Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2003, 12:48   #61
LEFTeau
Partijlid

LEFTeau's schermafbeelding

Standaard

tssss, dan kunde verdraagzaamheid jegens hitler aanvragen ook misschien

"War doesn't determine who is right, it determines who is left"
this is war = http://www.robert-fisk.com/iraqwarvictims_mar2003.htm
LEFTeau is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 12:49   #62
kris
Schepen

Standaard

[[size=6]color=red]Dat een meisje uit een Vlaamsgezinde familie ons land zou vertegenwoordigen op een internationale zangwedstrijd kan niet. Dat een pedofiele koorleider het prinselijk huwelijk van Filip en Mathilde opluistert, dat kan wel. [/color][/size]

Piano en dan dat haar broer daar werkt !!! Moet zij verantwoordelijk worden gesteld voor haar vader, haar moeder, haar broer, ... ??? En Dat zij naar een Hess-herdenking zou geweest zijn, kan ik me zeker niet voorstellen !!!

Kris
Oud 20 februari 2003, 12:57   #63
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LEFTeau
Ik weet niet goed wat voor ongelooflijke waanideeen jij hebt over het VlaamsBlok! Het VlaamsBlok van vandaag is niet het nazisme van 60 jaar geleden!!
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 13:11   #64
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kris
Dat een meisje uit een Vlaamsgezinde familie ons land zou vertegenwoordigen op een internationale zangwedstrijd kan niet. Dat een pedofiele koorleider het prinselijk huwelijk van Filip en Mathilde opluistert, dat kan wel.

Piano en dan dat haar broer daar werkt !!! Moet zij verantwoordelijk worden gesteld voor haar vader, haar moeder, haar broer, ... ??? En Dat zij naar een Hess-herdenking zou geweest zijn, kan ik me zeker niet voorstellen !!!

Kris
Nee, maar het wordt je wel aangewreven. Zolang je geen publieke functie uitoefent is er niks aan de hand natuurlijk. Maar je merkt het al aan de topic van De Knut, dat wat ik 28 jaar geleden heb uitgespookt door je tegenstanders van NU, NOOIT vergeten wordt.
Oud 20 februari 2003, 13:11   #65
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:
Ik weet niet goed wat voor ongelooflijke waanideeen jij hebt over het VlaamsBlok! Het VlaamsBlok van vandaag is niet het nazisme van 60 jaar geleden!!
Kan je dat aantonen, want mijn info bewijst het tegendeel.
Oud 20 februari 2003, 13:24   #66
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Jouw info.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 13:29   #67
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Maar je merkt het al aan de topic van De Knut, dat wat ik 28 jaar geleden heb uitgespookt door je tegenstanders van NU, NOOIT vergeten wordt.
Alleen niet wanneer het dient om jouw verschrikkelijke hypocrisie aan te klagen... . Maar dat wist je zelf ook al wel, niet?
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 13:33   #68
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Citaat:
Maar je merkt het al aan de topic van De Knut, dat wat ik 28 jaar geleden heb uitgespookt door je tegenstanders van NU, NOOIT vergeten wordt.
Alleen niet wanneer het dient om jouw verschrikkelijke hypocrisie aan te klagen... . Maar dat wist je zelf ook al wel, niet?
Hoezo hypocrisie? Iemand met een extreem-rechts verleden moet er maar mee leren leven dat 'm dat vroeg of laat zal aangerekend worden, je zal je ooit mijn woorden nog herinneren Knut
Oud 20 februari 2003, 13:34   #69
alpina
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kun je die info dan geven alstublieft??
Oud 20 februari 2003, 13:35   #70
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Idd Piano... net zoals men dus jou je extreem-rechts en gewelddadig (!) verleden kan aanwrijven... . 8)
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 13:50   #71
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kan je bv al het boek van Marc Spruyt aanbevelen, iets dat zelfs door Vlaams Blokkers gretig wordt verslonden:

Deze voorpublicatie vertelt het verhaal van KOSMOS, de inlichtingendienst van het Vlaams Blok en zijn gepassioneerde oprichter ervan: Luc Dieudonné (2)(°1955).

