Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 maart 2014, 18:09   #61
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Tölz Bekijk bericht
Je komt eerder over als een angsthaas die overal het spook van de islam in ziet.
Angsthaas.
Simplismen.
Spook.

Iemand die in tegenstelling tot jou niét ziende blind is, is geen angsthaas en ziet geen spoken. Die z'n mening is gebaseerd of feiten, geen geleuter van pseudo-intellectuelen, neen, gewoon gebaseerd op hetgeen de mens zelf waargenomen heeft.

Zeg me aub niet dat je denkt dat het veelvuldig gebruik van het woord 'simplismen' enige meerwaarde aan jouw mening geeft.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 19:59   #62
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik denk dat de prijs van ons bestaan stillaan duidelijk zal worden.
We tolerated this, so our children will be next.

Wil je iets veranderen? Circe, alice, marie, dutch, ... bestrijdt het, oog om oog, tand om tand. Want de keer uw linkerwang toe mentaliteit en debatten op fora halen weinig uit. Ge moet het gewoon doen, of verder toekijken hoe een ander het van u afpakt he.
Darwin's wet van de sterkste, natuurlijke selectie onder de mensensoorten in een babylon A.D.
Er zal binnen 50 jaar misschien een minderheid een blanken zijn in België. Hoe pijn doet dit jullie? ^^
Denk vooral aan hoe je het nu nog hebt en hoe je het straks binnen 50 jaar zult hebben wanneer jouw helden hier de plak zullen zwaaien!
Ik zou al beginnen bibberen en beven! OCMW gesloten, een bom hier, een bom daar, 's morgens vroeg al wakker gejankt worden zodat je meteen aan Allah kunt denken ipv lekker lang en lui in je bedje te blijven liggen tot ze je centen komen brengen of storten...
En de rest doe je er maar zelf bij, niets dan leuke dingen! Ophanging op de markt, onthoofding op de tv, wedstrijd handjeskap voor dieven, verkiezing Miss Burka (die zelf nog extra achter een groot zwart laken weggestopt zit)...
Ik krijg al de tranen in mijn ogen, denkend aan al jullie toekomstige miserie...
Wij zullen geen pijn meer hebben, we zullen nog de betere tijden meegemaakt hebben en op tijd overgestapt op de "eeuwige rust" zonder meer. Peace for eternity...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 21:51   #63
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wij zullen geen pijn meer hebben, we zullen nog de betere tijden meegemaakt hebben en op tijd overgestapt op de "eeuwige rust" zonder meer. Peace for eternity...
Ik neem alvast NU alles wat ik nog te pakken kan krijgen.
Van mij geen vrijwillige cent meer voor derdewereldprojecten. Morgen staan ze hier toch.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2014, 09:46   #64
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik neem alvast NU alles wat ik nog te pakken kan krijgen.
Van mij geen vrijwillige cent meer voor derdewereldprojecten. Morgen staan ze hier toch.
Rass�*és! Zij komen u verrijken, en dat is uw dank! Dat is geen liefdadigheid, maar gewoon betaling voor hun diensten.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 08:42   #65
Bad Tölz
Provinciaal Statenlid

Bad Tölz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Noem eens zo'n assertief volk
Denemarken.
Bad Tölz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 08:43   #66
Bad Tölz
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Stadsvlucht, een mooi woord voor moslim overheersing.

In elk land is er een vlucht vanuit het platteland naar de stad, behalve in steden die besmet zijn met moslims waar net het omgekeerde is bij de niet-moslims.
Neen.
Oud 4 april 2014, 08:53   #67
Bad Tölz
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Tja, als we ons willen verdedigen en bepaalde soorten uit het land willen zetten, bent u weer de eerste om schande te spreken over ons racistisch volkje. U moet wel weten wat u wilt. U bent gewoon zo'n linkse wereldverbeteraar die verslaafd is aan zelfvernietiging, maar niet de moed heeft om er zelf een einde aan te maken.
Ik ben niet links. Kan jij ook nog iets anders dan monocausaal denken?

Als je mijn berichten aandachtig zou lezen zou je al door moeten hebben dat ik voor een streng migratiebeleid ben, in de mate van het mogelijke natuurlijk.

Verslaafd aan zelfvernietiging? Ik ben niet degene die het wil afbollen omdat wat straatmocro's het uithangen in de grote steden Ik ben niet degene die niet durft opkomen voor zijn cultuur. Met wat geluk zal ik me dit mensenleven ook voortplanten en alsook mijn steentje bijdragen aan de vernieuwing van deze beschaving.

Wat is jouw bijdrage?
Oud 4 april 2014, 08:54   #68
Bad Tölz
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Angsthaas.
Simplismen.
Spook.

