![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wacht ook nog steeds op bewijzen van de anderen qua homofilie... raar maar waar maar die blijven uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Bartje is homo hiep hoera en ne kus van nen echte vent,alez nu blij.
Met dat constant gezever over dat homogedoe! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() ![]() Goed, ik zal het zo simpel maken als mogelijk: alles wat ik in dit topic heb gezegd dat tegen homofilie was, was sarcastisch bedoeld. Ik zal het nooit meer doen. TWASMAARVOORTELACHE! zuurpruim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Ik zou u volledig kunnen uitlachen wegens uw gebrek aan gevoel voor humor en relativeringszin, maar omdat ik nen toffe ben zal ik het maar zo laten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Ik heb humor en kan goed relativeren maar ik zie daar nu echt het grappige niet van in. Ik kan ook héél goed lachen om een fijne en goede homograp. Geen enkel probleem mee. Maar dat van hierboven???? tja een andere kijk op humor misschien, ik weet het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We 'sjoemelen' volgens Schamper met subsidies omdat we ook leden hebben die studeren aan een Gentse Hogeschool terwijl we die subsidies enkel mogen besteden aan universitairen.
Nu het feit is dat de meeste organisaties in Gent die subsidies krijgen van de unief in hetzelfde bootje zitten als ons. De Schamper-redactie kon het echter niet laten om ons er uit te pikken als voorbeeld (wat hun goed recht is natuurlijk) Waar spreken we trouwens over? Die armzalige 500€ 'tjes? Veel valt er niet mee te sjoemelen. Dat ze maar een keertje flink snoeien in het budget van Schamper want zeg nu zelf, twee krantjes per maand is een beetje van het goede teveel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Partijlid
|
![]() ik kan met alles en iedereen en vooral met mezelf lachen, maar als je -in een discussie, of op een uitlaat forum, achteraf dan nog -afkomt met, "twas maar om te lachen", zou je beter naar het plopsaforum afzakken
![]() |
#73 |
Parlementslid
|
![]() De enigste partij die momenteel 25% haalt in Gent is de SP-a wist niet dat SP-a kiezers nu ook al nazi's waren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. De NSV sluit niet "nauw" aan bij het Vlaams Blok. Er zijn heel wat NSV'ers die om verschillende redenen niets met het Blok te maken willen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Ik zeg dat extreem-rechts niets te maken heeft met fascisme en gij verwijt mij de "welgekende ruime linkse betekenis" van de term te gebruiken? Ksnapuzonie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Burgemeester
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |