Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2014, 20:26   #61
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tussen de "officiele" stakingen door was er donderdag eventjes een "tussendoor"-stakingetje van een obscuur machinistenvakbondje omtrent obscure premie- of verloningsdetails.......

Door de aard van het spoor-wezen veroorzaakte dit serieuze hinder op het net...

En nu,ongelofelijk eigenlijk,pretendeerden de grote vakbonden,en zelfs meneer Desmet van De Morgen zich KRITIEK te geven op dat vakbondje omdat ze DURFDEN OP TE KOMEN voor HUN LEDEN en HUN SPECIFIEKE EISEN....

Ik bedoel maar....komaan zeg,een vakbond die opkomt voor zaken die het werk aanbelangen...waar gaan we naar toe waar gaan we naar toe....

Ik kan de lezertjes nu al mededelen dat de regering,noodgedwongen,nog enkele tientallen miljoenen extra besparingen zal doen volgend kwartaal,wegens misgelopen ontvangsten door die idiote stakingen.

De volgende ronde stakingen kan alvast aangezegd worden....

Laatst gewijzigd door kelt : 12 december 2014 om 20:31.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2014, 21:09   #62
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Tussen de "officiele" stakingen door was er donderdag eventjes een "tussendoor"-stakingetje van een obscuur machinistenvakbondje omtrent obscure premie- of verloningsdetails.......

Door de aard van het spoor-wezen veroorzaakte dit serieuze hinder op het net...

En nu,ongelofelijk eigenlijk,pretendeerden de grote vakbonden,en zelfs meneer Desmet van De Morgen zich KRITIEK te geven op dat vakbondje omdat ze DURFDEN OP TE KOMEN voor HUN LEDEN en HUN SPECIFIEKE EISEN....

Ik bedoel maar....komaan zeg,een vakbond die opkomt voor zaken die het werk aanbelangen...waar gaan we naar toe waar gaan we naar toe....

Ik kan de lezertjes nu al mededelen dat de regering,noodgedwongen,nog enkele tientallen miljoenen extra besparingen zal doen volgend kwartaal,wegens misgelopen ontvangsten door die idiote stakingen.

De volgende ronde stakingen kan alvast aangezegd worden....
Dankzij die stakingen, sedert 1886, leeft onze bevolking in een v.d. meest welvarende landen v.d. GANSE WERELD.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be