Iemand die in tegenstelling tot jou niét ziende blind is, is geen angsthaas en ziet geen spoken. Die z'n mening is gebaseerd of feiten, geen geleuter van pseudo-intellectuelen, neen, gewoon gebaseerd op hetgeen de mens zelf waargenomen heeft.

Zeg me aub niet dat je denkt dat het veelvuldig gebruik van het woord 'simplismen' enige meerwaarde aan jouw mening geeft.
Wat een onsamenhangend gebrabbel.
Oud 7 april 2014, 14:53   #69
Bad Tölz
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Als ik de stelling "assimileren of oprotten" poneer, dan word ik versleten voor racistisch door linkie winkies zoals jij. Dus hou maar gewoon je bek.
Pardon?
Oud 7 april 2014, 23:50   #70
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
2
Op sommige buslijnen waant men zich in Turkije. Dankuwel Termont!
Senden hoşlanıyorum
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2014, 18:23   #71
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
. Met andere woorden, stop met die idiote simplismen.

Over moslimlanden gesproken, Iran doet het op wetenschappelijk gebied uitstekend.

Je komt eerder over als een angsthaas die overal het spook van de islam in ziet.
Tja, ik werk al zo'n 15 jaar bij vlagen aan projecten in Iran, op hoog niveau, en jij weet absoluut niet waarover je spreekt. Alleen al projectmanagement is een totale catastrofe, over de rest: zwijgen.

Je lult gewoon uit je nek, en je hebt erbij een arrogant toontje tegenover anderen alsof je ook maar iets weet.

De moslims in Belgie uit Noord-Afrika zijn de minst aangename mensen ter wereld om mee om te gaan. De losers uit een totalitaire ideologie. Het ideale scenario voor een aloud gewelddadig conflict.
De rest is Disney-gelul.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2014, 19:03   #72
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In een land als België met alle voorzieningen die er zijn is kinderen op de wereld zetten en opvoeden relatief betaalbaar.

Goh, ik heb nochtans een wit velletje, mijn moeder kwam ook niets tekort toen ze tijdelijk werkloos was of toen ze weduwe werd.

Je wil waarschijnlijk zeggen: als je arm genoeg bent heb je recht op meer voorzieningen. Relatief veel mensen met een bruin velletje hier zijn arm, dus krijgen die ook meer voorzieningen.

Wat versta je onder een goede opvoeding? Hun hoofden volproppen met je haat zodat ze je angstige wezelmentaliteit gaan overnemen?
Als je arm bent heb je recht op meer hulp. Zeker. Maar niet om alle armen van de planeet op te vangen! Die moeten in hun eigen landen aan hun trekken komen en daar voor de nodige veranderingen zorgen!
Als je niet eens weet wat men bedoelt met "een goede opvoeding"... laat maar zitten! Dat moet zoiets zijn als een werkloze op de grond spuwende Marokkaan die zijn omgeving minacht en zelf te dom is om te helpen donderen... Tja, een "goede opvoeding", wat kun je daar mee aanvangen?
Maar geen probleem: gewoon nog een paar decennia verder doen zoals we bezig zijn tot het hier ook Zandbakistan is, een derdewereldland...
Oud 8 april 2014, 19:05   #73
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Assertieve volkeren laten zich niet wegjagen.
Da's een mooie: assertieve volkeren? De miserie, smeerlapperij en brutale apen die ze hier binnengooien?
Of had je het over onze autochtonen die niet meer denken en leven zoals in de middeleeuwen, met "het recht van de sterkste"?

Laatst gewijzigd door andev : 8 april 2014 om 19:08.
Oud 8 april 2014, 19:33   #74
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
In een land als België met alle voorzieningen die er zijn is kinderen op de wereld zetten en opvoeden relatief betaalbaar.

Goh, ik heb nochtans een wit velletje, mijn moeder kwam ook niets tekort toen ze tijdelijk werkloos was of toen ze weduwe werd.

Je wil waarschijnlijk zeggen: als je arm genoeg bent heb je recht op meer voorzieningen. Relatief veel mensen met een bruin velletje hier zijn arm, dus krijgen die ook meer voorzieningen.

Wat versta je onder een goede opvoeding? Hun hoofden volproppen met je haat zodat ze je angstige wezelmentaliteit gaan overnemen?
70% van hun vrouwen mogen niet werken en door hun inteelt zijn ze een stuk dommer, dan kom je haast automatisch in de armoede cijfers terecht. Dit is een structureel en groeiend probleem die je niet oplost door er geld tegenaan te smijten. Islam is gewoon niet compatibel met het westen.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2014, 20:26   #75
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Tja, ik werk al zo'n 15 jaar bij vlagen aan projecten in Iran, op hoog niveau, en jij weet absoluut niet waarover je spreekt. Alleen al projectmanagement is een totale catastrofe, over de rest: zwijgen.

Je lult gewoon uit je nek, en je hebt erbij een arrogant toontje tegenover anderen alsof je ook maar iets weet.

