![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus moeten ze eerst terug naar hier, gerechtelijk onderzoek, aanklacht, en veroordeling in België. Pas dan kan de procedure opgestart worden om de nationaliteit te ontnemen. Het is onmogelijk om dat 'collectief' te doen, mocht je dat willen suggereren. Uit alle feiten die reeds in de pers verschenen blijkt alvast dat het gerecht dit fenomeen zeer ernstig neemt. Zo is recent al in de pers vrijgegeven dat ze in ALLE gevallen zullen vervolgen. Dus niet zoals te vrezen viel enkel de gemediatiseerde gevallen. Ook de ronselaars pakt men systematisch op. Het helpt geen bal om te zitten gooien met volzinnen van 'smijt ze buiten' en 'stuur ze terug'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We leven in een maatschappij waar een provincie gouverneurtje minder dan 24uur geleden via de pers liet lekken dat zij bij volgende manifestatie in antwerpen het leger zou kunnen laten inzetten. Als dat geen petroleum op het vuur gieten is, plus een emo-aanpak van problemen weet ik het ook niet meer. Cafépraat als beleidsinstrument, iets dat we jammer genoeg meer en meer te zien krijgen. Hier in deze context zien we dan weer dat de onderbuik van de maatschappij zich graag en met veel gevoel voor drama komt manifesteren. De gedachte dat je die mensen met rationaliteit kunt laten reageren in plaats van hun gebruikelijke anti mocro taaltje eens goed los te laten is echt véél te hoog gemikt. Moslim, terrorist, slecht, buiten smijten en papieren afpakken. Punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar staat hij voor open, voor aardse allochtonen niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarvoor is zelfs geen gerechtelijk onderzoek nodig, noch een gerechtelijke veroordeling. Kamer en senaat kunnen namelijk met een meerderheid van stemming alle leden en ex-leden van een vereniging de nationaliteit ontmenen als ze dit met een meerderheid goedkeuren. Een Belg die lid word van een vreemde strijdkracht verliest trouwens direct zijn Belgische nationaliteit door lid te worden van die vreemde strijdkracht. Het is voor Belgen ook verboden om hulp of bestand te verlenen aan vreemde strijdkrachten, die op straffe van 5 tot levenslang met mogelijke verlies van de nationaliteit na het uitzitten van de straf. Deze wet word echter niet toegepast. Dit omdat men dan ook de mensen die in WWII vochten onder Engelse vlag de nationaliteit moeten ontnemen. Maar ook de Belgen die hier verbleven maar hand en spandiensten verleende aan de bezetters zouden dan moeten aangepakt worden. Veel politici en agenten uit die periode zouden dus hun nationaliteit moeten zijn afgepakt, evenals die van de verzetstrijders die Engelse piloten hielpen terug te keren naar het VK. Zelfs de hele toenmalige regering die de geallieerde strijdkrachten steunde en informatie bezorgde is door deze wet strafbaar. Men kan dus zonder problemen alle ronselaars, Syrië-strijders en zelfs hulpverleners van niet erkende organisatie's direct oppakken en de Belgische nationaliteit ontnemen. In bepaalde gevallen kan men hen zelfs onder de krijgswet doen vallen en dus zelfs veroordelen tot de doodstraf met uitvoering ervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is het VNV ontstaan denkt ge ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus als ze terug komen = voor het gerecht en den bak in. Als ze niet terugkomen omdat ze ginder op hun beurt in het zand gebeten hebben = opgeruimd staat netjes. Moest ik in een god geloven, ik zou hem daarvoor bedanken. Tot slot, indien het " twee-paspoorters " zijn zou men wel op een wettige manier moeten uitdokteren om die mannen ( en vrouwen ! ) na hun gevangenisstraf uit het land te verwijderen. Een akkoord met Assad zou mischien te overwegen zijn ? Om die moordenaars ginder voor een gerecht te laten komen ? Vermits de misdaden ginder gepleegd zijn ? Assad is nog steeds officiël staatshoofd toch ? Van een souvereine staat ? Laatst gewijzigd door meneer : 30 maart 2014 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je doet mij denken aan een oppositie-militant die van aan de zijkant wat staat te schreeuwen, zonder oplossingen aan te bieden. Zo een beetje wat je groepen als de VB verwijt ... ![]() NierIKa is nog een eindje verder : hij hangt de ijskoude real-politiek-strateeg uit, en alhoewel rechts en zelfs fascistoïde volgens mij, neemt hij de verdediging op van allochtonen omdat hij denkt dat hij met die mensen moet rekenen, vermits ze nu toch hier zijn. Een collabo-mentaliteit noem ik dat, en extreem walgelijk. En ook hij heeft geen oplossingen... Dus wat verwijt je " het volk " en hun " cafépraat " nu eigenlijk ? Iemand zei trouwens eens dat de toog het parlement van het volk is, en je moet ook niet denken dat de mannen die in het parlement zitten niet drinken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Die dag trek ik een fles champagne af ! ![]() Maar seg, voor iemand die zich hier inschreef een week geleden ben jij wel goed op de hoogte van de forum-gewoontes der leden ? M.a.w. wiens dubbelnick ben je ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het wettelijk Kader bestaat dus. Nu nog de politieke wil ! Dus, zo nodig van politici veranderen. Dat is sowieso hoog tijd. Waar zitten de Nierika's en andere onheilsbode's nu, die zeggen dat er niets aan te doen valt ? Waarom zeggen die dat ? Onwetendheid, of slechte bedoelingen ? Beide wellicht ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En gij, NierIKa ? Was je op de hoogte, onwetend,of ga je zeggen dat het niet waar is ? Niet van krommen haas gebaren hé , ik verwacht wel degelijk een duidelijk antwoord, vooral voor zo een grootgebekte onheilsbode als jij ? ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 30 maart 2014 om 12:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 30 maart 2014 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nierika heeft hier precies niet veel aanhangers. Hij staat alleen met zijn mening. Wat zou je willen, de arme man wil alles naar de kloten helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Dat hij zich laat verneuken door zijn allochtone vriendjes, kan mij niet schelen. Dat mijn geboorteland om zeep wordt geholpen door krapuul, uitschot, inteeltgebroed en mentale achterlijken, ja, DAT kan mij wél schelen! En er stromen er elk jaar weer duizenden binnen... Termont zal blij zijn.
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 30 maart 2014 om 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Lijkt me toch een "ernstig tekort aan de verplichtingen als Belg". Veel loyaliteit aan de Belgische natiestaat zie ik bij hen toch niet. Zeg het maar.
![]() |