![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Omdat de N-VA een anti-immigratiepartij is. Zij staan op de zuiverheid van het "eigen" "ras".
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of kunt u concrete teksten aanwijzen waar we dat in lezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat een hoop progressieve quatsch. Is dat de feministische variant van Bob's mantra (anti-racism is a codeword for anti-white)? Zou me niet verbazen, dat soort tactieken (drogredeneringen) is het feminisme niet vreemd.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 8 maart 2014 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga niet stemmen, het zou enkel leuk zijn moest ik die 1,8 euro ook echt mogen houden, dan ging ik er een pint van pakken.
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is ze dat dan? Zou ze dat volgens u ook zijn wanneer ze opkwam voor de SP.a? Of voor PvdA? Of dergelijke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een progressieveling vindt het vast geweldig om een partij te hebben die zoveel mogelijk allochtonen, homoseksuelen, transseksuelen, vrouwen, mensen met een scheve teen en andere 'minderheidsgroepen' bevat. Progressieven willen vooral zoveel mogelijk minderheidsgroepen betrekken om zichzelf er voortdurend van te verzekeren dat ze goed bezig zijn. Terwijl een racistische N-VA'er die Zuhal Demir aanhaalt als je hem/haar van racisme beschuldigt, heus geen scrupules heeft over zijn/haar eigen racisme hoor. Het dient gewoon om de beschuldiging even af te slaan, hij/zij denkt heus zelf niet geen racist te zijn of heeft geen enkele nood zichzelf te verzekeren dat hij/zij niet racistisch is.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 9 maart 2014 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal de wereld vergaan? Komt god ons allemaal straffen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De wereld zal vergaan. Niet heel binnenkort waarschijnlijk, maar toch. Ik doe geen uitspraken over wat God wel en niet gaat doen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 9 maart 2014 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() N-Va nepnationalisme evenmin.
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb me nooit echt verbonden gevoeld met de N-SA, en ik denk ook niet dat onze redding zo simpel zal zijn, maar gegeven de kans zou ik zonder twijfelen elke N-VA'er en VB'er voor een N-SA'er inruilen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 9 maart 2014 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Het strafst is dat een ex-kandidaat van het VB nu naar de B.U.B. wil overlopen.
![]()
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu, mij niet gelaten. Ik heb het wel gehad met die conservatieven. Een stel reactionairen als de B.U.B. is ten minste een frisse adem. Verandering van spijs...
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 9 maart 2014 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Een Vlaams parlement waar de N-SA en B.U.B. met redelijke aanwezigheid zitten te discussiëren (of gewoon de traditio's, inclus N-VA dus, het leven zuur maken), dat kan ik nog wel smaken. Daar krijgt U mijn 1,8 euro voor.
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks nog een groot kartel N-SA-Piratenpartij-PVDA-BUB.
Hebben we hier dan een Von Hindenburg of Van Papen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Met de Jacobijnse B.U.B. erbij vrees ik eerder voor een Belgisch en royalistisch equivalent van Robbespierre (achtervolgingen wegens niet patriotisch genoeg enzo). De N-SA kan dan de Danton leveren. Komt mooi uit met de gelijkenissen tussen Von Papen en Danton.