er in Nederland slechts 4 percent van de beschuldigden veroordeeld geraakt,dan zal het bij ons niet veel beter zijn.
Waarom er bij ons geen deftige onderzoeken uitkomen is inderdaad een vraag.
Misschien mag dat niet van politiek-correcte machtshebbers?
Je kon ook vanaf het begin zeggen dat jij enkel minderjarigen als jongeren beschouwt. De meeste mensen doen dat echter niet. Zo spreekt men van 'jongerenwerkloosheid' of 'jongeren die rel schoppen als een stel berbers van rond de 20 weer ergens amok is aan het maken.'

Het rapport dat ik aanhaalde belicht op zijn minst al een deel van de verkrachtingsproblematiek en schetst een daderprofiel, waarbij men rekening houdt met parameters zoals geslacht, etnische afkomst, leeftijd en het al dan niet hebben van vrouwonvriendelijke denkbeelden. In tegenstelling tot jouw bronnen bestaat mijn bron uit ondubbelzinnig cijfermateriaal en mijdt men suggestieve, halfslachtige stellingen.

Kijk hé, het is niet per se een migratieachtergrond die mensen doet overgaan tot verkrachting. Wel zijn seksistische denkbeelden en een neiging tot sterke sociale controle grote risicofactoren. Twee zaken die bij bepaalde migrantengroepen en bij heel veel moslims sterk aanwezig zijn. Echter niet alleen bij moslims. In andere situaties waar veel verkrachtingen voorkomen is er ook sprake van een sterke sociale controle. Leerkrachten, priesters, gehandicaptenverzorg(st)er hebben veel macht en zijn allemaal ook beroepen met een verhoogd risico op seksueel grensoverschrijdend gedrag. Die hebben lang niet allemaal een migratieachtergrond.

Zoals Sonny al aanhaalde is verkrachting dus iets dat in alle lagen van de samenleving wel voorkomt en iets dat nog altijd niet volledig in kaart is gebracht omdat de drempel voor slachtoffers om naar de politie te gaan zo hoog is. Bewust werken met simplismen om bepaalde politieke ideeën te promoten komt eigenlijk neer op het leed van slachtoffers misbruiken voor politieke doeleinden.

Overigens vraag ik me ook af wat voor jouw deftig onderzoek is. Weet je eigenlijk wel wat dat inhoudt, deftig onderzoeken?
Bad Tölz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 13:49   #63
Sonny Crockett
Parlementslid

Sonny Crockett's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het evolueert naar een wetgeving waarbij het slachtoffer 4 mannelijke getuigen nodig heeft om klacht in te dienen.In elk ander geval is zij schuldig aan het uitlokken van sex en moet zij daarvoor gestraft worden.
Het ontbreken van onderzoek,of het verzwijgen daarvan,is wel vreemd.
Natuurlijk komt dit van een domrechtse die een buikgevoel heeft.
Ik vind dit geen plaats om te overdrijven. U reduceert hiermee alleen maar de ernst de problemathiek. Als ontegensprekelijk is bewezen, dat iemand zich heeft schuldig gemaakt aan verkrachting, dan kan de straf niet zwaar genoeg zijn. Het is een delict die wat mij betreft op één lijn kan worden geplaatst met moord.

In de kantlijn: Valse beschuldigingen, met betrekking tot aanranding/verkrachting, dienen eveneens strenger te worden bestraft.

Ter info; ik stem rechts.

Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 11 februari 2014 om 13:50.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 14:06   #64
Sonny Crockett
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Tölz Bekijk bericht

Kijk hé, het is niet per se een migratieachtergrond die mensen doet overgaan tot verkrachting. Wel zijn seksistische denkbeelden en een neiging tot sterke sociale controle grote risicofactoren. Twee zaken die bij bepaalde migrantengroepen en bij heel veel moslims sterk aanwezig zijn. Echter niet alleen bij moslims. In andere situaties waar veel verkrachtingen voorkomen is er ook sprake van een sterke sociale controle. Leerkrachten, priesters, gehandicaptenverzorg(st)er hebben veel macht en zijn allemaal ook beroepen met een verhoogd risico op seksueel grensoverschrijdend gedrag. Die hebben lang niet allemaal een migratieachtergrond.
Sterke sociale controle, in combinatie met een opvoeding waarbinnen continue is bepaald, dat seks vulgair is. Dat het met andere woorden slechts een middel tot voortplanting is en niets meer.

En in de context daarvan, moet wel worden gezegd, dat deze achterlijke opvatting, vooral voorkomt in de moslimgemeenschap. Echter is zij niet onbestaande binnen andere culturen/godsdiensten.
Oud 11 februari 2014, 14:30   #65
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Je kon ook vanaf het begin zeggen dat jij enkel minderjarigen als jongeren beschouwt. De meeste mensen doen dat echter niet. Zo spreekt men van 'jongerenwerkloosheid' of 'jongeren die rel schoppen als een stel berbers van rond de 20 weer ergens amok is aan het maken.'

Het rapport dat ik aanhaalde belicht op zijn minst al een deel van de verkrachtingsproblematiek en schetst een daderprofiel, waarbij men rekening houdt met parameters zoals geslacht, etnische afkomst, leeftijd en het al dan niet hebben van vrouwonvriendelijke denkbeelden. In tegenstelling tot jouw bronnen bestaat mijn bron uit ondubbelzinnig cijfermateriaal en mijdt men suggestieve, halfslachtige stellingen.

Zoals Sonny al aanhaalde is verkrachting dus iets dat in alle lagen van de samenleving wel voorkomt en iets dat nog altijd niet volledig in kaart is gebracht omdat de drempel voor slachtoffers om naar de politie te gaan zo hoog is. Bewust werken met simplismen om bepaalde politieke ideeën te promoten komt eigenlijk neer op het leed van slachtoffers misbruiken voor politieke doeleinden.

Overigens vraag ik me ook af wat voor jouw deftig onderzoek is. Weet je eigenlijk wel wat dat inhoudt, deftig onderzoeken?
Kheb nooit beweerd dat enkel allochtonen verkrachten.Kgeloof dat 100 percent verhaal van Oslo ook niet.
Tging hier over de taxi zaak in Brussel.Het algemeen onderzoek over heel Belgie gaat ook over Westvleteren en katholieke weeshuizen.Daar telt inderdaad de machtspositie van opvoeders en verantwoordelijken in door.

Als je een deftig onderzoek wil voeren moet je alle daders durven noemen.
Niet bij naam,wel bij overtuiging.
De rol van de opvoeding en de overtuiging ten opzichte van vrouwen en anderen in het algemeen gaat daar zwaar in doorwegen.
Als sommigen opgevoed worden,gescheiden van het andere geslacht,in de overtuiging dat ze betere mensen zijn.Dat er een onderscheid bestaat tussen wij en zij,dan krijg je asociale mensen.
Das wat je mij verwijt,met je "domrechts"en"buikgevoel".
En das wat ik je verwijt met je niet bestaande onderzoek.
Zolang er geen deftig onderzoek naar de culturele achtergrond van daders is ga ik uit van mn buikgevoel. 1 tzijn geen West-Vlaamse taxichauffeurs.
2 tzijn geen -18 jarige slachtoffers
3 er is een probleem in Brussel
4 opvoeding is de oorzaak,tkan ook geloof zijn
Oud 11 februari 2014, 15:16   #66
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Kheb nooit beweerd dat enkel allochtonen verkrachten.Kgeloof dat 100 percent verhaal van Oslo ook niet.
Tging hier over de taxi zaak in Brussel.Het algemeen onderzoek over heel Belgie gaat ook over Westvleteren en katholieke weeshuizen.Daar telt inderdaad de machtspositie van opvoeders en verantwoordelijken in door.

