Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 april 2014, 11:01   #61
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Het lijkt er vandaag inderdaad op dat homo of islamiet zijn vandaag de norm is geworden.
Onzin:

99% van de politieke graaiers is blank, autochtoon en hetero. Je kunt dus rustig slapen want je wordt bestolen door je eigen soort.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 11:23   #62
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
"Minder, minder, minder" in de praktijk gebracht: http://www.omroepwest.nl/nieuws/17-0...-wijk-duindorp
Soort zoekt soort, een feit dat de huidige multiculfascisten blijven negeren/ontkennen.

Vroeg of laat botst het nogal eens hard tussen soorten die iets te veel van elkaar verschillen.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 11:37   #63
eurobug
Burger

Standaard Bhagalpur rellen

Dit is wat er gebeurd als er veel te veel moslims ergens bijeen gedrongen worden zonder dat ze zich moeten aanpassen.

Een Indische ex-collega, ondertussen Amerikaans staatsburger, heeft deze rellen meegemaakt. Mensen werden gewoon van bussen gesleurd en op straat gelyncht. Ook hier was religieuze spanning en eindeloze pesterijen de oorzaak. Als eenmaal de druppel teveel komt kan je niet voorspellen tot wat een massa mensen in staat is. Blijkbaar is er daar ook een kinder-wapenwedloop geweest: Moslims kregen een massa kinderen, terwijl Hindoes het normaal bij 2-3 hielden. Zijn eigen moeder heeft 8 kinderen op de wereld gezet, vanuit het idee dat de Hindoes anders achtereen een minderheid worden. Nu ja, na enkele moslim-wijken volledig van de kaart te vagen was dat zo'n probleem niet meer...

Deze Indiër begrijpt ook volledig niet wat er in Europa aan de hand is, waarom Islam zo gepamperd wordt. Hij heeft met eigen ogen kunnen zien wat er gebeurd: Ofwel wordt iedereen uiteindelijk weggepest en zit je met Sharia, ofwel ontploft het spel en vallen er duizenden doden.
eurobug is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 11:47   #64
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Wat doe je dan met al die dikzakken, corrupte mensen en andere verslaafden die dood gaan aan overconsumptie? Zijn die dan ineens geen parasieten meer die ver boven hun noden leven?

bron :http://nl.wikipedia.org/wiki/Parasiet

Een parasiet is een levensvorm die zich ten koste van een ander organisme waarmee hij samenleeft (de gastheer) in stand houdt en vermenigvuldigt.

Die dikzakken en andere verslaafden moeten inderdaad begeleid (sociale zekerheid) worden, maar die zijn mss dik en verslaafd omdat ze veel gewerkt hebben, tegenslag gehad hebben enz ....ik zeg mss !

Er zijn er ook die NOOIT gewerkt hebben....dat noemt men een parasiet.

Dat is iets dat men mij uitgelegd heeft in het vijfde (11 jaar oud) studiejaar.......
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 12:01   #65
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eurobug Bekijk bericht
Dit is wat er gebeurd als er veel te veel moslims ergens bijeen gedrongen worden zonder dat ze zich moeten aanpassen.

Een Indische ex-collega, ondertussen Amerikaans staatsburger, heeft deze rellen meegemaakt. Mensen werden gewoon van bussen gesleurd en op straat gelyncht. Ook hier was religieuze spanning en eindeloze pesterijen de oorzaak. Als eenmaal de druppel teveel komt kan je niet voorspellen tot wat een massa mensen in staat is. Blijkbaar is er daar ook een kinder-wapenwedloop geweest: Moslims kregen een massa kinderen, terwijl Hindoes het normaal bij 2-3 hielden. Zijn eigen moeder heeft 8 kinderen op de wereld gezet, vanuit het idee dat de Hindoes anders achtereen een minderheid worden. Nu ja, na enkele moslim-wijken volledig van de kaart te vagen was dat zo'n probleem niet meer...

Deze Indiër begrijpt ook volledig niet wat er in Europa aan de hand is, waarom Islam zo gepamperd wordt. Hij heeft met eigen ogen kunnen zien wat er gebeurd: Ofwel wordt iedereen uiteindelijk weggepest en zit je met Sharia, ofwel ontploft het spel en vallen er duizenden doden.
Wat maakt de Europeaan eigenlijk zo arrogant te denken dat dit niet in Europa zal gebeuren, uit welk simpel brein is de idee ontsproten dat als we met z'n allen maar tolerant zijn, lief & aardig er 'n hoop geld tegenaan smijten, hen in de watten leggen, zoveel mogelijk tegemoet komen aan hun eisen, altijd en overal rekening houden met hun 'gevoeligheden', hen toch maar niet beledigen, hen positief gaan discrimineren, 'n hele industrie omheen bouwen om hen alle kansen te bieden, hen voorzien van alle sociale voorzieningen etc. etc., dat ze dan op termijn zullen integreren of zelfs assimileren.

Er zijn er die dit nog steeds denken/hopen, zich vastklampend aan 'n strohalm...
De naïevelingen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 12:23   #66
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Minder, minder, minder" in de praktijk gebracht: http://www.omroepwest.nl/nieuws/17-0...-wijk-duindorp
Elke soort heeft de neiging om andere soorten weg te pesten:

Citaat:
De Marokkaanse moslim-apartheidsstaat Molenbeek

,,We hebben de Belgen hier weggejaagd''

,,Hé, jij daar!'' Ik draai me om en zie een Marokkaanse vrouw die zwoegt op een fitnesstoestel. ,,Ja, jij'', zegt ze in het Arabisch. ,,Waar heb je jouw hijab gekocht?''Een beetje trots zeg ik dat mijn sluier een eigen creatie is. Van een wollen kaboutermuts heb ik een dikke, warme sluier gemaakt. Een pièce unique, zeg maar. ,,Zo jaren tachtig. Wat een leuk idee'', zegt de dame. ,,Een fitnesszaal voor moslims, dat vind ik pas leuk'', antwoord ik. ,,Ja, hier in Molenbeek leven we zoals we willen. Zelfs sporten doen we op onze manier.'' zegt de vrouw vrolijk.

Lees ook

17/03/05 Voor een beter begrip
17/03/05 Allah regeert zelfs in de fitness

Alles over

Binnenland

De islamitische fitnesszaal oumma-gym ontdek ik heel toevallig in de Menenstraat. In een van de vele hangars die Molenbeek rijk is, loop ik verloren en bel op goed geluk aan. De automatische deur lijkt wel te gehoorzamen aan het commando ,,Sesam, open u''. Voorzichtig stap ik binnen, het stemmetje in mijn hoofd laat weer van zich horen. ,,Je bent gek. Een gekke journaliste in een undercoveroperatie. Niemand weet dat je alleen in een mysterieuze hangar doolt. Zelfs jouw redactiechef weet van niets!'' Maar mijn nieuwsgierigheid kriebelt en ik sluit de deur achter me. ,,Tevreden, nu je binnen bent?'', treitert het stemmetje.

,,Jij bent hier allicht om informatie te vragen. Wel, je bent op het juiste moment gekomen. Het zijn nu de uren van de vrouw'', zegt een vriendelijke receptioniste. Ik weet niet waarover het Marokkaanse meisje het heeft en kijk haar vragend aan. ,,Dit is een fitnesscentrum'', zegt ze. ,,Hier komen moslims sporten, met respect voor islamitische regels.'' Op z'n moslims sporten, wat houdt dat in Allahs naam in? ,,In dit fitnesscentrum sporten mannen en vrouwen afzonderlijk. Ze hebben aparte uren: vrouwen komen van 9 tot 13u en van 16 tot 19u. De rest van de dag en de avond is gereserveerd voor mannen. We hanteren een strikte scheiding door middel van camerabewaking.'' Het meisje toont me hoe ze binnen op haar tv'tje ziet wie er aanbelt.

Fitness op verzen

In de grote fitnesszaal hoor ik geen muziek. Trainen doen ze hier op deuntjes van de walkman of op het trage ritme van de koran. ,,Lof aan Allah, de Heer der '', klinkt het uit de stereo. Terwijl verzen uit het heilig boek worden gereciteerd, zie ik moslima's van diverse pluimage zich fit sporten. Een oude vrouw draagt een hoofddoek, een andere van middelbare leeftijd stapt modern gekapt op de loopband. De meeste jonge meiden knopen hun hoofd in een kleurrijke bandana en kleden zich in een lichte gangsterstijl. Ook meisjes in boerka komen naar oumma-gym , een fitness met weinig bloot. Geen korte, strakke broeken en geen sexy sporttopjes. Hooguit zie je de armen tot aan de ellebogen, want een breed T-shirt kan nog door de beugel van de islamfashion.

Ook in de sauna van dit sportcentrum gelden kledingregels. Het zweetkot is nochtans voor privé-gebruik, dus geen keurende blik van volslagen vreemden. Niettemin 'Veuiller respecter la pudeur islamique', staat naast de deur van de sauna geschreven. Een tekening toont hoe die 'islamitische schaamte' te respecteren: de afgebeelde vrouw is gekleed van de borst tot onder de knieën. De mannenfiguur staat in een lange short, het bovenlijf bloot. In de Marokkaanse hamam gaat het er anders aan toe, denk ik bij mezelf. Daar wassen moslimvrouwen zich naakt en ongegeneerd. Wie wil, draagt een slipje.

In oumma-gym kunnen sportieve moslims ook terecht voor groepslessen. Ik schrijf me in voor een sessie bodysculpt ofwel een uurtje spieren trainen in de grote spiegelzaal. Onze begeleidster Rachida begint met een lichte opwarming op Arabische dansmuziek. Rachida spreekt een mengeling van Frans met Arabisch. ,,Il ne faut pas chetah'', zegt ze geamuseerd. Dat is mixtaal voor ,,Je mag niet dansen.'' Ik heb anders veel zin om mijn heupen te wiegen, om te swingen op een opzwepend habibi-liedje .

Traag en gemoedelijk

De sfeer onder de moslima's is gemoedelijk. Gespreksonderwerp nummer één is hun kroost. ,,Mijn jongen heeft zijn arm gebroken op school. Mijn man is furieus, hij denkt dat zijn zoon getroffen is door het boze oog. Maar zeg nu zelf, ongevallen gebeuren. Het boze oog slaat niet altijd toe'', vertelt een vrouw aan haar vriendin. Gespreksonderwerp nummer twee: lekker eten. Enkele deelneemsters snakken naar couscous, klaargemaakt door hun sportbegeleidster. ,,Een pak slaag. Dat krijgen jullie van mij'', grapt Rachida en ze grijpt naar een bezemsteel, die dient voor evenwichtsoefeningen. Ik waggel en wankel met de stok in mijn handen. Net als velen in de zaal voel ik geen vaste grond onder mijn voeten.

Niet alle deelnemers zijn stipt op tijd voor de les. De laatkomers worden vriendelijk gegroet door Rachida en stappen zonder excuus in de les. Zalig, denk ik. Weg stiptheid, weg discipline. Als Marokkaanse leid ik met plezier een traag, ontspannen bestaan. Als Vlaamse journaliste is stress mijn deel. Als vrouw van twee culturen haast ik me langzaam in mijn leven.

Wanneer ik buitenstap, zie ik nog net een vrouw in een hoekje van het fitnesscentrum bidden. Aan de receptie staat een bordje: 'Vijf minuten voor het gebed. Gelieve te wachten.' Ik moet aan mijn moeder denken. ,,Bidden is een sport'', zegt ze vaak.

Op weg naar mijn flatje in de Rue De Ribaucourt doe ik een test. De tel-de-Belgen-in-Molenbeek-test. De hele tijd speur ik de straat af op zoek naar een autochtoon. Aha, eindelijk, op het Sint-Jan Baptistplein zie ik een Belgische bejaarde. Ze rammelt met een boodschappenkarretje voorbij. Het oudje is geen autochtone meer in dit stuk moslimland. Nee, denk ik, ze is een vreemde in een stad die ooit de hare was.

Bange Belgen

,,Vroeger woonden hier veel Belgen maar we hebben ze allemaal weggejaagd'', zegt mijn Marokkaanse slager. ,,De kleine criminaliteit tiert hier welig. De Marokkaanse jongeren hebben het onder meer gemunt op de tasjes van de Belgen. De flikken? Die weten van geen aanpakken. De Belgen zijn terecht bang geworden en hebben hun biezen gepakt.''

Zijn Marokkaanse vrouwen dan geen slachtoffer van tasjesrovers? ,,Nee, nee, de crimineeltjes durven geen Marokkaanse vrouwen aan te vallen uit schrik voor wraak. Als je hier een Marokkaanse lastig valt dan heb je te maken met haar zonen, broers en neven. Onze Marokkanen weten elkaar te vinden, Molenbeek is immers klein. Daarom vallen Marokkanen geen Marokkanen lastig.''

