Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 1 juni 2014, 00:27   #61
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En zonder aanvallen ook. Dat weten we ondertussen. Dat is alweer zo'n slinkse bedreiging van Pontifex. Zo kennen we hem weer. Zou u niet beter zoeken naar een andere job?
Zever in pakskes. Het is door uw soort, soort die hier in feite enkel geduld word, dat er altijd zever komt.
DeProf_eet is offline  
Oud 1 juni 2014, 00:34   #62
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
En zo wordt het ook gepercipieerd in ons strafrecht. En terecht.
De regels in het strafrecht hoeven in het geheel niet toegepast te worden op dit forum. Dit forum is prive. En de leiders, moderators hebben het volste recht om te handelen en te doen zoals zij willen. Ze zijn aan niemand dan ook verantwoording verschuldigd.
Citaat:
Wanneer iemand vandaag nog stelde dat hij de poster beschouwde als een ‘maffiosus’, dan straft u niet. Nochtans is dat een ernstige belediging. Dus u straft zo wat in het wilde weg. Al naar gelang u goed of slecht gezind bent of al naar gelang het u goed uitkomt ,of iets dergelijks. U doet maar, maar bij mij bent u veel geloofwaardigheid verloren.
Dat is geen belediging, maar daarvoor kent U waarschijnlijk het Vlaamse taalgebruik niet grondig genoeg.
DeProf_eet is offline  
Oud 1 juni 2014, 00:35   #63
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het citeren van de bewuste gewraakte tekst in de verwittigingsmail lijkt me wel een nuttig idee.

Het is rotvervelend strafpunten te krijgen voor iets waar je totaal geen weet (meer) van hebt. Het leidt ook tot eventuele herhaling van een gelijkaardige uitdrukking indien men zich niet bewust is van het feit dat die zinsnede op een of andere manier gewraakt werd.

Het maakt het een stuk eenvoudiger als de gewraakte tekst gewoon vermeld wordt in de verwittiging.
Kan ik inkomen ...
DeProf_eet is offline  
Oud 1 juni 2014, 00:38   #64
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Binnen 4 uur gaat mijn vliegtuig en ik overweeg mijn I-pad mee te nemen.
Naar een of ander zanbakland neem ik aan. Blijf daar dan maar tussen uw soortgenoeten ...
DeProf_eet is offline  
Oud 1 juni 2014, 11:50   #65
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Naar een of ander zanbakland neem ik aan. Blijf daar dan maar tussen uw soortgenoeten ...
Wat is in deze context een "soortgenoot" ?

Ontwaar ik hier ideologisch racisme ?
Henri1 is offline  
Oud 2 juni 2014, 12:57   #66
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste dubbelnickers die een ban proberen te omzeilen,

Ik aanvaardde enige tijd geleden op vraag van de forumeigenaar met veel plezier om te helpen dit forum in goede banen te leiden als vrijwilliger in mijn vrije uren.
Daar ik een werkende mens met gezin ben, is die vrije tijd verre van onbeperkt.

Pontifex.
Pontifex. Stop eens met begrip op te brengen voor je strijd tegen dubbelnicks. Het is verloren moeite. En sleur er aub je werktijd en familie niet bij, en verschuil je niet achter de forumeigenaar.
Blokkeer de IP-adressen, ipv de gebruikersnaam. Dit is technisch mogelijk met de software die jullie gebruiken.
Je kan het gebande forumlid niets verwijten als hij of zij gebruik maakt van laksheid bij een moderatie.
Rudy is offline  
Oud 2 juni 2014, 14:06   #67
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste dubbelnickers die een ban proberen te omzeilen,

Ik aanvaardde enige tijd geleden op vraag van de forumeigenaar met veel plezier om te helpen dit forum in goede banen te leiden als vrijwilliger in mijn vrije uren.
Daar ik een werkende mens met gezin ben, is die vrije tijd verre van onbeperkt.

Als dan een paar personen, die hier niet gewenst zijn, desondanks onophoudelijk blijven terugkeren onder andere nicks, en ik behandel dat zoals de beheerder van het forum dat vraagt, dan wordt het niet alleen een tijdverslindende, maar vooral een hersendodende bezigheid.

Gevallen zoals jullie hardnekkige 'terugkeerders' slorpen op de duur bijna 90% van het moderatiewerk op.
Vindt u dat zelf niet grenzend aan het absurde?

Ikzelf vindt het ten aanzien van de andere forumdeelnemers die zich gedragen op de duur misdadig.
Want vergeet niet: elke topic die u opent, wordt compleet gewist, incluis hun reacties waar vaak door hen veel tijd werd ingestopt.

Kunnen jullie echt niet overwegen om definitief weg te blijven, daar waar u niet gewenst bent?
Kunnen jullie echt niet overwegen om te stoppen met overlast te bezorgen aan vrijwilligers die in hun vrije tijd echt interessantere zaken kunnen doen dan de afstompende jacht op dubbelnicks?
Kunnen jullie overwegen om ermee te stoppen, desnoods enkel voor de andere forumgebruikers?

Ik weet niet of ik jullie als hardnekkige hardleerse ban-omzeilers bij voorbaat mag bedanken.
Ik vrees dat ik stilaan heel erg neerkijk op uw zielige gedrag.

Pontifex.

PS:

Gelieve niet met quote te reageren op post van klaarblijkelijke gebanden hun dubbelnick.
Waar mogelijk wordt alles immers verwijderd, incluis uw reactie.
moderatoren met tijdsgebrek ?
mss kan een oplossing zijn om moderatoren niet toe te staan ook nog aan discussies deel te nemen onder een dubbelnick dan.

dat zou m.i. veel wrevel kunnen wegnemen.

ps toch ook ni uit het oog verliezen dat ook het steeds aanmaken van nieuwe dubbelnicks zeer tijdrovend is ! nieuw e-mailadres genereren, IP maskeren, reglement goedkeuren (kan dat nog altijd niet met een IP mask op ? ), wachttijd voor stemmen doorlopen etc etc ... ook ni alles hoor ! ... vind dat je daar toch ook begrip voor mag opbrengen als jij begrip vraagt voor je tijdsgebrek.
Anna List is offline  
Oud 2 juni 2014, 14:11   #68
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Pontifex. Stop eens met begrip op te brengen voor je strijd tegen dubbelnicks. Het is verloren moeite. En sleur er aub je werktijd en familie niet bij, en verschuil je niet achter de forumeigenaar.
Blokkeer de IP-adressen, ipv de gebruikersnaam. Dit is technisch mogelijk met de software die jullie gebruiken.
Je kan het gebande forumlid niets verwijten als hij of zij gebruik maakt van laksheid bij een moderatie.
rudy jongen toch. Denk je nu echt dat politics enkel bant op basis van de nickname?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 2 juni 2014, 14:12   #69
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Wat is in deze context een "soortgenoot" ?

Ontwaar ik hier ideologisch racisme ?
rofl !

en dat op een politiek forum !

introduceer je hier het criminaliseren vanwege kritiek op een ideologie !

dat is echt wel het allerstomste idee dat ik van u al mocht lezen, en echt ik heb al een pak van uw ideeën gelezen hoor, ze komen allemaal heel dichtbij, maar dit slaat toch alles !

Laatst gewijzigd door Anna List : 2 juni 2014 om 14:17.
Anna List is offline  
Oud 2 juni 2014, 14:59   #70
Castor Troy
Schepen

Castor Troy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
rudy jongen toch. Denk je nu echt dat politics enkel bant op basis van de nickname?
Sonny Crockett kon pertang tot 10 keer toe inloggen van junior tot senior. En hij hield zich niet bezig met ip/proxy's, zei 'em.
Oud 2 juni 2014, 15:00   #71
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
moderatoren met tijdsgebrek ?
mss kan een oplossing zijn om moderatoren niet toe te staan ook nog aan discussies deel te nemen onder een dubbelnick dan.

dat zou m.i. veel wrevel kunnen wegnemen.

ps toch ook ni uit het oog verliezen dat ook het steeds aanmaken van nieuwe dubbelnicks zeer tijdrovend is ! nieuw e-mailadres genereren, IP maskeren, reglement goedkeuren (kan dat nog altijd niet met een IP mask op ? ), wachttijd voor stemmen doorlopen etc etc ... ook ni alles hoor ! ... vind dat je daar toch ook begrip voor mag opbrengen als jij begrip vraagt voor je tijdsgebrek.
dus zij mogen hier enkel nog modereren maar zelf niet discussiëren onder hun gewone nick?

Dan hou je niemand over, wie gaat dat nog willen doen??
Oud 2 juni 2014, 15:02   #72
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb eens een beetje respect voor de moderatie..
Nietzsche is offline  
Oud 2 juni 2014, 15:05   #73
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dus zij mogen hier enkel nog modereren maar zelf niet discussiëren onder hun gewone nick?

Dan hou je niemand over, wie gaat dat nog willen doen??
het is al voorgevallen dat twee posters snoeihard zitten te discuteren, waarna één ervan tamelijk futiel plots strafpunten krijgt nadien ...

oude geschiedenis wel is waar, maar toch ... twee hoedjes, t blijft moeilijk.

in de echte wereld noemen ze zoiets ontoelaatbare belangenvermenging en/of onverenigbare functies.
Anna List is offline  
Oud 2 juni 2014, 15:06   #74
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Troy Bekijk bericht
Sonny Crockett kon pertang tot 10 keer toe inloggen van junior tot senior. En hij hield zich niet bezig met ip/proxy's, zei 'em.
daar geloof ik niks van.

(al is het mogelijk dat hij met een variabel IP nr werkte zonder t zelf te beseffen)
Anna List is offline  
Oud 2 juni 2014, 15:06   #75
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
daar geloof ik niks van.

(al is het mogelijk dat hij met een variabel IP nr werkte zonder t zelf te beseffen)
Nietzsche is offline  
Oud 2 juni 2014, 15:10   #76
Castor Troy
Schepen

Castor Troy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het is al voorgevallen dat twee posters snoeihard zitten te discuteren, waarna één ervan tamelijk futiel plots strafpunten krijgt nadien ...

oude geschiedenis wel is waar, maar toch ... twee hoedjes, t blijft moeilijk.

in de echte wereld noemen ze zoiets ontoelaatbare belangenvermenging en/of onverenigbare functies.
Heb ergens gelezen dat Edina, Akira is.
Oud 2 juni 2014, 15:15   #77
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
laat iedereen een account aanmaken met zijn id kaart, maar nog wel een nic naam gebruiken. probleem opgelost, of het moet zijn dat ge veel familie hebt die er geen graten in zien dat je zijn pas gebruikt om een account aan te maken.
Men wil vooral een groot forum (zegt Pontifex). De problemen die de anonimiteit met zich meebrengt dient men er dan bij te nemen.

Ik kan de frustratie van de moderatie wel begrijpen. Die is ook aanwezig bij forummers die discussies soms systematisch zien ontsporen door individuen wiens doel niet zozeer discussie dan wel persoonlijke intimidatie lijkt te zijn, en die al jaren aan een stuk kunnen doorgaan met hun gedrag onder allerlei dubbelnicks.

Als men kiest voor een groot forum dan offert men kwaliteit op lijkt het. De vraag is dan waarom de moderatie perse in de eerste plaats een groot forum wil. Heeft de overheid of geld daar iets mee te maken?

Zolang het forum 'niet' censureert uit politieke overwegingen ben ik dit forum dankbaar voor de kans mee te doen aan de discussie. Indien men er een onderonsje van gelijkgezinden van wil maken ben ik weg. Politieke censuur bestaat hier, maar is minimaal heb ik de indruk. Dat alleen al verdient een pluim.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 juni 2014 om 15:17.
Johan Bollen is offline  
Oud 2 juni 2014, 15:19   #78
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zullen ook wel 'trollen' zijn met voldoende middelen om dat te omzeilen. Niet?

Website
Johan Bollen is offline  
Oud 2 juni 2014, 15:20   #79
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Er zullen ook wel 'trollen' zijn met voldoende middelen om dat te omzeilen. Niet?
Uiteraard.
Nietzsche is offline  
Oud 2 juni 2014, 15:21   #80
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Troy Bekijk bericht
Heb ergens gelezen dat Edina, Akira is.
bron ?
Anna List is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be