De moslims in Belgie uit Noord-Afrika zijn de minst aangename mensen ter wereld om mee om te gaan. De losers uit een totalitaire ideologie. Het ideale scenario voor een aloud gewelddadig conflict.
De rest is Disney-gelul.
Waarom zijn er toch altijd van die sukkels die de islamieten door dik en dun willen verdedigen. Alsof het supermensen zijn. De islamitische wereld kan gewoon niet tippen aan de algemene levenskwaliteit van de Westerse wereld. Trouwens hoe komt het dat islamieten massaal naar hier willen komen en dat er praktisch niemand van het Westen naar ginds trekt (behalve onze 'moedige' vrijheidsstrijders natuurlijk).
Oud 8 april 2014, 20:44   #76
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
=Doge;7091554]70% van hun vrouwen mogen niet werken en door hun inteelt zijn ze een stuk dommer, dan kom je haast automatisch in de armoede cijfers terecht. Dit is een structureel en groeiend probleem die je niet oplost door er geld tegenaan te smijten. Islam is gewoon niet compatibel met het westen.
Zelfs een liberaal als Verhofstadt gaf dat ooit al aan !

Laatst gewijzigd door daiwa : 8 april 2014 om 20:45.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2014, 23:21   #77
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Noem eens zo'n assertief volk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Apache_(volk)

En toch werden ze nog verslagen door hun vijanden...De immigranten, vanwege hun grote aantal...
Dus Europeaan, pas op !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 07:27   #78
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zelfs een liberaal als Verhofstadt gaf dat ooit al aan !
Z'n medewerker is nochtans groot voorstander van de moslimbroeders, van naïef gesproken.

http://www.knack.be/nieuws/zijn-de-m...ion-44391.html

http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...de-geest.dhtml
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2014, 03:36   #79
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Z'n medewerker is nochtans groot voorstander van de moslimbroeders, van naïef gesproken.

http://www.knack.be/nieuws/zijn-de-m...ion-44391.html

http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...de-geest.dhtml
Hypocrisie is niet vreemd aan dat blauw gespuis.

Citaat:
Ik kan geen cultuur aanvaarden die nog tot religieuze besnijdenissen overgaat," zo luidt het credo van Patrick Dewael. "Ik kan geen cultuur accepteren die vrouwen in een minderwaardige positie duwt, omdat ze hun lichaamsdelen moeten bedekken. Ik kan niet akkoord gaan met de onderdrukking van vrouwen door ze binnenshuis te houden en zelfs niet de kans te geven om inburgeringscursussen te volgen. Ik aanvaard geen cultuur waar geen scheiding is tussen kerk en staat". "Dat ze in de praktijk geen scheiding van kerk en staat erkennen, is echt onverenigbaar met een verblijf in onze maatschappij. Dat ze nog met verplichte huwelijken werken en vrijheidsberovende maatregelen treffen tegenover vrouwen, kan niet meer worden getolereerd. Als we daaraan toegeven, halen we onze beschaving omlaag."
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2014, 08:59   #80
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

toch hier ook even vermelden:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Nederlands spreken op school ook niet langer houdbaar.
http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...-spreken.dhtml

De toekomst lacht ons toe.
Geen Nederlands meer op school!

Gentse leerlingen mogen nu Marokkaans of Turks op school spreken

Citaat:
De Gentse onderwijsschepen Elke Decrynaere (Groen) heeft een richtlijn uitgeschreven dat kinderen van vreemde origine voortaan hun moedertaal mogen spreken op school. Dat betekent dus dat binnenkort Marokkaans, Turks of Bulgaars op de Gentse speelplaatsen of in de klassen te horen zal zijn.
Heel wat Nederlandstalige scholen in Vlaanderen eisen dat de voertaal onder leerlingen Nederlands is, zowel in de klas als op de speelplaats. In het nieuwe beleidsplan van het Gentse onderwijs staat nu echter dat kinderen in stedelijke basisscholen hun moedertaal mogen spreken.

Het is dus niet zo dat de leerkracht een andere taal dan het Nederlands spreekt, maar de kinderen mogen wel onderling hun moedertaal spreken. Zo zouden ze bijvoorbeeld elkaar beter kunnen helpen. Strafstudies omdat de leerlingen een andere taal dan het Nederlands spreken is dus ook verleden tijd in Gent. Dat meldt de krant Het Nieuwsblad vandaag.

De schepen van Onderwijs in Gent verklaart haar beslissing: "Nu is de voertaal in Vlaamse scholen Nederlands. Maar door krampachtig vast te houden aan deze strikte regel, ontwikkelen veel kinderen van vreemde origine een taalachterstand tegen hun twaalfde."

Docent multiculturele studies Piet Van Avermaet is voorstander van dit initiatief en zegt dat deze maatregel het Nederlands ten goede zal komen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be