![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() NVA in de uitverkoop...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou jij dat mss niet doen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil nog zien wat hij doet als het regime, dat hem in alles dwarsboomt, hem niets gunt, geen Vlaamse onafhankelijkheid, zelfs geen confederalisme, ja zelfs zijn gerechtigde plaats in de Vlaamse regering probeert te ontfutselen, en hem een uitweg wordt geboden zodat hij datzelfde regime een pad in de korf kan zetten.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een peulschil hoor voor wie de hele Belgische media naar zijn hand kan zetten.
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als De Wever verantwoordelijkheid wil nemen moet hij bereid zijn dat te doen op alle niveau's. Geen Federale verantwoordelijkheid : Oppositie vlaamse regering. |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Voor het VB zijn alle andere partijen "links"
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NVA moet gewoon kiezen voor de minst slechte oplossing en dat is inderdaad met CD&V en helaas ook met OVLD. De laatsten zullen zich in de handjes wrijven door dit uitzicht op mogelijke postjes. Het is jammer maar het is de realiteit.
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan zo nog een paar zaken opnoemen dat ze "moeten" in Luik. De eurocent is nog niet gevallen daar hé ! Solidariteit JA , maar als vlaming (republiek) in Europa ,en jullie als Wallonie, klein Belgie (monrachie). Maar ja dan gaan jullie het inderdaad moeten gaan uitleggen aan Europa dat de kassa niet klopt. Enfin er lopen daar nog wat Duitstaligen rond in die provincie van jou, die kunnen het eventueel uitleggen aan Merkel. ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 11 mei 2014 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heb jij gesnoven dat De Wever geen federale verantwoordelijkheid wil nemen? Eén link om je leugens te bewijzen volstaat nochtans.
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Dit gaat Dewever nog stemmen kosten want veel van zijn VB kiezers hebben viscerale afkeer voor vooral open riool partij....
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoewel ik voor een onafhankelijk Vlaanderen ben. Vlaanderen verrechtst . Ik ben blij dat ik er weg ben. Hier is ook wel rechts aan de macht maar het is tenminste mijn land niet. |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is of n-va wel iets wil kiezen.
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe minder de 'nationale'/'federale' instituten 'werken', hoe liever. Meestal komt hun 'werken' toch alleen maar neer op 'tegenwerken' ![]() En één 'nationaal'/'federaal' 'instituut' mocht wat mij betreft gisteren al afgeschaft zijn: 'onze' monarchie. Daarmee wil ik overigens nog niet gezegd hebben dat ze daar weten wat 'werken' betekent, laat staan het ook al écht hebben gedaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd origineel, die djimi. En altijd raak! De peper en het zout van het forum. ![]() ![]()
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat zijn gewoon mensen die vroeger VB gekozen hadden maar nu een andere keuze maken. Of denk je dat die vanbinnen nog blokkers zijn ? |
|
![]() |