Als je een deftig onderzoek wil voeren moet je alle daders durven noemen.
Niet bij naam,wel bij overtuiging.
De rol van de opvoeding en de overtuiging ten opzichte van vrouwen en anderen in het algemeen gaat daar zwaar in doorwegen.
Als sommigen opgevoed worden,gescheiden van het andere geslacht,in de overtuiging dat ze betere mensen zijn.Dat er een onderscheid bestaat tussen wij en zij,dan krijg je asociale mensen.
Das wat je mij verwijt,met je "domrechts"en"buikgevoel".
En das wat ik je verwijt met je niet bestaande onderzoek.
Zolang er geen deftig onderzoek naar de culturele achtergrond van daders is ga ik uit van mn buikgevoel. 1 tzijn geen West-Vlaamse taxichauffeurs.
2 tzijn geen -18 jarige slachtoffers
3 er is een probleem in Brussel
4 opvoeding is de oorzaak,tkan ook geloof zijn
2
Oud 11 februari 2014, 16:02   #67
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb er even wat cijfers bijgenomen.

http://www.sensoa.be/sites/default/f...gedrag2011.pdf

Het gaat over kinderen en jongeren die slachtoffer worden van verkrachting. Incest en verkrachting door een familielid komt relatief het vaakst voor

Ik denk ook wel dat bepaalde allochtone groepen oververtegenwoordigd zijn in de statistieken. Al was het maar omdat vrouwonvriendelijke/seksistische opvattingen een aanzienlijke risicofactor vormen, en qua emancipatie is men nog niet zo ver gevorderd bij bepaalde allochtone groepen. Dat is echter bij bepaalde autochtone groepen ook het geval, vooral in rurale gebieden. Ik las ooit eens dat in het Vlaams Gewest incest het vaakst voorkomt in West-Vlaanderen. Past wel binnen het plaatje.

Er staan nog meer nuances in het rapport. Maar ja. Ik denk eerlijk gezegd niet dat veel mensen echt geïnteresseerd zijn in de problematiek van verkrachting of het welzijn van de slachtoffers, maar gewoon willen kankeren op bevolkingsgroepen die ze haten.
Ik zie niet goed in waarom u naar deze studie verwijst, wanneer het gaat over taxichauffeurs die welbewust vrouwen aanranden.
En nee, ookal komt seksueel geweld voor bij alle bevolkingsgroepen, toch kun je ze niet zomaar even op hetzelfde rijtje zetten.
Natuurlijk, wanneer mensen wijzen op een aantal zaken die meer dan verontrustend zijn, doen ze dit niet omdat het onderwerp hen interesseert, maar uit haat tegenover bevolkingsgroepen!
Sorry hoor, wie dit soort domme praat verkoopt wordt onmiddellijk minder ernstig genomen, zeker wanneer je er dan ook nog een studie aanplakt die helemaal niet over het onderwerp gaat.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 16:19   #68
Bad Tölz
Provinciaal Statenlid

Bad Tölz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik zie niet goed in waarom u naar deze studie verwijst, wanneer het gaat over taxichauffeurs die welbewust vrouwen aanranden.
En nee, ookal komt seksueel geweld voor bij alle bevolkingsgroepen, toch kun je ze niet zomaar even op hetzelfde rijtje zetten.
Natuurlijk, wanneer mensen wijzen op een aantal zaken die meer dan verontrustend zijn, doen ze dit niet omdat het onderwerp hen interesseert, maar uit haat tegenover bevolkingsgroepen!
Sorry hoor, wie dit soort domme praat verkoopt wordt onmiddellijk minder ernstig genomen, zeker wanneer je er dan ook nog een studie aanplakt die helemaal niet over het onderwerp gaat.
Niemand komt hier af met concrete cijfers of onderzoek betreffende seksueel overschrijdend gedrag. Zoals ik zelf al aangaf plaatste ik de link om al een zeker beeld te krijgen van (op zijn minst aspecten van) seksueel grensoverschrijdend gedrag en gewoon om aan te tonen dat daderprofielen doorgaans niet eenduidig zijn en dat men moet oppassen met te snelle van de pot gerukte conclusies en halve waarheden. Er zijn weliswaar zekere mechanismen die seksueel grensoverschrijdend gedrag in de hand werken waardoor bij bepaald bevolkingsgroepen het fenomeen ook meer voorkomt, dat heb ik al meermaals gezegd. Ik praat niets goed en veroordeel net zo goed het wijdverspreide seksisme in pakweg de moslimgemeenschap. Nuance is bij complexe materie als deze broodnodig.

Er zitten hier trouwens heel wat mensen op het forum die er hun voltijdse bezigheid van hebben gemaakt om te fulmineren tegen bepaalde bevolkingsgroepen of bepaalde politieke denkbeelden en daarbij alle contact met de werkelijkheid hebben verloren. Voor een concreet voorbeeld daarvan moet je maar eens kijken naar wat pakweg circe hier allemaal plaatst. Er zijn legitieme redenen om aan te nemen dat sommigen hun bedoelingen op zijn zachtst gezegd twijfelachtig zijn.

Je kan zelf ook eens studies en cijfermateriaal zoeken
om bij te dragen aan de discussie. Wat aan de zijlijn staan roepen dat anderen domme praat verkopen terwijl je inhoudelijk niets bijdraagt is nogal goedkoop.
Bad Tölz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 16:33   #69
Sonny Crockett
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht

We moeten hier toch wel twee duidelijke zaken van elkaar onderscheiden:

1) het delict
2) het middel [modus operandi]

Wat wij moeten aanpakken; of wat aldus zeer streng dient bestraft te worden, is het delict; we mogen ons dus niet al te hard vastpinnen op het middel (binnen de context van deze draad, taxichauffeurs in Brussel).

Dit wil niet zeggen, dat het middel (modus operandi) niet belangrijk is. Integendeel.
Echter, veel interessanter is, om na te gaan waarom iemand een welbepaald delict pleegt. Pas dan wordt relevant welke modus operandi wordt gebruikt; en waarom.
Oud 11 februari 2014, 16:44   #70
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Niemand komt hier af met concrete cijfers of onderzoek betreffende seksueel overschrijdend gedrag. Zoals ik zelf al aangaf plaatste ik de link om al een zeker beeld te krijgen van (op zijn minst aspecten van) seksueel grensoverschrijdend gedrag en gewoon om aan te tonen dat daderprofielen doorgaans niet eenduidig zijn en dat men moet oppassen met te snelle van de pot gerukte conclusies en halve waarheden. Er zijn weliswaar zekere mechanismen die seksueel grensoverschrijdend gedrag in de hand werken waardoor bij bepaald bevolkingsgroepen het fenomeen ook meer voorkomt, dat heb ik al meermaals gezegd. Ik praat niets goed en veroordeel net zo goed het wijdverspreide seksisme in pakweg de moslimgemeenschap. Nuance is bij complexe materie als deze broodnodig.

Er zitten hier trouwens heel wat mensen op het forum die er hun voltijdse bezigheid van hebben gemaakt om te fulmineren tegen bepaalde bevolkingsgroepen of bepaalde politieke denkbeelden en daarbij alle contact met de werkelijkheid hebben verloren. Voor een concreet voorbeeld daarvan moet je maar eens kijken naar wat pakweg circe hier allemaal plaatst. Er zijn legitieme redenen om aan te nemen dat sommigen hun bedoelingen op zijn zachtst gezegd twijfelachtig zijn.

Je kan zelf ook eens studies en cijfermateriaal zoeken
om bij te dragen aan de discussie. Wat aan de zijlijn staan roepen dat anderen domme praat verkopen terwijl je inhoudelijk niets bijdraagt is nogal goedkoop.
Het ontbreken van cijfermateriaal is nu net mn punt.
Ondanks onze vele wetenschappers,doctoraten kan mn hier niet aan onderzoeksmateriaal geraken.
Als onderzoek niet mag,dan kan mn wel het aantal veroordeelden opzoeken.
Misschien eens een parlementaire vraag stellen?
Of een politiek correcte doofpot?
Wie durft ??
Oud 11 februari 2014, 17:00   #71
vlaams realist
Banneling

Standaard

Kzal er nog een schepje opdoen.
Buitenwippers van clubs weten goed genoeg welke chauffeurs mensen oppikken.
Ze krijgen percent van die chauffeurs.
Jonge dames die alleen vertrekken worden zeker gezien.
Bron;eigen ervaring.
Dus;onbekende chauffeur die zomaar een meisje oppikt is zo goed als onmogelijk.
Natuurlijk ga je dat niet geloven,toch is het zo.
Oud 11 februari 2014, 17:32   #72
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
Sterke sociale controle, in combinatie met een opvoeding waarbinnen continue is bepaald, dat seks vulgair is. Dat het met andere woorden slechts een middel tot voortplanting is en niets meer.

En in de context daarvan, moet wel worden gezegd, dat deze achterlijke opvatting, vooral voorkomt in de moslimgemeenschap. Echter is zij niet onbestaande binnen andere culturen/godsdiensten.
Als een onwenselijk gegeven voorkomt binnen andere culturen of godsdiensten dan kan dit meestal besproken worden, in het geval van moslims of de islam dan duikt meteen de neiging naar super-censuur op.
Het verschil in aanpak was zelden meer duidelijk dan in de uitzending van Terzake vorige woensdag, waar niet hard genoeg kon geklopt worden op het Vaticaan als ging om kindermisbruik, abortus erkenning, erkenning homoseksualiteit was het blijkbaar in het stuk over vrouwenbesnijdenis alweer een absolute vereiste om af te komen met “het staat niet in de Koran”.
Recent kwamen zowel Opendoors als de International humanist and ethical union naar buiten met een voor islamitische landen zeer kritisch rapport, de media-aandacht hiervoor moet zowat nul geweest zijn.
Normaal valt dit toch niet meer te noemen.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 17:39   #73
six
Banneling

Standaard

Ik ben zeker dat er tussen die figuren hier die stellen dat enkel allochtonen aan verkrachting doen er sowieso minstens eentje tussenzit die wel eens goor uit de hoek durft komen tegen vrouwen.

Je weet wel, de zatte nonken Fons op het familiefeesje die soms wel zijn handen laat uitglijden, of de baas die zijn positie gebruikt.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 17:53   #74
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Ik ben zeker dat er tussen die figuren hier die stellen dat enkel allochtonen aan verkrachting doen er sowieso minstens eentje tussenzit die wel eens goor uit de hoek durft komen tegen vrouwen.

Je weet wel, de zatte nonken Fons op het familiefeesje die soms wel zijn handen laat uitglijden, of de baas die zijn positie gebruikt.
Er zijn hier geen personen die enkel allochtonen als dader duiden.En als nonkel Fons stout is,dan word nonkel Fons wel op zn plaats gezet.Eerst door tante,indien nodig ook door kozijn papa.
Spijtig genoeg is dat in andere culturen niet zo.
Kwé ni hoe da met jou zit.Maar als ik zoiets vermoed,komt nonkel Fons in problemen.Nonkel Fons kan in gevaar komen,kan nonkel Abdel ook in problemen komen?
Oud 11 februari 2014, 18:11   #75
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Er zijn hier geen personen die enkel allochtonen als dader duiden.En als nonkel Fons stout is,dan word nonkel Fons wel op zn plaats gezet.Eerst door tante,indien nodig ook door kozijn papa.
Spijtig genoeg is dat in andere culturen niet zo.
Kwé ni hoe da met jou zit.Maar als ik zoiets vermoed,komt nonkel Fons in problemen.Nonkel Fons kan in gevaar komen,kan nonkel Abdel ook in problemen komen?
De realiteit is anders: niemand wijst nonkel Fons erop omdat de sociale controle dit niet toelaat. Niemand wijst nonkel Abdel er evenmin op, en zoals reeds besproken komt seksueel misbruik, vaak in de vorm van verkrachting binnen het huwelijk (wij hadden hier zo'n kutmoslim genaamd porpo op dit forum die stelde dat verkrachting binnen het huwelijk niet bestond) maar ook op veel andere manieren door de "traditionele" positie van de vrouw daar, zeker voor bij sterk patriarchale culturen. Ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen en om te beweren dat klachten van meisjes niet systematisch gaan over groepjes negers en mocro's, bijvoorbeeld aan Centaal Station in Antwerpen.

Het probleem wordt echter niet opgelost om de Untermensch met zijn buikgevoelsociologie te laten roepen en tieren over vier mannelijke getuigen, hoofddoeken en poco linkiewinkies. De beerput treft alle collectieven met sociale controle, samenhorigheidsgevoel maar gaat nog veel verder dan dat.
Om het probleem aan te pakken moet men het probleem aanpakken. Wie met zijn vinger zit te wijzen heeft vaak iets te verbergen. Ben jij heel heel zeker dat jij nooit iemand seksueel hebt lastiggevallen?
Oud 11 februari 2014, 18:17   #76
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De realiteit is anders: niemand wijst nonkel Fons erop omdat de sociale controle dit niet toelaat. Niemand wijst nonkel Abdel er evenmin op, en zoals reeds besproken komt seksueel misbruik, vaak in de vorm van verkrachting binnen het huwelijk (wij hadden hier zo'n kutmoslim genaamd porpo op dit forum die stelde dat verkrachting binnen het huwelijk niet bestond) maar ook op veel andere manieren door de "traditionele" positie van de vrouw daar, zeker voor bij sterk patriarchale culturen. Ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen en om te beweren dat klachten van meisjes niet systematisch gaan over groepjes negers en mocro's, bijvoorbeeld aan Centaal Station in Antwerpen.

Het probleem wordt echter niet opgelost om de Untermensch met zijn buikgevoelsociologie te laten roepen en tieren over vier mannelijke getuigen, hoofddoeken en poco linkiewinkies. De beerput treft alle collectieven met sociale controle, samenhorigheidsgevoel maar gaat nog veel verder dan dat.
Om het probleem aan te pakken moet men het probleem aanpakken. Wie met zijn vinger zit te wijzen heeft vaak iets te verbergen. Ben jij heel heel zeker dat jij nooit iemand seksueel hebt lastiggevallen?
Ik wel, jij toch hopelijk ook?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 18:43   #77
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:

Och,kheb al veel dames gevraagd of ze geen avontuurtje wouden.Kben ook al veel afgewezen.De dames in kwestie spreken nog tegen mij.Ik ken dan ook mondige vrouwen die geen last hebben van oude regeltjes.Voor zo een dame is de vraag en het antwoord simpel.Der is geen plaats voor religie hierin.Ook bij de dames die alleen een club verlaten zitten geen godsvrezenden.
Toch bestaat er géén exscuus.Neen is neen.
Oud 11 februari 2014, 19:20   #78
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Eigenlijk kan men stellen dat sociale groepen met de grootste sociale controle hier het meest onderhevig aan zijn.
Eigenlijk kan men stellen dat mensen met een hoog iq en een laag eq priester werden.Ze spraken dan wel Latijns,maar ze konden niet met anderen omgaan.
Hun eigen superieure waan bracht hen ertoe om over het "plebs" te praten.
Met zo een instelling waren ze wel gedoemd om kinderen te neuken.

Je kan nog altijd priester worden hoor,Kinderen gaan je niet uitlachen met je gebreken.Vrouwen gaan er wel mee lachen.
Oud 11 februari 2014, 19:22   #79
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ik wel, jij toch hopelijk ook?
Als immigrant ben ik per definitie een zedendelinquent.
Oud 11 februari 2014, 19:33   #80
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Als immigrant ben ik per definitie een zedendelinquent.
Immigrant?wist ik ni.Verstoord wereldbeeld,ja dat wel.Jijzelf deelt de mensen op tussen iQ groepen.
Leer eens leven met de mensen in jouw omgeving zonder hoogdravend te zijn.
Tgaat je leven gemakkelijker maken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be