De ontsporing van de migrantenkinderen is te wijten aan de slechte opvoeding door de ouders, meent de slager. ,,De eerste generatie allochtonen heeft zijn kinderen verwaarloosd. Die hebben al hun verdiende poen naar Marokko gestuurd, in de hoop om ooit terug te keren naar hun land. De kinderen zoeken het geld dan maar op straat. Dat is een goedverdienende job geworden, legaal werken willen ze allang niet meer. Het is triestig hoe dit alles uitmondt in een verliessituatie voor beide partijen; de eerste generatie is niet teruggekeerd naar Marokko en hun kinderen leven van de straat. God behoede ons.''

Ik vraag aan de slager of zulke jongeren niet in terroristische handen zouden kunnen vallen. De man verkrampt een beetje. Wanneer ik het met Marokkanen in Molenbeek over el erhab heb, is een achterdochtige verkramping een typische reactie. ,,Nee, nee, niks terrorisme. Het blijft hier bij kleine criminaliteit.''

Met mijn flatgenote Amira ga ik boodschappen doen. Een tijdlang worden we gevolgd door Oost-Europese bedelaars. ,,Uit mijn ogen'', snauwt Amira tegen de jongetjes en ze zucht. ,,Onze Marokkanen zie je niet bedelen, hé.'' Misschien is dat de troef van de Marokkaanse apartheidsstaat Molenbeek, denk ik. Niet bedelen, niet integreren, niet met Belgen moeten feesten op gesubsidieerde party's, geen zever over migrantenquota op het werk.

Moslimstaat

Terwijl het migrantendebat eindeloos en vruchteloos wordt gerekt, zijn de Molenbeekse moslims niet bij de pakken blijven zitten. Ze kozen een eigen weg wars van integratie; de weg van een Marokkaanse moslimstaat middenin België. Twee maanden lang maak ik dezelfde keuze: brood koop ik bij de Marokkaanse bakker niet ver van het Gemeenteplein, voor medicijnen ga ik naar de Marokkaanse apotheek Myriem aan het Sint-Jan Baptistplein, de Marokkaanse slager in de Rue de Ribeaucourt voorziet me van halal-vlees , bidden doe ik in een van de ontelbare moskeeën en sinds kort sport ik op z'n islamitisch. Leuk, dat ons-kent-ons-gevoel. Ook leuk, in Molenbeek ben ik gewoon Hind. Vragen als ,,wat betekent jouw naam en wat eten jullie thuis'', hoef ik hier niet te beantwoorden.

Maar ik moet toegeven, twee maanden lang bekruipt me ook een soort eilandgevoel. Dat gevoel heeft niets romantisch of poëtisch. Het is gewoon een verstild verlangen naar diversiteit, want de moslims in Molenbeek lijken allemaal uit hetzelfde hout gesneden. Hun leven wordt gedomineerd door de islam, de islam, en wel duizend keer de islam. In al het wereldkwaad zien ze het werk van ,,vuile zionisten''. De Palestijnse kwestie en de islamitische martelaars liggen hen na aan het hart. En de binnenlandse politiek? Die kan hen gestolen worden. ,,Verhofstadt, c'est qui?''

Dit is deel 4 in een reeks van 6 reportages. Morgen: ,,Ik wil wel een aanslag plegen''.

De aanhangers van mietje Jezus maken gewoon geen kans tegen supervent Mohammed. 1-0 voor de islam!

Laatst gewijzigd door bf62 : 18 april 2014 om 12:26.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 13:27   #67
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Onzin:

99% van de politieke graaiers is blank, autochtoon en hetero. Je kunt dus rustig slapen want je wordt bestolen door je eigen soort.
De media, nu eenmaal de smaakmaker bij uitstek, heeft wel een oververtegenwoordiging van homo's. Verder is het geen publiek geheim dat ze hemel en aarde bewegen om sommige migrantengroepen er toch maar positief te doen uitkomen.
Maar dat onze politiekers een totaal mislukt migratiebeleid hebben gevoerd zal dan wel een feit zijn (allé mislukt, als we hun geheime agenda's zouden kennen, misschien een zeer goed gelukt).
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 13:44   #68
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
De media, nu eenmaal de smaakmaker bij uitstek, heeft wel een oververtegenwoordiging van homo's. ...

Geen idee. Kennelijk weet jij meer.

Citaat:
Verder is het geen publiek geheim dat ze hemel en aarde bewegen om sommige migrantengroepen er toch maar positief te doen uitkomen.
Oh?

Is het daarom dat er steeds allochtonen worden benoemd op allerlei graaibanen als minister, gouverneur, kabinetschef, museumdirecteur, belgacom bestuurder, etc?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 13:46   #69
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
bron :http://nl.wikipedia.org/wiki/Parasiet

Een parasiet is een levensvorm die zich ten koste van een ander organisme waarmee hij samenleeft (de gastheer) in stand houdt en vermenigvuldigt.

Die dikzakken en andere verslaafden moeten inderdaad begeleid (sociale zekerheid) worden, maar die zijn mss dik en verslaafd omdat ze veel gewerkt hebben, tegenslag gehad hebben enz ....ik zeg mss !

Dat is iets dat men mij uitgelegd heeft in het vijfde (11 jaar oud) studiejaar.......
Is dat niet eerder een Slimme parasiet
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 14:01   #70
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Is dat niet eerder een Slimme parasiet
Ik maak geen verschil tussen "slimme" en "domme" "parasieten"..... u doet dat wel ?

Een parasiet is een parasiet.....daarvoor heeft men het woord "parasiet" uitgevonden
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá

Laatst gewijzigd door nabat54 : 18 april 2014 om 14:01.
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 14:27   #71
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Geen idee. Kennelijk weet jij meer.
Misschien tijd om eens pluto te verlaten, en op aarde neer te dalen.

Citaat:
Oh?

Is het daarom dat er steeds allochtonen worden benoemd op allerlei graaibanen als minister, gouverneur, kabinetschef, museumdirecteur, belgacom bestuurder, etc?
Maar wel daarom, waarom de multiculturaliteit wordt afgedaan als iets zaligmakend.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 14:46   #72
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Ik maak geen verschil tussen "slimme" en "domme" "parasieten"..... u doet dat wel ?

Een parasiet is een parasiet.....daarvoor heeft men het woord "parasiet" uitgevonden
T'zijn zotten die werken zong Juul Kabas al in 1972 ....
Oud 18 april 2014, 15:07   #73
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Okay, dan geef je die parasieten maar geen uitkeringen meer. Gevolg => Wat gaan ze dan doen? : ze worden een crimineel. Dan belanden ze in den bak en in den bak leer je pas echt de kneepjes van het vak. Den bak is een soort universiteit van de criminaliteit. Een gevangene onderhouden in den bak kost meer per dag, dan een uitkering per dag. Kijk maar naar de VS waar 8 miljoen mensen in den bak zitten. 1/4 de van alle gevangenen zit in een Amerikaanse gevangenis en dit kost de staat ineens handen vol geld. Jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is.
Oud 18 april 2014, 15:37   #74
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Okay, dan geef je die parasieten maar geen uitkeringen meer. Gevolg => Wat gaan ze dan doen? : ze worden een crimineel. Dan belanden ze in den bak en in den bak leer je pas echt de kneepjes van het vak. Den bak is een soort universiteit van de criminaliteit. Een gevangene onderhouden in den bak kost meer per dag, dan een uitkering per dag. Kijk maar naar de VS waar 8 miljoen mensen in den bak zitten. 1/4 de van alle gevangenen zit in een Amerikaanse gevangenis en dit kost de staat ineens handen vol geld. Jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is.
Er moeten nu éénmaal van alle soorten mensen zijn om een wereld te maken.....Alhoewel...alhoewel .. Van sommige zouden er toch best iets minder zijn en van ander beter iets meer
Oud 18 april 2014, 15:52   #75
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Okay, dan geef je die parasieten maar geen uitkeringen meer. Gevolg => Wat gaan ze dan doen? : ze worden een crimineel.
Parasieten zijn de facto al criminelen. Ze lichten immers de Sociale Zekerheid op.

Trouwens, zonder uitkering vinden ze vaak alsnog een gewone job. Criminele activiteiten zijn heus niet de enige optie die hen dan nog rest. Er zijn er trouwens ook die een uitkering combineren met zwartwerk en/of criminele activiteiten.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 16:26   #76
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Parasieten zijn de facto al criminelen. Ze lichten immers de Sociale Zekerheid op.

Trouwens, zonder uitkering vinden ze vaak alsnog een gewone job. Criminele activiteiten zijn heus niet de enige optie die hen dan nog rest. Er zijn er trouwens ook die een uitkering combineren met zwartwerk en/of criminele activiteiten.
Dat zijn dan 'heel' slimme parasieten ....
Oud 18 april 2014, 20:42   #77
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een maatschappij evolueert, dat is het probleem niet. Zo is ook het Romeinse rijk destijds geevolueerd tot een toestand dat er wel een probleem was.
Denk dat het realistischer is om te zeggen dat de maatschappij verdurend onderhevig is aan een slingerbeweging. Dan slaagt de slinger weer over naar de ene richting waar er bvb alles moet, waarna de slinger dan omkeert naar de andere richting, waar er bvb niets mag.
Je lijkt erop te alluderen dat we momenteel regelrecht naar een periode van morele maatschappelijke achteruitgang en verloedering evolueren.

Mag ik dan zo vrij zijn je te polsen naar welke periode doorheen de menselijke geschiedenis jij zou refereren om een maatschappelijke opleving te situeren?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 21:00   #78
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...migratie.dhtml

Een geniale actie van het Vlaams Belang.
Dit is zonder meer de beste actie van de partij die ik in jaren gezien heb.

Het toont de pijnlijke paradox aan.
Niemand wil meer immigratie, en toch stemmen ze op open grenzen partijen.
Ook de N-VA is voor meer immigratie.
Het filmpje op zich kan natuurlijk gemonteerd zijn en ongewenste reacties kunnen eruit geknipt zijn. Ik wil echter de massale vroegtijdige ejaculaties die dit filmpje teweegbengt niet in de weg staan.

Het filmpje dus.

Het VB is niet gewoon tegen meer immigratie.

Remember Dewinter met zijn slip of the tongue betreffende de correlatie tussen het dragen van een hoofddoek en het tekenen van een terugkeercontract.

Denk aan Anke Vandermeersch, die in drie woorden de core business van het VB uitlegde aan de achterban.

“Vlaanderen, “Veiligheid” en “Vreemdelingen”, waarbij ze bij het derde punt, luidkeels toegejuicht door een uitzinnige menigte, ostentatief haar middelvinger gebruikte ipv drie vingers in de lucht te steken.

Denk aan Karel Dillen, die jaren geleden ongegeneerd een toespraak begon met de woorden “de neger is vuil, de neger is lui”.

Enfin, waar het VB écht voor staat wordt hier evenzeer op dit forum op dagelijkse basis aandoenlijk geïllustreerd.

Platvloers racisme dat om zijn maagdelijk blanke fetisj te bereiken, indruist tegen elke internationale rechtsregels.

Ik denk spontaan nog even aan de crimineel op dit forum die mensen die met een allochtoon getrouwd zijn de keus zou geven tussen hier achterblijven zonder partner en kinderen, of mee opzouten, om maar één van de vele smerige anekdotes op te rakelen die hier de laatste weken weer zijn gevallen.

Geen fatsoenlijk mens overweegt zijn stem te geven aan dergelijke smeerlappen, om dan het risico te lopen dit land op internationaal vlak als een paria te zien behandeld worden.

Mocht het VB hier de vrije hand krijgen, zijn we binnen het jaar op economisch en politiek vlak volledig geïsoleerd.

Dat jullie dat zelf niet snappen ipv over paradoxen te wauwelen...

Minder en meer gecontroleerde immigratie is niet gelijk aan de onmenselijkheid van de retoriek van het VB.

Wees overigens maar gerust dat de VB-leiding dat maar al te goed beseft, maar ze hebben nu eenmaal dommeriken nodig die hen hun stem willen geven in de ijdele hoop dat het ooit eens boem patat wordt.

Daarom prediken jullie in de woestijn en zullen mensen ook nu weer massaal de schouders ophalen bij deze volgens Demper “geniale” stunt van het VB.

Wat die man met zijn filmpje dus eigenlijk onomstotelijk heeft aangetoond, is de werkelijk ontzagwekkende irrelevantie van het VB.

En uitgerekend zo’n actie wordt dan op dit forum bewierookt en bestempeld als een meesterzet door de partij-akolieten.

Serieus, hoe kolossaal kan het bord voor je kop eigenlijk zijn?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 18 april 2014 om 21:07.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 21:03   #79
Another Jack
Banneling

Standaard

Nierika duwt ze er echt diep met hun neus in...
Arme VB'ers, het zit hen ook nooit mee...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 21:03   #80
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Wat ontzettend slecht gedaan...

Mensen lopen gewoon overal bij voorbij, of het nu de daklozen krant is dit. hahaha
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be