![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fout!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Belgen zijn de Grieken niet. En omgekeerd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad 62 nog zeer jong..
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 april 2014 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in Duitsland is men nu op grote schaal bezig gepensioneerden terug te halen in de bedrijven om de jongeren aan te leren en hun rijke ervaring te delen. Duitsland kampt nog méér dan andere Europese landen met vergrijzing. Naar de toekomst toe zal het gedaan zijn met pensioenen onder de 65 laat staan 70. Als ik het goed voor heb staan sommige Scandinavische landen nu al op 68 jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar de toekomst toe zal dat inderdaad onhoudbaar zijn omdat er geen geld is om dat blijven te betalen. Vooral Belgie ligt in het staart peleton van mensen die vroeg in pensioen gaan. 65 is een lachertje want bijna niemand werkt zo lang, het zou al een grote voorruitgang zijn als men die pensioen ouderdom respecteert en de facto zo lang werkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op veertigjarige leeftijd maakte Sanders kipmaaltijden voor de klanten van een tankstation in Corbin. Hij beschikte aanvankelijk niet over een geschikte plek om deze te verkopen, dus hij bediende zijn klanten vanuit zijn huis nabij de benzinepomp. Toen de populariteit van zijn maaltijden toenam verplaatste hij zijn zaak naar een motel en een restaurant, waar hij als chef werkte. Hij ontwikkelde destijds zijn eigen recept voor het bereiden van kippenvlees. Door de kip onder hoge luchtdruk klaar te maken werd de bereidingstijd ervan korter. Wiki Van alle 50-plussers vinden er in Vlaanderen 2,8% terug werk. In Limburg zijn er dat minder dan 2% en die cijfers dateren voor de sluiting van Ford Genk. Ik waardeer uw zelfstandige aktiviteit maar in Genk staan momenteel 30% vd handelszaken over te nemen. Ik wens mijn collega's het allerbeste, ik ben vrijgesteld als werkzoekende wegens meer dan 38 jaar gewerkt. Ik ga op mijn lui kloten liggen in Thailand. Maandelijks 62.000 bath (10 keer meer dan de plaatselijke levensstandaard) om niets te doen en een mooie spaarcent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 april 2014 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Bangkok eet ik in een straatrestaurant waar de schotels inderdaad rond die prijs schommelen, kip met ginger en look, varkensvlees met look, inktvis etc, een grote Tom yum voor 90 bath enz dat zijn mooie volle schotels (met de rijst apart gratis) en ik ben niet eender wie als het op gatronomie aankomt. Een grote fles Singha of Chang bier is 70-80 bath. Thailand beperkt zich niet tot Phuket, ik heb trouwens nog nooit een voet op die toeristen concentratie gezet. Wat vrouwelijk gezelschap betreft laat het ons in het midden laten maar Thailand beperkt zich niet tot hoerenbuurten zoals Patpong of in Pattaya. Laatst gewijzigd door Gipsy : 9 april 2014 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kwestie van vrouwen....Ik weet niet waar ''westerse zestiger'' nog een jonge mooie Thaise vrouw gaat kunnen binnendoen dan in de buurten die U vernoemt ?? De Thaise meisjes die niet in de prostitutie zitten hebben totaal geen interesse in oude (re) Westerlingen...Die gaan wel zeker als ze een beetje een goede opleiding hebben gehad voor een mooie Thaise jongen met nog veel zwart en lang haar ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 april 2014 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aziatische vrouwen kijken ook minder naar het leeftijdsverschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En omtrent het leeftijdsverschil ....dat klopt idd voor de 'arme(re) meisjes uit het Noord Oosten (Isaan)..gewoonweg opdat ze geen andere keuze hebben en uit noodzaak ...want die ouwe dikkerd is meestal een stuk vrijgeviger en is beter bij kassa .De meisjes met een goede opleiding en uit een begoede familie die kijken wel naar de leeftijd hoor ..die gaan niet op zoek naar een oude westerling wees daar maar gerust in. Bekijk maar eens welke magazines de jonge vrouwen lezen op de skytrain....dat zijn magazines met mooie jonge Thaise mannen hoor en geen dikbuikige witte kletskoppen ...daar dromen die meisjes van en niet van ons .....of je zou al een Brad Pitt moeten zijn met de bijhorende bankrekening ....en dan nog want gemengde huwelijken tussen meisjes uit de betere BKK families met een zelfs jonge Westerling zijn uiterst zeldzaam ! Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 april 2014 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een Chinese vriendin die bij mij in Belgie woont en meer dan de helft jonger is dan mezelf en Belgie of mijn geld interesseert haar geen bal. Dat is waarschijnlijk moeilijk te begrijpen voor een westerling. |
|
![]() |
![]() |