![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maakt niet uit wat je naar binnen lapt. 't Een is al lekkerder dan 't ander. Dat is allemaal nogal omgevingsafhankelijk. Veel 'barbaars' merk ik niet aan eten, integendeel. Eten is eigenlijk een culturele bezigheid bij uitstek. Het in 'cultuur' brengen van eten, zodat voldoen aan die primaire behoefte niet langer alle tijd opslorpte, zorgde voor de vrije tijd waarin net cultuur in onze overdrachtelijke zin van 't woord kon ontstaan. Echt barbaars is oorlog, maar dat hoofdstuk heb jij blijkbaar nog niet bestudeerd: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() In die belgische vlag die vrolijk in je onderschrift van rechts naar links voorbijdraaft mag het rood en het zwart als kleuren behouden blijven. Het geel moet door wit vervangen worden. Dan zijn we reeds goed op weg naar een vlag om u tegen te zeggen. De vlag van Aryan power.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Piano, good luck met je nieuwe job. Maar zoals ik je ken, zal je toch nog regelmatig,hier, het extreem rechts -gedachtengoed en andere xenofoben, blijven bestoken met je felgesmaakte postings. Het ga je goed 8) .
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() Zeg Piano, je hebt toch nagekeken dat uwe baas gene VB-er is? En dan hier nog op het forum ook zou zitten? Want anders zal da nogal vuurwerk geven!
![]() In ieder geval bravo. ![]() ![]() ![]() ![]()
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat anders dan dat zielig driekleurig belgziek vlaggetje die zelfs als pisdoekdoeleinde nog te min is om ervoor te gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het zou mij verbazen een blokker in de toeristische sector. Hij zou dan moeten buigen voor vreemdelingen. Een blokker acht zich daar te goed voor en blijft dus liever verder parasiteren op de samenleving. Waarom denkt ge dat het hier vol met blokkers zit? Hoe dan ook veel succes met je nieuwe job!!! Spijtig wel dat ge nu den dop van die blokkers gaat financieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() 8)
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() *KNIP*
Laatst gewijzigd door Peter Johan : 19 september 2004 om 01:39. Reden: Aanzet tot geweld |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
will be made not by individual human wisdom but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek) Laatst gewijzigd door Phrea|K : 18 september 2004 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ziezo, mijn laatste berichtje voor vandaag.
Mijn wekker opzetten en naar bed. Seffens begint mijn eerste werkdag sinds bijna achttien maanden. Ik begin nu al te zweten van muugte. ![]() Dada allemaal en bedankt voor de positieve reacties! ![]()
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Good Luck, Piano 8)
![]()
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() The Piano: een zelfgenoegzame, narcistische en megalomane klootzak, die denkt dat de mensen wakker gaan liggen van het feit of hij al dan niet werk heeft.
Voor mijn part kan hij in zijn eigen stront stikken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
goddamn my navel itches Laatst gewijzigd door doggy : 20 september 2004 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
UUUUUUUU....UUUUUUUUUUU......UUUUUUUUUUUUUUUUUUU.. ... ![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Zo, mijn eerste dag zit er op.
Het goede nieuws is: ik mag morgen terugkomen ![]()