Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 februari 2014, 10:07   #61
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
voil�*

ik weet zelfs niet hoeveel % van de bevolking hier uitheems is, maar ze bevolken wèl 50% van de OCMW club. Wat het OCMW -bestuurslid zeer weinig vond. Ik heb de juiste % van uitheemsen tegenover de volledige gemeentelijke bevolking gevraagd maar nooit gekregen. sindsdien krijg ik wel scheve blikken.
Misschien vind je hier wat inspiratie:

Technische nota Antwerpse bevolkingsdiensten/Monica De Coninck over de bevolkingsprojecties vreemdelingen in Antwerpen

Leefloon - Aantal begunstigden per nationaliteitsgroep - periode 2008-heden

Hoeveel inwoners van vreemde afkomst in mijn gemeente?
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 10:20   #62
vlaams realist
Banneling

Standaard

En hier het aantal OCMWers per regio.
http://www.lanouvellegazette.be/9460...te-commune-par

In 2013;Vlaanderen;23 876
Bussel; 28 677
Wallonie; 45 848
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 10:37   #63
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Iedereen die op 25 mei nog op de politiekcorrecte tradi's stemt, moet de kosten dragen van het multiculturele gedrocht en de daarbij horende ellende. Tenslotte is het een wangedrocht van hun goddelijke politieke leiders, waar de gewone man geen reet aan heeft en uiteindelijk het slachtoffer van is. Stemmers van VB en NVA moeten vrijgesteld worden van deze bijdrage.

Wedden dat het VB en NVA ineens een boost aan stemmers zullen krijgen?
Oud 27 februari 2014, 10:43   #64
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Dit lijkt me de meest uitgebreide recente informatie te bevatten;

http://aps.vlaanderen.be/lokaal/integratiemonitor.html

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2014, 22:37   #65
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik weet dat u dit fictief bedoelt, maar weet U dat de aangespoelde "migranten" (ze heten niet meer vluchtelingen naar het schijnt) in Lampedusa EXACT deden wat U hier vertelt? Ik zag een reportage waar een van die geredde "migranten" het lef had om even te gaan reclameren dat ze steeds weer macaroni te eten kregen en dat hij daar helemaal niet mee akkoord was;

Men vraagt zich dan wel onbewust af wat die "migranten" dan thuis te horen krijgen alvorens ze hun reis aanvatten. Misschien wel het sprookje van luilekkerland waar de varkentjes in de open monden vliegen (of de geitjes in andere gevallen....)
Had dit nog niet gehoord maar verwonderen doet het me geenszins.
Oud 3 maart 2014, 12:51   #66
WetIsWet
Gouverneur

WetIsWet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
En ALWEER wordt de schuld gestoken op het onderwijs en de opleidingsmogelijkheden. Terwijl er in datzelfde fucking artikel wordt gesteld dat 50% van de Brusselse jongeren thuis een andere taal dan het Nederlands spreekt. Hallo? Is men blind of zo? Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat beheersing van het Nederlands ESSENTIEEL, of in ieder geval toch belangrijk is om hier in dit land aan een job te komen? Of moeten we misschien lessen in 't Arabisch en Berbers gaan organiseren zodat die flutmarrokaantjes eindelijk eens een poot uitsteken tijdens de les? Ik ben die immigratieproblematiek kotsbeu. Ik ben het eveneens kotsbeu dat onze politici incompetente varkens zijn die dit land naar de haaien laten gaan. En ik ben het nog meer kotsbeu dat de autochtone bevolking steeds de schuld krijgt 'racistisch' en 'discriminerend' te zijn. Waarom hebben wij geen last van de Joden en Chinezen in ons land? DIE klagen tenminste niet voor het minste geringste, die passen zich gewoon aan en doen hun werk. Het geklaag komt steeds vanuit dezelfde hoek. Kotsbeu ben ik dat!
Hieronder een franse vertaling van een speech van Vladimir Poetin (Doema 4 augustus 2013):

Citaat:
En Russie chacun doit vivre comme des russes. N'importe quelle minorité, de n'importe où, s'il veut vivre en Russie, marcher et manger en Russie, devrait parler le russe et devrait respecter les lois russes.
S'ils préfèrent la Loi de la Sharia et vivre selon les préceptes musulmans alors nous leur conseillons d'aller vivre l�* où telle est la loi nationale.
La Russie n'a pas besoin de minorités musulmanes. Les minorités ont besoin de la Russie et nous ne leur accorderons pas de privilèges spéciaux ni n’essayerons de changer nos lois pour les adapter �* leurs désirs, peu importe leurs hurlements contre notre prétendue 'discrimination'.
Nous ne tolérerons pas de manque de respect �* notre culture russe.
Nous devrions savoir tirer les conséquences des suicides de l'Amérique, l'Angleterre, la Hollande et la France, si nous voulons survivre en tant que nation.
Les musulmans reprennent ces pays mais ils ne prendront pas le contrôle de la Russie.
Les coutumes russes et nos traditions ne sont pas compatibles avec leur manque de culture ou leurs coutumes primitives.
Lorsque cette honorable assemblée pense �* créer de nouvelles lois, elle doit prendre essentiellement en considération l’intérêt national russe et, considérant que les minorités musulmanes ne sont pas des russes, elle ne doit pas prendre en compte la Sharia, la loi des musulmans.
Zo denkt iemand met ballen aan zijn lijf erover ...
Oud 3 maart 2014, 13:08   #67
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WetIsWet Bekijk bericht
Hieronder een franse vertaling van een speech van Vladimir Poetin (Doema 4 augustus 2013):

Probleem is nu dat Poetin het verschil niet meer ziet tussen Rusland en Oekraïne...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 maart 2014 om 13:08.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2014, 15:08   #68
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laat mij het met deze nog eens eventjes extra in de 'verf' zetten.