Het Vlaams Blok is de enige partij in het parlement die zich met dergelijk inlichtingenwerk over haar tegenstanders bezighoudt.

Dit verhaal is al enkele malen op de nieuwsgroepen vertelt geweest, maar voor de nieuwkomers is het altijd weer zinnig er even aan te herinneren. Ook licht de krant DM een tip van de sluier op wat er ondertussen (18 jaar na zijn oprichting) met KOSMOS is gebeurd.

De eerste twaalf jaar van ZIJN inlichtingendienst over al wat links is of anti-Vlaams Blok, verschuilt Luc Dieudonné zich achter de pseudoniemen Jan Stalmans en Herakles. Pas vanaf 1993 opereert hij onder eigen naam. Vanaf 1984 heeft LD een vaste stek in het maandblad van het Vlaams Blok, nl de Kosmos-rubriek 'Open dossier'.

Luc Dieudonné:
"Het terrein dat wij onderzoeken, is zeer breed en behelst alle linkse partijen en dito figuren in niet-uitgesproken linkse partijen. Ook de vakbonden, de extreem-linkse splintergroepen, de zogenaamde 'nieuwe sociale bewegingen' zoals de vrede's-, de milieu- en de kraakbeweging, de antiracistische en de antifascistische beweging, solidariteitsgroepen met de derde wereld, groepen die ijveren voor het aanvaarden van allerlei seksuele aberraties, enzo.. dragen onze interesse weg. Net als alles wat betrekking heeft op invloed van linkse figuren en ideeën in de media, cultuur, kerken, onderwijs.."

Op dit ogenblik ga ik aan dit boek nog niet veel aandacht geven want ik wil het eerst nog gelezen hebben, wordt zeker vervolgd dus.

Misschien toch even vermelden hoe 'het verhaal' afgelopen is.

In het najaar van 1998 verdwijnt de rubriek 'Open Dossier' van Kosmos plots uit het partijblad van het Vlaams Blok.
Wat was er gebeurd ?
Kosmos blijkt het onderwerp uit te maken van een diepgaand onderzoek door de Commissie voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer, die de naleving van de privacywet van 1992 controleert.

Luc Dieudonné over het opdoeken van Kosmos:
"Dit onderzoek had na een klacht vanuit extreem-linkse hoek dermate vorm aangenomen dat per 4 augustus 1998 beslist werd om de werking van Kosmos te staken. Kosmos kon het zich namelijk niet veroorloven zijn medewerkers bloot te stellen aan vervolging wegens een 'al dan niet vermeende inbreuk' op de privacywet, noch dat de goede naam en reputatie van de steunende Vrienden van Kosmos in de pers door het slijk zouden worden gesleept. Het zou trouwens niet volledig uit te sluiten zijn dat een vervolging van één of meerdere Kosmos-medewerkers alsnog zou volgen, wat in het slechtste geval zou kunnen leiden tot een maximum boete van 20 miljoen frank !"

Dieudonné is bang geworden en zet al zijn publieke aktiviteiten stop. Postbussen worden opgezegd en bankrekeningen worden afgesloten en de pas op het internet verschenen Kosmos-website wordt er prompt weer afgehaald. Officieel bestaat Kosmos niet meer.

Maar er bestaat ook een Nederlandse tak van Kosmos (vandaar deze crosspost naar nl.politiek), die opereert onder de naam KOLOM-Kritisch Onderzoek Linkse Ondermijning (3) en KOLOM wist te melden dat "zij voorlopig ook de werkzaamheden in Vlaanderen waarnemen". Het al achttien jaar lang aanzwellende archief van LD is gered en dat bevindt zich thans bij de noorderburen....

LD blijft verder aktief bij het Vlaams Blok. Nog onlangs (25/3/00) sprak hij op een vormingsavond voor de Vlaamse Jongeren Mechelen-VJM (4), thema van de dag: "De Multicul, erfenis van Mei'68"(5).

Tot slot nog even dit meegeven. Begin 1999 publiceert Luc Dieudonné in de VVBM-Nieuwsbrief een artikel dat Vlaams Blok-mandatarissen moet waarschuwen tegen al te nieuwsgierige blikken, en geeft hen een aantal tips om het de politieke tegenstanders van het VB zo moeilijk mogelijk te maken bij hun zoektocht naar 'informatie' over het Vlaams Blok -->
-->
Luc Dieudonné: "Lekken in het Vlaams Blok ?"
"Leg steeds de grootste discretie aan de dag en wees altijd op je hoede voor het afluisteren van vergaderingen en ook tijdens cafégesprekken na een vergadering. (...) Ook wat partij- en fractiedokumenten betreft, dient men de nodige maatregelen te treffen tegen inbraak of onbevoegde ogen. (...) Vanzelfsprekend worden gegevens betreffende de interne partij- of fractiewerking (bijvoorbeeld ledenlijsten, verslagen e.d.) nooit aan derden doorgegeven. (...) Ook met het weggooien van papieren dient men de nodige omzichtigheid aan de dag te leggen. Oude publicaties van de partij en uitnodigingen voor etjentjes of feestjes kunnen met de oudpapierophaling worden meegegeven, maar handgeschreven en getypte noties, verslagen, oude ledenlijsten en dito financiële bewijsstukken, of gelijk welk intern partij- of fractiemateriaal wordt best vernietigd. Men kan deze dokumenten bijvoorbeeld verbranden in de open haard of een papierversnipperaar benutten."
LD besluit deze 'waardevolle tips als volgt: "Wij hebben niets te verbergen, maar we moeten de heren beroeps- en amateursnuffelaars ook niet wijzer maken dan ze eventueel al zijn."

Hieraan zie je hoe LD zèlf zijn bewijsstukken verzamelde. Ik vraag me af hoe dikwijls hij MIJN huisvuilniszakken al is komen leegmaken... de viespeuk !

bedankt voor Uw aandacht en....
<wordt zeker vervolgd !>

thePiano

notes:

(1) "Wat het Vlaams Blok verzwijgt", auteur Marc Spruyt, 2000, uitgeverij Van Halewyck, 798 bef, verschijnt volgende week

(2) Luc Dieudonné -die vooral bekend werd onder het alias van
Jan Stalmans- is sinds 1997 redacteur van het partijmaandblad van het
Vlaams Blok. Hij is gehuwd met Lidwina Van Onckelen die op haar beurt
voor het VB zetelt in de Antwerpse Provincieraad, ttz als ze aanwezig is, want ze laat zich graag 'verontschulidgen'. Meer
gedetailleerde info over L. Dieudonné:
http://www.antifa.net/aff/ver697/kosmos.htm

(3) Lees eens dit bv "MASKERS AF" door KOLOM, in het blad "Revolte" van Voorpost http://www.voorpost.org/Revolte/91kafka.htm en ook dit "EXTREEM-RECHTSE ORGANISATIES IN NEDERLAND": http://www.antifa.net/kafka/orgov.htm

(4)Op de website van de Vlaamse Jongeren Mechelen-VJM (http://www.vjm.cc/) kan je thans een aankondiging lezen voor een 'Europese Meeting voor een Nieuwe Orde.
Deelnemers zijn o.a.: de extremistische en uitermate anti-semitische GUD-Groupe Union Defense (Frankrijk) http://www.front14.org/gud/, Nationaldemokratischen Partei Deutschlands (NPD) http://www.npd.net/ (Duitsland), RP (Servië) en Nation (Wallonië).
De site verwijst verder naar bv de Nederlandse Centrumdemokraten http://www.xs4all.nl/~centrumd/, Weerfront http://members.xoom.com/_XMCM/securi...tch/Start.HTML enz...

(5) Dit artikel van Luc Dieudonné, "De Multicul, erfenis van Mei'68", kan je hier lezen: http://www.vjm.cc/nieuws25.htm
Oud 20 februari 2003, 13:52   #72
kris
Schepen

Standaard

En wat komt dat hier allemaal te doen ??? Het ging over het eurosong !!! Kan je je niet verdedigen dat je moet hervallen in steeds dezelfde laster ???

