Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 februari 2014, 13:40   #61
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Nee, ze zijn expliciet vandaag begonnen met het perifere sporenonderzoek dat feitelijk al op dag 1 gedaan had moeten worden.
Dat ze hiermee gewacht hebben is waarschijnlijk de opzet geweest. Het zal derhalve een pro-forma onderzoek zijn. Sporen zijn allang verdwenen. De natuur staat niet stil en we hebben behoorlijk wat wind enregen gehad.

'We hebben alles onderzocht maar niets kunnen vinden'.

Nee, dat hale je de duivel.

De politiek is niet gebaat bij een eventuele oplossing van de moord op Mw Borst. Je merkt aan alle kanten dat het onderzoek wordt afgeremd, in de huidige maatschappelijke structuur van de politie ook niet zo moeilijk.
Ook bij de moord op P.F. zijn de achtergronden zorgvuldig uitgefilterd en weggezuiverd.
Merkwaardig is dat de 'bescherming' ooit aan Fortuyn onthouden nu ten deel valt an Van der Graaf die een nieuwe identiteit krijgt als hij vrijkomt, plastische chirurgie om hem onherkenbaar te maken en een woonstek in het buitenland.
Naar Harderwijk zal hij echt niet meer terugkeren.
Oud 16 februari 2014, 19:37   #62
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Dat 'Poppen' is idd niet zo erg op z'n plaats. De dame in kwestie was zelf arts al ware haar besluiten wel politiek getint.

Een godsdienstfanaat en dan zoveel jaren na dato van haar politieke aanwezigheid. Ik zie het niet rijmen.

De buurt blijkt al geruime tijd last te hebben van getint (maar misschien ook niet) tuig uit Utrecht. Inbraken aan de lopende band. Het zou gaan om een groep niet nader gespecificeerde personen. Ik neem aan dat de oplossing wel in zicht is maar gezien de partij leugens waarmee het openbaar ministerie de media te woord stond doet mij ernstig twijfelen aan de politieke wens om de waarheid aan het licht te brengen.

Derhalve dus.

Even ter verduidelijking. Mw Borst werd in of nabij haar garage gevonden in een grote plas bloed. Voor een forensisch deskundige en een techneut van de recherce moet de oorzaak zich vrijwel direct hebben aangediend. Er zou sprake zijn van meswonden (maar dat is een gerucht). De zaak is niet kosher en hier worden details met heel veel nadruk onder de pet gehouden.
ik ga je toch gelijk moeten geven. In eerste instantie hoorde (las) ik berichten als "twijfelen of het een misdaad is" en nu lees ik het volgende:

Citaat:
Het lijkt er sterk op dat Els Borst zich hevig heeft verzet tegen haar aanvaller of belagers. Volgens een hulpverlener die maandagavond het stoffelijk overschot van de 81-jarige heeft gezien, was de minister van staat zwaar toegetakeld. Dat schrijft De Telegraaf.
'Ik zag dat mevrouw Borst haar knokkels aan beide handen kapot waren en ze had een hoofdwond. Haar neus was door de klap niet meer zichtbaar', vertelde hij. Borst lag volgens de hulpverlener van achteren gezien rechts naast de voorkant van haar auto, vlak bij een deur die toegang geeft tot een bijkeuken.

De oud-bewindsvrouw werd maandagavond door een goede vriendin en buurgenoot levenloos aangetroffen in de garage naast haar huis. Donderdag bracht de politie naar buiten dat Borst waarschijnlijk het slachtoffer is geworden van een misdrijf.
http://www.ad.nl/ad/nl/30180/Overlij...anvaller.dhtml

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 februari 2014 om 19:38.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 21:08   #63
D'ARTOIS

Standaard

De koddebeiers wisten het vanaf het eerste moment. Op dat moment had al beslist moeten worden om de gehele periferie uit te kammen en op sporen te onderzoeken.

Denk eens scherp na: de buurt klaagde al heel lang over inbraken en de politie te Utrecht en Bilthoven zal donders goede geweten hebben vanuit welke hoek die inbraken kwamen. En getint kan in dit geval alles betekenen. Van Roma tot Mocro en Antillio.
Het feit dat ze een week gewacht hebben met het perifere onderzoek wijst op een doofpotmanipulatie. Want er valt nu niets meer te vinden. Mijn spreekwoordelijke klap op de inmiddels verregende en verwaaide zak.

Hier houdt echter alle logica op. Want er is een keerzijde van de medaille, en die is dat de koddebeiers proberen de daders in slaap te sussen en dat ze ondertussen wel weten uit welke hoek deze misdaad komt. Dat is het andere verhaal c.q. mogelijkheid.

De tijd zal het leren.
Oud 16 februari 2014, 23:55   #64
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Mevr. Borst was toch een hoogstaande politica? dat ze daar zo licht overgaan is op zich al een hele rare bedoening.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 17 februari 2014, 21:04   #65
D'ARTOIS

Standaard

Er zijn hier over een maand Gemeenteraadsverkiezingen. Enig politieke onrust kunnen de linkse partijen niet gebruiken. Wat blijkt is dat het ME team dat is gaan zoeken met wat sigarettenpeuken is terug gekomen. En daarvan zal het meeste DNA materiaal wel ondertussen onbruikbaar geworden zijn. Vervuild en weggeregend.

Een beschamende vertoning.
Oud 18 februari 2014, 11:47   #66
D'ARTOIS

Standaard

Wat ik vrijwel direct kon zien werd vandaag in de Telegraaf openlijk ter discussie gesteld: Het gehele onderzoek naar de moord op ex minister Borst is broddelwerk. Ik kende al de rep van de Utrechtse koddebeiers en zowaar ga ik nog gelijk krijgen ook.
Oud 18 februari 2014, 12:03   #67
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik hoop alvast dat indien ze mij ooit vinden in mijn garage, met een totaal ingeklopt neus en bebloede knokkels en afgerukte nagels, dat ze zich dan niet gaan afvragen of ik misschien gewoon "gevallen" was.

Oud 4 november 2014, 16:22   #68
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

En nog steeds geen dader...
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2014, 22:27   #69
D'ARTOIS

Standaard

Utrecht heeft een slechte naam in de wereld van de rechercheurs en als het spoor na 48 uur doodloopt eindigt met meestal in een cold case die dan bij toeval, vele jaren later soms, wordt opgelost.

Vermoedelijk zit er meer achter dan een simpele moord
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be