![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Ge beseft toch dat veel van die 'Marokkanen' waar ge het over hebt mensen zijn met een Belgisch paspoort? Die kunt ge er ook niet uit schoppen eh. Ge kunt iemand het land niet uitzetten als die de Belgische nationaliteit heeft.
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meesten hebben nog een paspoort...
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eh, ik ben in principe niet voor deportatie. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is ver van uw deur?
![]()
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Sociale achtergrond is enkel relevant als het gaat om de 2de generatie. Vanaf je ziet dat armoede wordt doorgegeven van generatie op generatie zonder ook maar enige blijk van vooruitgang kan men volgens mij spreken van een cultuurprobleem.
Het beste bewijs hiervan zijn de aziatische immigranten. Ondanks ze net zo veel racisme moeten ondergaan en van een kansarme achtergrond afkomstig zijn, slagen de 2de en de 3de generatie er toch algemeen in om zich uit de armoede te hijsen. Zwart Afrikaanse culturen en Arabische culturen zijn gewoon veel te sterk verschillend met het westerse gedachtegoed om hier juist te aarden. Waardoor je ze nog zo veel steun kan geven het zal nooit iets oplossen. Neem de Arabische oliesjeiks nu bijvoorbeeld, steenrijk tot en met, moest de oliekraan ooit dichtdraaien zullen ze toch al hun geld weer verbrast hebben in 2 generaties tijd. |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan nog: Als we DeProf_eet moeten geloven, lopen er hier zo'n 150.000 �* 250.000 criminele Marokkanen rond?
|
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, de meerderheid waarover je nooit iets hoort omdat die géén familieleden in "den bak" hebben.
|
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() had beter gezegd vervreemding ipv verbruining ...maar wat hij zegt klopt de ouderen worden gedemoniseerd terwijl het de massamigratie en demografische bom( wat dan nog eens extra interessant is voor de maghrebtoeristen) bij vooral islamitische vreemdelingen is dat als een anker rond de Vlaamse nek hangt.
Wie niet VB stemt moet niet zagen over migratie zo simpel is dat want al de rest is xenofiel tot op het bot. |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Diefstallen en inbraken daarentegen kunnen waarschijnlijk wél voor een groot deel verklaard worden door "sociale achtergrond". |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is 60 procent van de minderjarige Marokkaanse jongens al in contact geweest met het gerecht. 7 maal meer dan de Nederlandse jongens. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 mei 2014 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat dat bij de Chinezen niet het geval is , is omdat we selectief racistisch zijn, geel vinden we goed , bruin niet. ![]() Echt waar, daarstraks nog vernomen van een relatief nieuw forumlid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is niet een goed iets, maar laten we het ook niet overdrijven. Want op de stoep fietsen mag ook niet he. ![]() |
|
![]() |