Citaat:
Nog onlangs (25/3/00)
Ja dat is zeker onlangs ... 25/3/2000 !!!

Kris
Oud 20 februari 2003, 14:00   #73
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kris
En wat komt dat hier allemaal te doen ??? Het ging over het eurosong !!! Kan je je niet verdedigen dat je moet hervallen in steeds dezelfde laster ???

Citaat:
Nog onlangs (25/3/00)
Ja dat is zeker onlangs ... 25/3/2000 !!!

Kris
Dat heb ik geschreven doen dat boek verscheen, probleem?
Oud 20 februari 2003, 14:04   #74
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Steun aan iemand van het linkse Vrijbuiter???
Steun aan een zogenaamde Vlaams-nationaliste die het belgikske wil vertegenwoordigen op een songfestival?
Steun aan iemand die de vroegere vrienden plots niet meer kent en afstand neemt van het "door jeugdzonden" omzwachtelde gedachtengoed?
Steun aan iemand die mak*kken "knappe" mensen vind?

Ja zie dat van hier dat ik dat ga doen!
Wie was ook alweer de thread gestart op http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?p=35024?
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 14:06   #75
alpina
Europees Commissaris

Standaard

Ja dat is allemaal heel knappe informatie, maar dit legt toch zeker geen link tussen nazisme en het VlaamsBlok hoor!
Oud 20 februari 2003, 14:07   #76
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kan je bv al het boek van Marc Spruyt aanbevelen, iets dat zelfs door Vlaams Blokkers gretig wordt verslonden:

Deze voorpublicatie vertelt het verhaal van KOSMOS, de inlichtingendienst van het Vlaams Blok en zijn gepassioneerde oprichter ervan: Luc Dieudonné (2)(°1955).

Het Vlaams Blok is de enige partij in het parlement die zich met dergelijk inlichtingenwerk over haar tegenstanders bezighoudt.

Dit verhaal is al enkele malen op de nieuwsgroepen vertelt geweest, maar voor de nieuwkomers is het altijd weer zinnig er even aan te herinneren. Ook licht de krant DM een tip van de sluier op wat er ondertussen (18 jaar na zijn oprichting) met KOSMOS is gebeurd.

De eerste twaalf jaar van ZIJN inlichtingendienst over al wat links is of anti-Vlaams Blok, verschuilt Luc Dieudonné zich achter de pseudoniemen Jan Stalmans en Herakles. Pas vanaf 1993 opereert hij onder eigen naam. Vanaf 1984 heeft LD een vaste stek in het maandblad van het Vlaams Blok, nl de Kosmos-rubriek 'Open dossier'.

Luc Dieudonné:
"Het terrein dat wij onderzoeken, is zeer breed en behelst alle linkse partijen en dito figuren in niet-uitgesproken linkse partijen. Ook de vakbonden, de extreem-linkse splintergroepen, de zogenaamde 'nieuwe sociale bewegingen' zoals de vrede's-, de milieu- en de kraakbeweging, de antiracistische en de antifascistische beweging, solidariteitsgroepen met de derde wereld, groepen die ijveren voor het aanvaarden van allerlei seksuele aberraties, enzo.. dragen onze interesse weg. Net als alles wat betrekking heeft op invloed van linkse figuren en ideeën in de media, cultuur, kerken, onderwijs.."

Op dit ogenblik ga ik aan dit boek nog niet veel aandacht geven want ik wil het eerst nog gelezen hebben, wordt zeker vervolgd dus.

Misschien toch even vermelden hoe 'het verhaal' afgelopen is.

In het najaar van 1998 verdwijnt de rubriek 'Open Dossier' van Kosmos plots uit het partijblad van het Vlaams Blok.
Wat was er gebeurd ?
Kosmos blijkt het onderwerp uit te maken van een diepgaand onderzoek door de Commissie voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer, die de naleving van de privacywet van 1992 controleert.

Luc Dieudonné over het opdoeken van Kosmos:
"Dit onderzoek had na een klacht vanuit extreem-linkse hoek dermate vorm aangenomen dat per 4 augustus 1998 beslist werd om de werking van Kosmos te staken. Kosmos kon het zich namelijk niet veroorloven zijn medewerkers bloot te stellen aan vervolging wegens een 'al dan niet vermeende inbreuk' op de privacywet, noch dat de goede naam en reputatie van de steunende Vrienden van Kosmos in de pers door het slijk zouden worden gesleept. Het zou trouwens niet volledig uit te sluiten zijn dat een vervolging van één of meerdere Kosmos-medewerkers alsnog zou volgen, wat in het slechtste geval zou kunnen leiden tot een maximum boete van 20 miljoen frank !"

Dieudonné is bang geworden en zet al zijn publieke aktiviteiten stop. Postbussen worden opgezegd en bankrekeningen worden afgesloten en de pas op het internet verschenen Kosmos-website wordt er prompt weer afgehaald. Officieel bestaat Kosmos niet meer.

Maar er bestaat ook een Nederlandse tak van Kosmos (vandaar deze crosspost naar nl.politiek), die opereert onder de naam KOLOM-Kritisch Onderzoek Linkse Ondermijning (3) en KOLOM wist te melden dat "zij voorlopig ook de werkzaamheden in Vlaanderen waarnemen". Het al achttien jaar lang aanzwellende archief van LD is gered en dat bevindt zich thans bij de noorderburen....

LD blijft verder aktief bij het Vlaams Blok. Nog onlangs (25/3/00) sprak hij op een vormingsavond voor de Vlaamse Jongeren Mechelen-VJM (4), thema van de dag: "De Multicul, erfenis van Mei'68"(5).

Tot slot nog even dit meegeven. Begin 1999 publiceert Luc Dieudonné in de VVBM-Nieuwsbrief een artikel dat Vlaams Blok-mandatarissen moet waarschuwen tegen al te nieuwsgierige blikken, en geeft hen een aantal tips om het de politieke tegenstanders van het VB zo moeilijk mogelijk te maken bij hun zoektocht naar 'informatie' over het Vlaams Blok -->
-->
Luc Dieudonné: "Lekken in het Vlaams Blok ?"
"Leg steeds de grootste discretie aan de dag en wees altijd op je hoede voor het afluisteren van vergaderingen en ook tijdens cafégesprekken na een vergadering. (...) Ook wat partij- en fractiedokumenten betreft, dient men de nodige maatregelen te treffen tegen inbraak of onbevoegde ogen. (...) Vanzelfsprekend worden gegevens betreffende de interne partij- of fractiewerking (bijvoorbeeld ledenlijsten, verslagen e.d.) nooit aan derden doorgegeven. (...) Ook met het weggooien van papieren dient men de nodige omzichtigheid aan de dag te leggen. Oude publicaties van de partij en uitnodigingen voor etjentjes of feestjes kunnen met de oudpapierophaling worden meegegeven, maar handgeschreven en getypte noties, verslagen, oude ledenlijsten en dito financiële bewijsstukken, of gelijk welk intern partij- of fractiemateriaal wordt best vernietigd. Men kan deze dokumenten bijvoorbeeld verbranden in de open haard of een papierversnipperaar benutten."
LD besluit deze 'waardevolle tips als volgt: "Wij hebben niets te verbergen, maar we moeten de heren beroeps- en amateursnuffelaars ook niet wijzer maken dan ze eventueel al zijn."

Hieraan zie je hoe LD zèlf zijn bewijsstukken verzamelde. Ik vraag me af hoe dikwijls hij MIJN huisvuilniszakken al is komen leegmaken... de viespeuk !

bedankt voor Uw aandacht en....
<wordt zeker vervolgd !>

thePiano

notes:

(1) "Wat het Vlaams Blok verzwijgt", auteur Marc Spruyt, 2000, uitgeverij Van Halewyck, 798 bef, verschijnt volgende week

