Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 februari 2003, 14:04   #61
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Veto wordt niet huis-aan-huis bedeeld.
Gelukkig maar.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 14:28   #62
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
sigh
bartje
man toch
heb ik daarvoor vorige week zoveel van mijn kostbare tijd gestoken in het afbreken van Radicaal Rechts en andere nitwits in hun zielige pogingen om homofilie af te doen als iets vies en tegennatuurlijk?
Jullie reacties kunnen twee dingen betekenen
1)sarcasme werkt niet op internet
2)jullie zijn dom

TWATS!

en alle marokkanen stinken en de slavernij moet terug ingevoerd worden!
allé nu zouden we al dom zijn ook???? Mag ik hier mijn mening al niet meer zeggen.

Ik wacht ook nog steeds op bewijzen van de anderen qua homofilie... raar maar waar maar die blijven uit.
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 14:30   #63
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Bartje is homo hiep hoera en ne kus van nen echte vent,alez nu blij.
Met dat constant gezever over dat homogedoe!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 14:30   #64
Kotsmos
Minister-President

Standaard

Goed, ik zal het zo simpel maken als mogelijk: alles wat ik in dit topic heb gezegd dat tegen homofilie was, was sarcastisch bedoeld. Ik zal het nooit meer doen.

TWASMAARVOORTELACHE!

zuurpruim.
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 15:24   #65
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:

Goed, ik zal het zo simpel maken als mogelijk: alles wat ik in dit topic heb gezegd dat tegen homofilie was, was sarcastisch bedoeld. Ik zal het nooit meer doen.

TWASMAARVOORTELACHE!

zuurpruim.
Tja kan zijn dat het sarcastisch bedoeld was en maar voor te lachen maar wat er daar grappig aan is, weet ik nu ook weer niet. En tja ne mens wordt dan al als zuurpruim beschouwd. En Vlaanderen 72 niemand verplicht je te reageren op die topics over homofilie. En ondertussen blijven alle bewijzen helemaal uit.
Oud 21 februari 2003, 15:26   #66
Kotsmos
Minister-President

Standaard

Ik zou u volledig kunnen uitlachen wegens uw gebrek aan gevoel voor humor en relativeringszin, maar omdat ik nen toffe ben zal ik het maar zo laten.
Oud 21 februari 2003, 15:45   #67
bartje
Minister-President

Standaard

Ik heb humor en kan goed relativeren maar ik zie daar nu echt het grappige niet van in. Ik kan ook héél goed lachen om een fijne en goede homograp. Geen enkel probleem mee. Maar dat van hierboven???? tja een andere kijk op humor misschien, ik weet het niet.
Oud 21 februari 2003, 15:56   #68
Kotsmos
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Ik heb humor en kan goed relativeren maar ik zie daar nu echt het grappige niet van in. Ik kan ook héél goed lachen om een fijne en goede homograp. Geen enkel probleem mee. Maar dat van hierboven???? tja een andere kijk op humor misschien, ik weet het niet.
mijn eerste post ("uiteraard, vies manneke!") leek mij vrij duidelijk sarcastisch te zijn, omdat ik tot dan toe nooit een dergelijke opmerking had gemaakt, hoewel het hier toch al een tijd over homoseksualiteit is gegaan. Omdat Lefteau (denk ik) daar het sarcasme niet van in zag, besloot ik om het er maar eens duimvingerdik op te leggen dat ik aan het zeveren was, met als gevolg dat jullie helemaal begonnen te denken dat ik homofoob was. Kijk, dat ligt niet aan mij, maar gewoon aan jullie gebrek aan zin voor sarcasme. Werk daaraan, zou ik zo zeggen.
Oud 21 februari 2003, 16:01   #69
Rogier
Banneling

Rogier's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:

TWASMAARVOORTELACHE!

zuurpruim.
Ver wa nie Moge we ni mer lache
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 17:59   #70
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena
De beschuldigen van het stelen van Schamper komt van Schamper zelf, en echt lachen deden jullie toch ook niet na het artikel over de actief lullende studenten vorig academiejaar en de klacht van toenmalig voorzitster van de sociale raad A. Van de Wiele aan het adres van de voorzitter van de ALS, koenraad de pauw, die van de wiele, nota bene ook actief bij het vluchtelingen actie commitee, in het openbaar had uitgescholden voor fasciste
En neen zeker? Je zou eens moeten weten. Weet u nu ook al of wanneer we lachen of niet. U zou bij de staatsveiligheid moeten gaan werken. Ondanks het feit dat ze ons niet zo leuk vinden presteren ze het toch maar om ons om de 14 dagen op de één of anderen manier te vermelden.
Als je schamper toch zo grappig vind waarom steken er dan met de regelmaat van de klok dan pamfletten van de als tussen schamper met de zeer originele naam stamper, waar de redactie van schamper zich nadien ook steeds van distancieert, schamper beschuldigt jullie zelf van het sjoemelen met subsidies gekregen van de RUG, maar dat was ook maar voor te lachen zeker
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 19:00   #71
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

We 'sjoemelen' volgens Schamper met subsidies omdat we ook leden hebben die studeren aan een Gentse Hogeschool terwijl we die subsidies enkel mogen besteden aan universitairen.

Nu het feit is dat de meeste organisaties in Gent die subsidies krijgen van de unief in hetzelfde bootje zitten als ons. De Schamper-redactie kon het echter niet laten om ons er uit te pikken als voorbeeld (wat hun goed recht is natuurlijk)

Waar spreken we trouwens over? Die armzalige 500€ 'tjes? Veel valt er niet mee te sjoemelen. Dat ze maar een keertje flink snoeien in het budget van Schamper want zeg nu zelf, twee krantjes per maand is een beetje van het goede teveel.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 19:24   #72
LEFTeau
Partijlid

LEFTeau's schermafbeelding

Standaard

ik kan met alles en iedereen en vooral met mezelf lachen, maar als je -in een discussie, of op een uitlaat forum, achteraf dan nog -afkomt met, "twas maar om te lachen", zou je beter naar het plopsaforum afzakken

"War doesn't determine who is right, it determines who is left"
this is war = http://www.robert-fisk.com/iraqwarvictims_mar2003.htm
LEFTeau is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2003, 21:00   #73
athena
Parlementslid

Standaard

De enigste partij die momenteel 25% haalt in Gent is de SP-a wist niet dat SP-a kiezers nu ook al nazi's waren
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2003, 20:19   #74
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasL
Kan iemand even de "laster" in hogerstaand stukje aanwijzen? Het ontgaat me even...
1. De NSV is geen "extreem-rechtse" organisatie. Het is een rechts-nationalistische organisatie en geen (neo-)fascistische.

2. De NSV sluit niet "nauw" aan bij het Vlaams Blok. Er zijn heel wat NSV'ers die om verschillende redenen niets met het Blok te maken willen hebben.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2003, 23:53   #75
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LEFTeau
misschien omdat nsv geen stem heeft of er toch niemand luisterd tenminste (met brains) proberen ze de stem van veto af te pakken, nice try, maar er zullen volgens mij altijd wel meer mensen met brains zijn, allee lets hope so
Ontluizeuhhh! Het was destijds met de hetze tegen Roeland Raes wel duidelijk wie de publieke opinie wou manipuleren. Of durf je soms te beweren dat dit normale studenten zijn?

Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2003, 09:15   #76
Kotsmos
Minister-President

Standaard

Citaat:
1. De NSV is geen "extreem-rechtse" organisatie. Het is een rechts-nationalistische organisatie en geen (neo-)fascistische.
sinds wanneer is extreem-rechts = (neo-)fascisme?
Oud 24 februari 2003, 20:21   #77
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
sinds wanneer is extreem-rechts = (neo-)fascisme?
U mag (neo-)fascisme in de jullie (linkse) welgekende ruime betekenis interpreteren. De NSV is rechts-nationalistisch en heeft dus niets te maken met "extreem-rechts".
Oud 24 februari 2003, 20:26   #78
Kotsmos
Minister-President

Standaard

Ik zeg dat extreem-rechts niets te maken heeft met fascisme en gij verwijt mij de "welgekende ruime linkse betekenis" van de term te gebruiken? Ksnapuzonie.
Oud 6 april 2004, 10:57   #79
wb
Burgemeester

wb's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar wb
Standaard

volgens Guderian is't NSV dus een gematigd rechtse organisatie of wat?
wb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2004, 11:38   #80
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wb
volgens Guderian is't NSV dus een gematigd rechtse organisatie of wat?
Leer lezen domme Bronsteinpoeper! De NSV is rechts, nationalistisch en radicaal.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be