Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2014, 21:23   #61
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
België telde 11.162.000 inwoners op 1/1/2013. Ik gebruikte dat getal voor mijn berekening zowel voor het aantal mensen die De Wever verkozen als die voor Di Rupo kozen.

Antoon is een oogklepdragende flamingant wiens blikveld niet verder raakt dan een kunstmatige taalgrens. Dan komt ge natuurlijk aan heel andere cijfers.

EDIT: voor de berekening per gewest nam ik volgende verdeling die ik op internet vond:
Belgische bevolking verdeeld per gewest.

Vlaanderen: 57,7%
Wallonië: 32,2%
Brussel: 10,3%

In bewust artikel stonden ook de percentages die in andere gewesten gehaald werden.
Pajoske is een oogklepdragende belgicist die er alles voor over heeft om de Waalse sossen aan de macht te houden, zodoende kunnen zijn Vlaamse minipartijtjes van postjespakkers mee blijven graaien.

De PS haalde bij de verkiezingen in 2010 zo'n 900.000 stemmen ( het is zelfs wat minder, maar kom ). De N-VA haalde er meerd an 1.135.000

Volgens alle peilingen gaat de N-VA er nog meer halen in 2014, terwijl de PS duidelijk achteruit gaat.

Dat zijn harde feiten, maar voor Pajoske ziet de wereld er anders uit. How low can you get.
Oud 18 februari 2014, 21:43   #62
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Tutut, u vervalt in het moegezongen liedje van 'de Vlamingen zijn nazi's'
Waar haalt u die conclusie ?
Wellicht zijn een groot aantal van de hardcore-vleugel van n-va mensen die het Nazisme genegen zijn.

Citaat:
Het enige wat wij wensen is het niet langer moeten transfereren van miljarden(!!) euro's per jaar aan de Walen. Verder mogen ze gerust akkoorden sluiten met Vlaanderen, ten zelfden titel als de Nederlanders, de Fransen of de Engelsen.
Walen zijn tot nader order onze landgenoten. U vindt het misschien normaal dat u dingen die even niet renderen in de vuilbak kunt kieperen ?

Citaat:
Maar uw probleem ligt elders, u wenst gewoon een verderzetting van dat frankofoon niksen op onze kosten, en tegelijk de baas spelen. Maar dat pikken de Vlamingen niet meer. Ik denk dat dit duidelijk is, stilaan zelfs voor u.
Ik heb geen probleem. U daarentegen ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be