(2) Luc Dieudonné -die vooral bekend werd onder het alias van
Jan Stalmans- is sinds 1997 redacteur van het partijmaandblad van het
Vlaams Blok. Hij is gehuwd met Lidwina Van Onckelen die op haar beurt
voor het VB zetelt in de Antwerpse Provincieraad, ttz als ze aanwezig is, want ze laat zich graag 'verontschulidgen'. Meer
gedetailleerde info over L. Dieudonné:
http://www.antifa.net/aff/ver697/kosmos.htm

(3) Lees eens dit bv "MASKERS AF" door KOLOM, in het blad "Revolte" van Voorpost http://www.voorpost.org/Revolte/91kafka.htm en ook dit "EXTREEM-RECHTSE ORGANISATIES IN NEDERLAND": http://www.antifa.net/kafka/orgov.htm

(4)Op de website van de Vlaamse Jongeren Mechelen-VJM (http://www.vjm.cc/) kan je thans een aankondiging lezen voor een 'Europese Meeting voor een Nieuwe Orde.
Deelnemers zijn o.a.: de extremistische en uitermate anti-semitische GUD-Groupe Union Defense (Frankrijk) http://www.front14.org/gud/, Nationaldemokratischen Partei Deutschlands (NPD) http://www.npd.net/ (Duitsland), RP (Servië) en Nation (Wallonië).
De site verwijst verder naar bv de Nederlandse Centrumdemokraten http://www.xs4all.nl/~centrumd/, Weerfront http://members.xoom.com/_XMCM/securi...tch/Start.HTML enz...

(5) Dit artikel van Luc Dieudonné, "De Multicul, erfenis van Mei'68", kan je hier lezen: http://www.vjm.cc/nieuws25.htm
Lees beter eens:de leugens over het vlaams blok.
Wat marc spruyt verzwijgt door:geert van cleemput.
Iemand die klassieke filologie,wijsbegeerte en byzantinistiek aan universiteiten van antwerpen,leuven en george -town in washington dc studeerde.
Hij behaalde een doctortaat in de griekse wijsbegeerte aan de universiteit van chicago over het geluksbegrip van aristoteles.
Hij was aan deze laatste universiteit en aan de universiteit van tampa in zuid florida:docent wijsbegeerte en klassieke filologie.
Hij heeft ondermeer geplubiceerd over het nationalisme en is nu universitair medewerker op de studiedienst van het:VLAAMS BLOK!!!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 14:10   #77
Luddo
Minister

Standaard

Er is een belangrijk boek in de maak:
"WAT DE SP.A VERZWIJGT!"
Het zou vier lijvige boekdelen omvatten maar de auteur is nog steeds op zoek naar een uitgever!
Oud 20 februari 2003, 14:11   #78
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
[size=6]"WAT DE LUDDO VERZWIJGT!"[/size]
Het zou vier lijvige boekdelen omvatten maar de auteur is nog steeds op zoek naar een uitgever!
Ja, dat interesseert mij ook wel een beetje, als die sm-toestanden enzo
Oud 20 februari 2003, 14:18   #79
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
[size=6]"WAT DE LUDDO VERZWIJGT!"[/size]
Ja, dat interesseert mij ook wel een beetje, als die sm-toestanden enzo
Waw, ik word nog een BF (Bekende Forummer)! Voor wanneer een bijzonder aitum over mij?
Ik zwijg uiteraard als een graf: Maai lips aar sield!
PS: Bij dat boek over de SP.A komt nog zeker één deel bij dat besteed wordt aan al de louche gemeenschapsgeldzaakjes waarin socialisten betrokken zijn... als 1 deel volstaat...???
Oud 20 februari 2003, 14:37   #80
Kotsmos
Minister-President

Standaard

Citaat:
Iemand die klassieke filologie,wijsbegeerte en byzantinistiek aan universiteiten van antwerpen,leuven en george -town in washington dc studeerde.
Hij behaalde een doctortaat in de griekse wijsbegeerte aan de universiteit van chicago over het geluksbegrip van aristoteles.
Hij was aan deze laatste universiteit en aan de universiteit van tampa in zuid florida:docent wijsbegeerte en klassieke filologie.
doet dat ertoe?
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be