![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als meerderjarige student dacht ik nog niet eens aan stempelgeld.
Ik ging in't weekend werken. En een deel gaf ik af aan mijn ouders.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik heb het gezien, hoe leeglopertjes ouders het leven zuur maken. Die zijn zelfs geen droge boterham waard.
![]() |
![]() |
#66 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
bron: http://www.rva.be/D_opdracht_W/Werkn...bcontentNL.htm Dat is toch niet weinig voor iemand die nooit bijgedragen heeft. Een zelfstandige die na 40 jaren werken buiten zijn wil werkloos wordt, of zijn inkomen verliest (zonder winstwerken), krijgt niks. Die moet nog sociale bijdragen betalen om in orde te zijn met zijn ziekenkas, en om zijn pensioen te behouden. Ik heb zo het idee dat veel problemen in dit land een oplossing zouden vinden indien men het samenwonen of in een gezin wonen niet zou bestraffen. Het zou mensen stimuleren om een al dan niet klassiek gezin te vormen. Dat kan bv jongeren zijn die met een aantal gezamenlijk een woning huren en samen eten koken enz... -De kosten voor de overheid zou lager zijn. -De woningprijzen zouden zakken wegens minder vraag. Met als gevolg dat de huurprijzen ook dalen. -Veel minder personeel nodig om misbruiken op te sporen. Laatst gewijzigd door pajoske : 13 maart 2014 om 09:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet de maatschappij daar dan voor opdraaien ? Daarbij ,zoon of dochterlief wordt verondersteld intensief naar werk te zoeken. Hij of zij moet niet rondtrappelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier & nu over schoolverlaters die al 1 jaar zonder werk, thuis op de zenuwen van hun ouders "werken".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet niet meer zijn. Het is zelfs veel , rekening houdende met het feit dat er nooit werd bijgedragen. Laatst gewijzigd door Pericles : 13 maart 2014 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Die staan zo op de site van de RVA.
Berekening: Werkloosheidsvergoedingen worden per dag uitgerekend. Maar dan geteld in een zesdagenweek. Om aan het maandloon te komen: één jaar = 52 weken x 6 dagen= 312 dagen. 312/12 (maanden) = 26 dagen per maand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn part moeten ze niet meer krijgen. Toch blijf ik erbij dat "normale" ouders véél liever zien dat zoon of dochter een job heeft. D�*t is de kern v.d. zaak. Verder: "Alles kaat koed in de Belgiekske ekonomie" . Belgie & Finland zijn "verdacht" koed... Laatst gewijzigd door Boduo : 13 maart 2014 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar ging het niet over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pericles : 13 maart 2014 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pericles : 13 maart 2014 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet evident voor laaggeschoolden en mensen met minder-gevraagde diplomas om werk te vinden op dit moment. Zeker niet als starter zonder ervaring. U hebt misschien in het nieuws gemist dat de jeugdwerkloosheid in europa op recordniveaus zit.... |
|
![]() |
![]() |