Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 maart 2014, 01:13   #61
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat ze de jacht op de neo nazi's voor geopend verklaard hebben, wie weet een deal met de russen, europeanen en amerikanen ? Ik wens ze een goeie jacht, dat ze veel konijntjes mogen schieten . Ze hebben dat hangbuikzwijntje vandaag al een lesje geleerd, stond mooi op de foto .

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  BjjAWZACIAAI0rj.jpg
Bekeken: 129
Grootte:  37,9 KB
ID: 93413
Dade is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 01:24   #62
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dade Bekijk bericht
Ik denk dat ze de jacht op de neo nazi's voor geopend verklaard hebben, wie weet een deal met de russen, europeanen en amerikanen ? Ik wens ze een goeie jacht, dat ze veel konijntjes mogen schieten . Ze hebben dat hangbuikzwijntje vandaag al een lesje geleerd, stond mooi op de foto
Op z'n zachtst gezegd, hebt u wel een merkwaardige smaak. Afgeschoten mensen "mooi" vinden. Militairen met gevechtservaring gaan vaak veel respectvoller om met neergeschoten tegenstanders dan de houding waarvan u hier getuigt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 12:31   #63
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wie dan wel?
In dit topic "julian" bijvoorbeeld.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 12:34   #64
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat ze de jacht op de neo nazi's voor geopend verklaard hebben, wie weet een deal met de russen, europeanen en amerikanen ? Ik wens ze een goeie jacht, dat ze veel konijntjes mogen schieten . Ze hebben dat hangbuikzwijntje vandaag al een lesje geleerd, stond mooi op de foto .
Ook een warm voorstander van massa moord ?
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 19:32   #65
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Op z'n zachtst gezegd, hebt u wel een merkwaardige smaak. Afgeschoten mensen "mooi" vinden. Militairen met gevechtservaring gaan vaak veel respectvoller om met neergeschoten tegenstanders dan de houding waarvan u hier getuigt.
Hij krijgt wat hij gegeven heeft.
Oud 26 maart 2014, 19:35   #66
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ook een warm voorstander van massa moord ?
neen hoor, waarom zou ik voorstander daarvan zijn ? Ben er alleen niet treurig om als bepaalde personen die geweld preken er zelf aan ten onder gaan.
Oud 27 maart 2014, 11:44   #67
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
neen hoor, waarom zou ik voorstander daarvan zijn ? Ben er alleen niet treurig om als bepaalde personen die geweld preken er zelf aan ten onder gaan.
Een eerlijk proces, daar doen we niet aan mee? Gewoon elke neo nazi meteen een kogel door het hoofd jagen?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 01:53   #68
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Een eerlijk proces, daar doen we niet aan mee? Gewoon elke neo nazi meteen een kogel door het hoofd jagen?
Blijkbaar wouden de agenten die hem kwamen arresteren hun leven niet wagen om hem een eerlijk proces te gunnen. Er gaan verschillende versies rond van hoe hij juist aan zijn einde gekomen is, kan me er dus niet over uitspreken of hij wel of niet de kans had zich over te geven, volgens 1 bron kwam het tot een vuurgevecht, volgens andere zou hij neergekogeld zijn. Geen idee welke het juiste is.
Oud 28 maart 2014, 09:47   #69
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijkbaar wouden de agenten die hem kwamen arresteren hun leven niet wagen om hem een eerlijk proces te gunnen. Er gaan verschillende versies rond van hoe hij juist aan zijn einde gekomen is, kan me er dus niet over uitspreken of hij wel of niet de kans had zich over te geven, volgens 1 bron kwam het tot een vuurgevecht, volgens andere zou hij neergekogeld zijn. Geen idee welke het juiste is.
Ik had het niet over deze concrete persoon, maar over dat ze nog "veel konijntjes mogen schieten".
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 11:08   #70
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had het niet over deze concrete persoon, maar over dat ze nog "veel konijntjes mogen schieten".

Een beetje OFF TOPIC, maar konijnenschieten gaat mooi in IR:

(Gevoelige kijkers en TE groene jongens, graag onthouden, GRAFISCH MATERIAAL!!!)

http://www.youtube.com/watch?v=MxFrd5aQ7Zg

Ik heb deze video gegeven omdat ik deze toch opmerkelijk vind wat betreft 'het bestrijden van plagen' en voedselvoorziening...
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 28 maart 2014 om 11:09.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 11:22   #71
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Het grote prachtige Rusland topic: "Grootse overwinningen op Het Westen"

We weten maar al te goed wat Rusland verloren heeft.

Maar wat zal Rusland (terug)winnen?

Is onze 'Westerse' geopolitiek & geostrategie nog bestand tegen het heel wat correctere Rusland.
Correctere? Helemaal niet

Dit is uit zwakheid. Rusland dreigde hun invloed te verliezen vlak aan hun grens en dus zagen ze als enige mogelijkheid militair ingrijpen .

Het kost de gewone rus en de russische economie nu handenvol geld .

Dit toont niet enkel de zwakheid van de invloed die rusland enkele decenia na de val van de USSR heeft maar ook hoe erg hun economie verstrengeld is geraakt dat enkele kleine sancties direct zo'n invloed hebben.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 17:02   #72
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Correctere? Helemaal niet

Dit is uit zwakheid. Rusland dreigde hun invloed te verliezen vlak aan hun grens en dus zagen ze als enige mogelijkheid militair ingrijpen .

Het kost de gewone rus en de russische economie nu handenvol geld .