Ik denk niet dat u alleen bent die dat meer dan kotsbeu is ...

Lessen Arabisch werden in Brussel al georganiseerd op kosten van de VGC in de Vlaamse Gemeenschapscentra en dit dan nog in een aantal gevallen voorbehouden voor vrouwen (die veelal een Marokkaanse echtgenoot aan de haak hadden geslagen...).
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2014, 15:12   #69
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

grappig dat dit maar de laatste paar jaar een "probleem" is voor de poco-partijen en het door hen benoemde personeel?

Zou het kunnen dat ze (te laat,veel te laat) beseffen dat ze niet zolang meer stemmen (dankbaarheid als het ware) moeten verwachten van de "nieuwe Brusselaar?"

Meer nog,dat de job van al die poco's en hun aanverwante ambtenaren in de stadsdiensten regelrecht bedreigd is?(het komt de Brusselse Regering en dito gemeentes toe te betalen wie ervoor werkt,en het zijn de verkozenen die dat aansturen....snappie?)

Ik verwacht dat de "vraag om Brussel uit te breiden" eerder zal verdampen in een vraag om "Brussel" uiteen te halen omdat er KOMPLEET verschillende gemeentes en bevolkingen met KOMPLEET verschillende partijen zullen ontstaan zijn....

Dan zal men nog denken aan de tijd dat het simpel was.Er waren Franstaligen en er waren Nederlandstaligen en iedere 20 jaar wat ambetante Duitstaligen zonder verblijfsvergunning......ach die goeie ouwe tijd....

Laatst gewijzigd door kelt : 3 maart 2014 om 15:16.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2014, 16:12   #70
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Probleem is nu dat Poetin het verschil niet meer ziet tussen Rusland en Oekraïne...
Das het konijn z'n schuld, hem op zijn terrein komen uitlachen, ik Poetin en ik zou die blaaskaak ook eens van de lat geven en tonen wie de baas is.
Hij kon net op tijd een postje vinden bij de EU voor hij hier buiten gebonjourd zou worden en kijk nu gaat hij het daar eens gaan verbrodden.
Ondertussen zijn de beurzen maar weer eens naar beneden gedonderd dank zij dat gepruts daar.
Oud 3 maart 2014, 17:26   #71
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WetIsWet Bekijk bericht

Citaat:
En Russie chacun doit vivre comme des russes. N'importe quelle minorité, de n'importe où, s'il veut vivre en Russie, marcher et manger en Russie, devrait parler le russe et devrait respecter les lois russes.
S'ils préfèrent la Loi de la Sharia et vivre selon les préceptes musulmans alors nous leur conseillons d'aller vivre l�* où telle est la loi nationale.
La Russie n'a pas besoin de minorités musulmanes. Les minorités ont besoin de la Russie et nous ne leur accorderons pas de privilèges spéciaux ni n’essayerons de changer nos lois pour les adapter �* leurs désirs, peu importe leurs hurlements contre notre prétendue 'discrimination'.
Nous ne tolérerons pas de manque de respect �* notre culture russe.
Nous devrions savoir tirer les conséquences des suicides de l'Amérique, l'Angleterre, la Hollande et la France, si nous voulons survivre en tant que nation.
Les musulmans reprennent ces pays mais ils ne prendront pas le contrôle de la Russie.
Les coutumes russes et nos traditions ne sont pas compatibles avec leur manque de culture ou leurs coutumes primitives.
Lorsque cette honorable assemblée pense �* créer de nouvelles lois, elle doit prendre essentiellement en considération l’intérêt national russe et, considérant que les minorités musulmanes ne sont pas des russes, elle ne doit pas prendre en compte la Sharia, la loi des musulmans.
Inderdaad een tekst om regelmatig eens op te diepen als tegengewicht voor al dat discriminatiegeroep van die vervelende bende die denken dat de wereld hen toebehoort! Dat ze met al hun wensen en achterlijkheden in hun zandbakken blijven, we hebben al genoeg ervaren hoe ze in elkaar zitten!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2014, 17:35   #72
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Das het konijn z'n schuld, hem op zijn terrein komen uitlachen, ik Poetin en ik zou die blaaskaak ook eens van de lat geven en tonen wie de baas is.
Hij kon net op tijd een postje vinden bij de EU voor hij hier buiten gebonjourd zou worden en kijk nu gaat hij het daar eens gaan verbrodden.
Ondertussen zijn de beurzen maar weer eens naar beneden gedonderd dank zij dat gepruts daar.
Oekraïne is het terrein van Poetin?
Wel wel, ik leer hier elke dag bij...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2014, 15:46   #73
WetIsWet
Gouverneur

WetIsWet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Oekraïne is het terrein van Poetin?
Wel wel, ik leer hier elke dag bij...
Ik vraag me af hoe de USA zou reageren moest Canada ineens binnen de Russische invloedssfeer vallen, of wacht ... daar hebben we al een voorbeeld van: de Cuba crisis (die nota bene door de USA uitgelokt was door kernraketten in Turkije te stationeren) ...
Oud 18 maart 2014, 19:04   #74
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Hoe zit het ondertussen met die sociale situatie in Brussel?
Hebben de Brusselse OCMW's ten onrechte hun 'alarmbel' laten luiden?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2014, 19:43   #75
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Hoe zit het ondertussen met die sociale situatie in Brussel?
Hebben de Brusselse OCMW's ten onrechte hun 'alarmbel' laten luiden?

Ze zullen u de cijfers van de hoodzakelijk allochtone last voor de ocmws niet voor de verkiezingen kenbaar maken.
Over de vergrijzingskost, veel debatten, over de verbruiningskost, not a word. Het laatste taboe!
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be