![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan stap jij vaak nogal moeilijk, zeker?
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() water is voorlopig goedkoper...
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag gedaan, nu is't aan u om uw motor om te bouwen naar ene die op water kan rijden.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? een beetje knutselaar kan gerust een nokkenas laten draaien met water zonder daarvoor te moeten terugvallen op fossiele brandstof . 't Is enkel zaak om die methodes te perfectioneren.
Ja zal er geen Ferrari mee voorbijsteken maar voor stadsgebruik moet je dat kunnen met de moderne materialen en eventueel zonnecellen.
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En hoewel er eerder een additief op de markt zou komen om dat water om te vormen tot een brandbare stof dan dat ze een gebruiksvriendelijke (stoom- of pomp)motor maken uit lichte composietmaterialen moet het toch te doen zijn...
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Reken al het papier en drukwerk, alle ambtenaren, alle werkuren die daar moeten ingerekend worden...Ik denk dat dit enorm veel geld is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou dan bvb rekenen van " ik krijg er 1500 voor niets , nu kan ik een zaakje proberen opstarten, en als het misloopt, kan ik nog altijd op mijn 1500 terugvallen ". Hetzelfde als je in loondienst gaat gelijk waar, wat je daar verdient komt bovenop uw 1500 basis-euros. Dan kan je er al snel 3000 binnenrijven elke maand. Dat is goed voor de economie, de mensen gaan meer uitgeven. En wie zegt dat je geen chirurgen meer zult vinden ? Daarvoor moet je in elk geval geroepen zijn, iedereen k�*n en wil die job niet uitvoeren. En hetgeen je daar mee verdient zal wel een pak hoger liggen dan een eventueel onvoorwaardelijk basis-inkomen. Langs de andere kant , échte werkonwilligen, authentieke luiaards, die liever 3/4 van de dag in hun bed of zetel liggen, stellen zich dan maar tevreden met hun basis-inkomen, die worden niet meer opgejaagd om een job te gaan doen waar ze van kotsen in feite, en dus niet goed zullen doen. Daarmee blijven die mensen van de arbeidsmarkt weg, en hebben de bazen dus enkel nog te maken met mensen die graag, of toch op z'n minst uit eigen keuze , gaan werken. De sfeer op de arbeidsvloer zal er beter van worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar moet ik als alleenstaande ouder toch verdomd hard voor werken ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verder, jij gaat er van uit dat de meeste mensen niet willen werken, maar dit klopt helemaal niet. De meeste doppers zouden wél liever een job hebben. Trouwens, als de economie beter draait, kunnen de bazen hun lonen opslagen, en dat werkt werk-willigheid in de hand . Als je voor je basis-behoeften al geld opzij hebt liggen elke maand, kan je al het geld dat je verdient uitgeven aan zaken die je graag wilt hebben of doen. is ook goed om zin te geven in werken... Geloof me, er zijn meer voordelen dan nadelen bij dit plan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Ik ben geen 100 % -er communist. Er zijn wel goede kanten aan die ideologie, net als aan de andere politieke systemen. Ik zou eerder voorstander zijn van een samensmelting van meerdere systemen, er enkel uithalen wat ik het beste vind.
Laatst gewijzigd door meneer : 4 april 2014 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat is een utopie die al heel veel schade aangericht heeft, en er nog meer gaat aanrichten in de komende jaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de gemiddelde Belg beter een vlaamsnationalist dan een dakloze uitnodigt.
Die hebben minstens even hard nood aan wat menselijke warmte. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah... Henri met serieuze voorbeelden om de discussie te volgen...
![]() Citaat:
Vlaamsnationalist = Realisme 'k Ben mee ![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |