![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
americain is iets anders .. steak kan je bvb. ook saignant eten, maar een kotelet eet ik liever goed doorbakken .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Americain is anders gewoon gehakt met wat smaak poeder met kruiden er in gemixt hoor.
Laatst gewijzigd door giserke : 16 april 2014 om 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Partijlid
|
![]() Dat zijn zn dingen waarvan de benaming van streek tot streek durft verschillen. Je hebt daarin File American en dat is inderdaad gemalen steak maar ook Prepare American, wat dan gehakt is met kruiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ach i see, ik zal het onthouden want ik at dus aldoor américain préparé OMG |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die préparé van varken is alweer een uitvindsel van bepaalde supermarkten.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij je natuurlijk moslim bent.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is er ook maar één onderwerp dat jij NIET op één of andere manier aan moslims kan linken?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan er ook niet aan doen dat ik bij het woord "varken" onmiddellijk aan een baardman en hoofddoek denk.... getraumatizeerd waarschijnlijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je daar professionele hulp voor gaat moeten inroepen. Er bestaan vast wel pilletjes of druppeltjes om je van die specifieke obsessie te verlossen. Desnoods een lobotomie.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gij blijkbaar ook niet, anders zou je hier niet heelder dagen de flauwe plezante kunnen uithangen.
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou toch de lezertjes adviseren om te wachten met gehakt te eten totdat betreffende substantie van het dier verwijderd is door bevoegde personen....
Te groot ongeduld van de gehakt -eters brengt namelijk enkel maar ongeregeldheden,lawaai ,een afgebroken gebit en ruzie met de veeboer met zich mede..... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 18 april 2014 om 05:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daarnet nog gegeten, een lekker verse boterham, vers gehakt en wat zout.
Een mens moet af en toe wat risico's durven nemen. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 18 april 2014 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou er maar even op wijzen dat Circe gewoon een algemene trend volgt, overal worden tegenwoordig moslims bijgesleurd : Ik was stomverbaasd toen ik naar het journaal keek op één en zag dat ze een moslim tot hoofdpersonage bombardeerden in hun reportage over Pasen! Het is ver gekomen als in een traditioneel katholiek land de openbare omroep het nodig vindt om moslims de hoofdrol te geven in het belangrijkste religieuze feest van het jaar.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf is dus een racist, zoveel is duidelijk. hij kan het niet verdragen dat er moslims bij te pas komen. Ik ga subiet zeker de nationale Pravda bekijken, ik wil die paasmoslim zien!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, daar valt voor die sossen op één weinig anders over Pasen te vertellen zeker als de chocolade eieren op zijn ...
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 20 april 2014 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zal het snel gedaan zijn met die moslim zijn komedie. Dan gaat ze onder het mes, en wordt ze in vodden gedraaid, en kan ze voor de rest van haar dagen de keuken is, en meer slaag dan eten.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |