![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En in 2007 ging mijn stem naar het kartel CD&V - N-VA, niet omwille van de tsjeven maar omwille van Bart De Wever, dus dat "telt" zelfs ook als NVA-stem. Waarom zou ik daar over liegen? En waarom dénk jij dat ik daar over lieg? Omdat ik nu afstand neem van NVA? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Komkom, voor een gemiddelde intelligente mens, moet twee jaar volstaan. Een rechtse Belgicist, dat vraagt iets meer tijd en een vleugje genialiteit. Dat is een feit. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Kei-sociale artiesten zoals de rollende stenen en U2 hebben hun adres in Nederland. Dit om inkomstenbelasting in G.B. of Ierland te vermijden.
Dit weerhoud den bono-er niet om anderen aan te zetten om sociaal te zijn. Daan mag altijd 55 percent van zijn inkomen afgeven. Dan pas staat hij gelijk aan de gemiddelde Vlaming. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() eerste keer dat ik op PVDA stem.
een zitje in 't parlement gaat een klein maar symbolisch teken zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gwylan heeft het volste recht om hier haar mening naar voor te brengen. Idem voor wat betreft Nederlanders, Britten of Duitsers. Dit is een vrij forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik bemoei mij niet met de politiek van een ander land dan het mijne, maar ik heb er een mening over die ik wel eens durf te verkondigen. Dat is niet anders dan de vele forumdeelnemers die posten in de onderdelen “Europa” en “Internationaal” van dit forum. Zoiets is geen pretentie maar interesse, mijnheer. Dat ik voor een narcist als dom overkom is volkomen volgens verwachting, al ligt het niet aan mij maar aan hem : een narcist is inderdaad dermate op zichzelf gericht dat hij in de waan verkeert dat alleen hij "hoog opgeleid" cq. slim is en dat alle andere mensen dom zijn. Een passende therapie kan dergelijke gedragsstoornis gedeeltelijk verhelpen, maar daar kunnen we het een andere keer over hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 mei 2014 om 21:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van u zou 'djimi" maar wat graag iets gelijkaardig kunnen zeggen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 21 mei 2014 om 21:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |