![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wie kiest u? | |||
Prinses Mathilde d’Udekem d’Acoz. |
![]() ![]() ![]() |
25 | 23,58% |
Anke Vandermeersch |
![]() ![]() ![]() |
81 | 76,42% |
Aantal stemmers: 106. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BAh. Ik voer Tilleke enkel versgedraaide roomijs met liefde bereid. Ik laat haar zuinig snoepen met een gouden lepeltje. Ze geniet ervan, zoveel is zeker. Nadien wil ze misschien nog een lollie. Eens kijken hoe we dat gaan oplossen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In zijn nieuwe witte jas kan hij trouwens de armen niet vrij genoeg bewegen om mij van nutte te zijn. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm,al ooit iemand nagedacht waarom een "fris" snoetje zoal Hare toekomstige Koniging der Belgen Saksen Cobourg d'Udekemd'Acoz met Onze Kroonprins is getrouwd.
Ik wel,en de conclusie is eigenlijk simpel.. het was van moeten,en niet wegens zwangerschap. Het leeftijdsverschil is groot genoeg om eerst de qualiteiten van onze kroonprins in te schatten. Zodoende het hof op tijd een bruid kon bestellen. Zijne excelentie kroonprins Filip ![]() ![]()
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben jij de vertrouweling(e) van onze toekomstige monarche? Heb jij een 'hot-line' met de volgende koningin van ons dierbaar België? Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Het gras is altijd groener aan de overkant, niet ![]() ![]() Eigen monarchie eerst ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm, je zou kunnen zeggen dat ik aan eigen monarchie eerst doe ,daar ik via mijn vader Nederlander ben
(verrekte immigrant zou je kunnen zeggen,weliswaar heeft die mens hier wel vanaf zijn 16 zonder stempelen hard gewerkt-nu 51) Maar normaal gezien zouden de monarchen enig beslissingsrecht moeten hebben ,maar Wijlen Boudewijn heeft bewezen dat de politiek ze gewoon opzij kegelt indien ze wat dwarsliggen. Oftewel, politiek doen ze niks, ceremonieel geven ze handjes,met een wezenloze blik en opgeplakte glimlach....en krijgen reizen aangeboden in ceremoniele functie.Betaald met ons belastingsgeld en dat terwijl ze poen teveel hebben,"eerlijk" verdiend in hun persoonlijk wingewest Kongo/Zaïre Nope totaal geen respect als het aankomt op hun job. Misschien als mensen,daar geef ik geen oordeel over daar ik ze totaal niet ken. waar ik mijn conclusies uithaal, simpel weerom ,gezond verstand.
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigen monarchie eerst? Knap gevonden. Ik ken er zo nog trouwens. Groot gelijk overigens als je ziet hoe snel de uitverkorene van hun kroonprins de taal van haar toekomstige onderdanen leerde.
Boudewijn opzij gekegeld zeg je??? Maar jongen toch! Het onmogelijke mogelijke hebben ze gedaan om hem in zijn koningszetel geplakt te houden! Zelfs zijn weigering om zo'n belangrijke wet als de abortuswet goed te keuren "gebruikten" ze niet om hem zijn vet: lees ontslag, te geven. Geen koning meer, geen land meer dachten ze zeker stilletjes. En ander land, andere ministers wisten ze zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, opzij gekegelt is een beetje cru gezegt misschien.
Onze toenmalige politici hebben gewoon de koppen bij elkaar gestoken, weerom de Typische Belgentruk uitgehaald,namelijk de ombuiging en misinterpretatie van de regels. Oftewel ,ontoerekeningsvatbaar verklaren. In essencie hebben ze gewoon koning Boudewijn gek verklaart voor een paar dagen.Leuk he, zo'n systeem van wederzijds vertrouwen. Probleem is ,de Koning der Belgen valt niet te ontslaan door zijn ministers,een Monarch kan alleen zijn troonsafstand doen,kan perfect onder druk van zijn onderdanen ,daar niet van.Maar niet onder druk van de ministers. Wat betrefd "eigen Monarchie" Ik ben opgegroeit in België,en slechts een paar jaar geleden verhuist van vlaamse gemeente A naar vlaamse gemeente B.Zoals een goeie Vlaming betaamd ben ik redelijk honkvast. Dat stel poenpakkers en Nederland hebben evenveel waarde als heersers als het stel parasieten hier in België. Laat dezen maar lekker royaal wezen,maar liefst niet van mijn zuur verdiende aalmoesje.(53% en dan nog eens 21%btw op alles wat ik aankoop,+ enkele %milieutaksen op alles.ter info,wisten jullie dat je BTW betaald op milieutaksen?)
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oeps! Dat had ik beter niet gezegd, denk ik... ![]() (Heeft niks met jou te maken,hoor maar met mezelf...) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() 2: met mezelf, die ken ik al genoeg ![]() Thomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk wil ik helemaal geen misdienaar of welke dienaar dan ook zijn, behalve voor degenen die me van ganser harte lief zijn. Jezelf toch maar niet overschatten, Thomas. Ik ben enige malen ouder dan jij en nog ken ik mezelf maar voor een heel klein stukje. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dag vriendje van mij! ![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Partijlid
|
![]() Beste Thomas en Knuppel
Sorry dat ik zulke zaken insinueerde. Ik heb dit geschreven in een moment van zwakte! |
![]() |
![]() |