![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mss eerst lezen wat ik zeg en dán reageren anders riskeer je in het wilde weg te slaan waardoor je betoog veel van zure druiven weg heeft.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En meer nog: zij zullen niet rusten vooraleer alle kruisbeelden weg zijn.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik ben geen vriend of vijand van moslims. Ik bekijk één en ander gewoon graag zo objectief mogelijk. Maar ondertussen hebt u handig mijn opmerking over onislamitische turkse vrouwen genegeerd. Citaat:
Citaat:
Art. 19 De vrijheid van eredienst, de vrije openbare uitoefening ervan, alsmede de vrijheid om op elk gebied zijn mening te uiten, zijn gewaarborgd, behoudens bestraffing van de misdrijven die ter gelegenheid van het gebruikmaken van die vrijheden worden gepleegd. Art. 20 Niemand kan worden gedwongen op enigerlei wijze deel te nemen aan handelingen en aan plechtigheden van een eredienst of de rustdagen ervan te onderhouden. Dat staat overigens onder titel II: de belgen en hun rechten, niet onder 'de overheid en haar rechten', openbare gebouwen kunnen dus perfect neutraal gemaakt worden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de gescheiden groepen: zie : http://www.vormingplusantwerpen.be/i...?pag_id=220759 In Berchem zijn er nog steeds "alleen voor vrouwen" groepen. In Antwerpen zijn ze ondertussen blijkbaar afgeschaft. Ik ben vast niet de enige die weigert MIJ vrije tijd te gaan besteden aan het aanleren van nederlands aan mensen die slechts met 50% van de maatschappij wensen te converseren. Citaat:
Citaat:
En alhoewel de mensen uit het SECULIERE Turkije een pak gemakkelijker integreren (ik schreef bijna "integreerbaar zijn": maar me dunkt is integreren toch een werkwoord dat niet overdraagbaar is) en vooral veel ondernemender dan vb. Marokkanen, begint die trend zich toch te keren. Niet vergeten dat Turkije de laatste 15 jaar zwaar is geislamiseerd. Tenslotte hebben ze zelf voor islamdictator Erdogan gekozen. Dat wil alvast wel zeggen dat de seculiere turken op de terugweg zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 maart 2014 om 17:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil best nog terugkomen op uw turkse vrouwen maar pas wanneer jij reageert op hetgeen ik initieel gepost heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.searchtruth.com/hadith_books.php Citaat:
Niks aan het handje, doorrijden aub.... circulez svp.....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom wordt de afkomst van criminelen angstvallig verzwegen? Toch niet omdat er zo weinig vreemdelingen in de criminaliteit belanden? Ik denk eerder dat het de spuigaten uitloopt en dat Jan Modaal dit niet mag te weten komen. Al hetgeen u opnoemt als maatregel tegen de onwil om te integreren, wordt door de politiekcorrecten afgedaan als racisme, islamofobie en discriminatie. Onwilligen uitzetten zegt u toch? Dan bent u toch een vuile Vlaamsbelanger. Daarbij, zelfs haatprediker Belkacem krijgen ze nog niet uit het land.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 2 maart 2014 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Hebben jullie ook gehoord hoe ze gisteren beweerden dat de overvallen op de studenten in Leuven door lokale mensen werden gepleegd terwijl ze het vandaag hebben over rondtrekkende bendes....
Ze gaan ervan uit dat we de criminaliteit van de plaatselijke jongeren aanvaard hebben maar die van oosteuropese luiwammessen nog niet....
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dewinters nieuwe campagne: Geen allochtonen met als oord de overpoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Arme Demper, ik zie hem al weglopen met zijn blikken zuurkool ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dit nu weer voor zever?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dit soort dingen zullen alleen nog maar toenemen. Geen nood, Vlamingen kunnen nog wel een jaar of 20 wegvluchten naar dorpen die ze kunnen volbouwen om vandaar dan te prediken dat nationalisme een gif is enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() 'Berlijn-Kreuzberg verbiedt Kerstmis'
https://ejbron.wordpress.com/2013/09...iedt-kerstmis/ Hier, Ja_an. DIT is waar uw moslimvriendjes op uit zijn. Ze zullen niet stoppen tot we ook thuis onze kerstballekes moeten opgeborgen houden. Misschien pik jij zo'n bullshit. Ik niet. Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 10 maart 2014 om 00:08. |
![]() |
![]() |