Dit toont niet enkel de zwakheid van de invloed die rusland enkele decenia na de val van de USSR heeft maar ook hoe erg hun economie verstrengeld is geraakt dat enkele kleine sancties direct zo'n invloed hebben.
Ik denk dat het iets complexer is dan dat, oekraiene is al een keertje zogezegd in de westerse invloedssfeer gekomen , met yushenko toen, degene die graag dioxine door zijn soep doet., dus enkel dat is niet echt een reden, er zijn blijkbaar nog andere factoren die een rol spelen.
Oud 28 maart 2014, 17:05   #73
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat er momenteel een flinke machtsstrijd aan de gang is tussen de verschillende fracties, geen van hen heeft echt mijn sympathie, maar het minst nog de neo nazies. Ik denk dat de rest wel even hun verschillen opzij zet om deze fractie te neutraliseren. Of er daarbij geschoten wordt heb ik het raden naar, zal eerder afhangen van de radicale kaalkopjes dan van de politie, die pakken ze ook liever gewoon op dan dat er moet geschoten worden.
Als ze al politie vinden die dat wil doen natuurlijk.
Oud 28 maart 2014, 18:48   #74
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat er momenteel een flinke machtsstrijd aan de gang is tussen de verschillende fracties, geen van hen heeft echt mijn sympathie, maar het minst nog de neo nazies. Ik denk dat de rest wel even hun verschillen opzij zet om deze fractie te neutraliseren. Of er daarbij geschoten wordt heb ik het raden naar, zal eerder afhangen van de radicale kaalkopjes dan van de politie, die pakken ze ook liever gewoon op dan dat er moet geschoten worden.
Als ze al politie vinden die dat wil doen natuurlijk.
Opvallend veel gelijkenis met de nadagen van WO II in België. Toen heeft men ook een fractie van het verzet moeten neutraliseren. Het zinde de Belgische regering immers niet dat het communistisch verzet een zekere machtsbasis had uitgebouwd. Eens de Duitsers vertrokken waren, gaf het communistisch verzet de wapens ook niet zomaar af.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 16:55   #75
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  steak-(R).jpg‎
Bekeken: 108
Grootte:  119,1 KB
ID: 93443  

HIER
Oud 30 maart 2014, 17:49   #76
julian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
.
Kinderachtig.
julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2014, 15:32   #77
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een grootse overwinning voor Poetin! Kassa Kassa! De EU betaalt de rekening:

REUTERS - EU set to help Ukraine pay gas bills: Oettinger
11 april 2014 - (Reuters) - European Energy Commissioner Guenther Oettinger is working on a plan to help Ukraine pay some of its gas bills to Russia, he told Austria's ORF radio on Friday, saying there was "no reason to panic" about Russian gas supplies to Europe. "We are in close contact with Ukraine and its gas company to ensure that Ukraine remains able to pay and the debts that the gas company has to Gazprom do not rise further," he said, adding he would meet Ukraine's energy and foreign ministers on Monday. "I am preparing a solution that is part of the aid package that the IMF, the European Union and the World Bank is giving to Ukraine and from which payment for open bills will be possible."

Meer:

zerohedge - Europe Folds As Putin Tells It To Pay Ukraine's Gazprom Bill, Or Else...

The latest: Europe should provide aid to Ukraine to ensure uninterrupted natural-gas deliveries to the region, President Vladimir Putin’s spokesman said as reported by Bloomberg.

"Russia is the only country helping Ukraine’s economy with energy supplies that are not paid for," Dmitry Peskov told reporters today in Moscow, commenting on President Vladimir Putin’s letter yesterday to 18 European heads of state. “The letter is a call to immediately review this situation, which is absurd on the one hand and critical on the other.

Said otherwise: PUTIN SAYS EUROPE GAS TRANSIT DEPENDS ON UKRAINE: IFX

Or, as we explained yesterday, Russia is quite happy to keep the EU gas flowing... as long as Ukraine has enough gas in storage to assure Gazprom it won't syphon off gas destined for Europe. So how much gas does Ukraine need to pre-stock? About $4-5 billion worth. The problem is that Ukraine doesn't have a dime to spend on gas.

So putting the question aside if Ukraine will or won't import even one bcf of Russian gas ever again (thanks to some fracking or US natgas exporting magic), what Putin just said is that if Europe wants an uninterrupted supply of gas it better find a way to fund Ukraine to the tune of up to $5 billion, or else the gas may just get shut off.
HIER
Oud 11 april 2014, 15:40   #78
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hoeveel heeft onze voorspoedige EU over voor Oekraïne welke waarschijnlijk nooit 100% pro-EU zal zijn en steeds binnen de invloedsfeer van Rusland zal blijven? Zal de EU steeds opnieuw moeten opdraaien voor de schulden van Oekraïne aan Rusland?

Mijn inziens, handjes af EU.
HIER
Oud 11 april 2014, 15:45   #79
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Opnieuw een meesterlijke zet
HIER
Oud 11 april 2014, 15:53   #80
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Ik denk dat het iets complexer is dan dat, oekraiene is al een keertje zogezegd in de westerse invloedssfeer gekomen , met yushenko toen, degene die graag dioxine door zijn soep doet., dus enkel dat is niet echt een reden, er zijn blijkbaar nog andere factoren die een rol spelen.
En jij denkt dat zo'n plannen op enkele dagen opgezet worden?

Rusland wil een soort van EU bouwen, te beginnen met een "customs union" (de naam ontglipt me) oekraine staat daar redelijk centraal in als na rusland grootste economie en de positie naar europa gelegen.

De aansluiting of zelfs maar handelsakkoorden met EU zou roet in het eten gooien? En je ziet de reactie.

Of denk je nu echt dat poetin 1 reet geeft om de russische minderheden daar?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be