![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Simplismen. Spook. Iemand die in tegenstelling tot jou niét ziende blind is, is geen angsthaas en ziet geen spoken. Die z'n mening is gebaseerd of feiten, geen geleuter van pseudo-intellectuelen, neen, gewoon gebaseerd op hetgeen de mens zelf waargenomen heeft. Zeg me aub niet dat je denkt dat het veelvuldig gebruik van het woord 'simplismen' enige meerwaarde aan jouw mening geeft.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou al beginnen bibberen en beven! OCMW gesloten, een bom hier, een bom daar, 's morgens vroeg al wakker gejankt worden zodat je meteen aan Allah kunt denken ipv lekker lang en lui in je bedje te blijven liggen tot ze je centen komen brengen of storten... En de rest doe je er maar zelf bij, niets dan leuke dingen! Ophanging op de markt, onthoofding op de tv, wedstrijd handjeskap voor dieven, verkiezing Miss Burka (die zelf nog extra achter een groot zwart laken weggestopt zit)... Ik krijg al de tranen in mijn ogen, denkend aan al jullie toekomstige miserie... Wij zullen geen pijn meer hebben, we zullen nog de betere tijden meegemaakt hebben en op tijd overgestapt op de "eeuwige rust" zonder meer. Peace for eternity... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mij geen vrijwillige cent meer voor derdewereldprojecten. Morgen staan ze hier toch.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rass�*és! Zij komen u verrijken, en dat is uw dank! Dat is geen liefdadigheid, maar gewoon betaling voor hun diensten.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als je mijn berichten aandachtig zou lezen zou je al door moeten hebben dat ik voor een streng migratiebeleid ben, in de mate van het mogelijke natuurlijk. Verslaafd aan zelfvernietiging? Ik ben niet degene die het wil afbollen omdat wat straatmocro's het uithangen in de grote steden Ik ben niet degene die niet durft opkomen voor zijn cultuur. Met wat geluk zal ik me dit mensenleven ook voortplanten en alsook mijn steentje bijdragen aan de vernieuwing van deze beschaving. Wat is jouw bijdrage? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je lult gewoon uit je nek, en je hebt erbij een arrogant toontje tegenover anderen alsof je ook maar iets weet. De moslims in Belgie uit Noord-Afrika zijn de minst aangename mensen ter wereld om mee om te gaan. De losers uit een totalitaire ideologie. Het ideale scenario voor een aloud gewelddadig conflict. De rest is Disney-gelul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je niet eens weet wat men bedoelt met "een goede opvoeding"... laat maar zitten! Dat moet zoiets zijn als een werkloze op de grond spuwende Marokkaan die zijn omgeving minacht en zelf te dom is om te helpen donderen... Tja, een "goede opvoeding", wat kun je daar mee aanvangen? Maar geen probleem: gewoon nog een paar decennia verder doen zoals we bezig zijn tot het hier ook Zandbakistan is, een derdewereldland... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's een mooie: assertieve volkeren? De miserie, smeerlapperij en brutale apen die ze hier binnengooien?
Of had je het over onze autochtonen die niet meer denken en leven zoals in de middeleeuwen, met "het recht van de sterkste"? Laatst gewijzigd door andev : 8 april 2014 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 8 april 2014 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Apache_(volk)
En toch werden ze nog verslagen door hun vijanden...De immigranten, vanwege hun grote aantal... Dus Europeaan, pas op ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/zijn-de-m...ion-44391.html http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...de-geest.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch hier ook even vermelden:
Citaat:
Gentse leerlingen mogen nu Marokkaans of Turks op school spreken Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |