![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En die papieren factuur komt dan toe als je een weekje verlof hebt, waardoor je brievenbus overvol zit, of iets soortgelijks .... Citaat:
Bijvoorbeeld met internetbankieren je situatie elke dag bekijken ... Maar ik ben wel gevoelig voor je punt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() wat gebeurt er met mensen die al wat ouder zijn en alzheimer hebben en producten vergeten te scannen hebben? en dan op het slechte moment gecontroleerd worden.
krijgen die een gasboete, worden ze opgepakt, mogen ze de winkel niet meer binnen, Siberië? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mensen kunnen ook altijd bij het afrekenen op 'hulp' drukken. Het is een ideaal systeem voor mensen die niet naar een warenhuis komen voor sociaal contact (hoewel ik toch ook al leuke babbeltjes heb gedaan bij de selfscan). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb al wel mee over de schouder gekeken bij het scannen in Londen. En zo weet ik dat daar voor zulke brave mensen veiligheidssystemen ingebouwd zijn. Hoe precies, dat zal je wel niet interesseren zeker? Maar wees gerust, die technici van de warenhuizen zijn geen uilen. Trouwens, vind je dat niet eigenaardig van jezelf, dat je niet vermoed hebt dat daaraan gedacht werd ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die online bestellingen zijn goed. Dus dan maak je een automatisch magazijn als het ware. Dus het werk is gewoon het magazijn aanvullen. Dan bestellingen doen in het genre van een weekje eten zonder dat je moet nadenken, wij gaan eens uw menu maken... Dat is ook goed. Een mens heeft op den duur geen inspiratie meer. Eventueel samenwerken met tijdschriften dus je kookt een weekje libelle, of een weekje montignac bij wijze van spreken als idee. Dan zal het evolueren volgens mij naar we gaans eens uw bestelling voorspellen, en maken we eens een contractje voor een jaar... ZO'n dingen zie ik ook gebeuren. Maar voor de rest, denk ik niet dat die automatische kassa's echt de grootste revolutie zijn, integendeel een leeg magazijn waar één automatische kassa staat en iedereen rijdt voorbij met 1 pintje te betalen en een volle kar. Nee dat gaat hun zuur opbreken op den duur
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 17 april 2014 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve om te gaan werken daarvoor is men op zijn 65 nog veel te jong om te stoppen en in de volle kracht van zijn leven !! Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 april 2014 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Lokaal Raadslid
|
![]() was afgelopen weekend toevallig in den "ikea" voor wat spullen... redelijk aanschuiven aan de gewone kassa's toen een vriendelijk iemand de mensen kwam aansporen even naar de selfscan te lopen omdat het daar 'sneller' zou gaan.
Wel, 't was de eerste keer selfscan... op het einde had ik een produkt meer op de scan staan dan in het karretje. Had nochtans voorzicht en kalmpjes alles ingescand... de man kwam dan zelf controleren en moest toch ook even zoeken wat ik teveel had ingescand. Uiteindelijk gevonden en de jongen moest met zijn kaart in het programma van de scankassa inloggen om het produkt er terug uit te halen. Dan moest hij met zijn kaart het poortje openen zodat ik met de kar kon vertrekken uit de scanzone. Daarna was er nog controle van securitas mensen: ticket en inhoud vd karretjes nakijken. Dat deden ze bij iedereen die de scanzone had verlaten. Tegen die tijd waren diegenen die voor mij stonden aan de 'normale' kassa al lang ribbedebie. Leve de vlotte kassierster ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() Bij mij in de super staat geregeld een rij te wachten voor de zelf-scan terwijl de bemande kassa's weinig te doen hebben.
Ik doe daar niet aan mee en draag zo mijn steentje bij voor het behoud van werk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, op zoek naar groene blaadjes ??
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikzelf ben 48, maar heb absoluut geen behoefte om jeugdhuizen te bezoeken.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om die te vinden moet je naar de dop, want ze willen niet werken. Na 2 jaar zijn het dan de dikke profiteurs, omdat het baasje méér winst wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |