![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een vraag die je aan De Gucht moet stellen. Hoe hij over deze mensen dacht toen ze op het VB stemden weten we allemaal.
Dankzij de hype rond Maggie (waarom weet ik nog altijd niet) stemden deze mensen op OVLD. |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus geen appelen met eieren maar gewoon naakte cijfers. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Schepen
|
![]() ^^In dat geval:
Vlaamse verkiezingen HOMANS Liesbeth N-VA 163.502 14,50% Kieskring Antwerpen Federale verkiezingen DE BLOCK Maggie OpenVld 131.713 18,75% Kieskring Vlaams-Brabant 18,75% lijkt me hoger dan 14,50%. Laatst gewijzigd door rub1615 : 2 juni 2014 om 07:01. |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil dus best geloven dat die ene zetel in Vlaams Brabant gewonnen werd dankzij Maggie. Algemeen gezien moet de conclusie volgens mij zijn dat regeringspartijen CD&V en OVLD door hun kiezers niet werden afgestraft, ook niet indien je het Maggie effect wegcijfert. Ze werden ook niet echt beloond : het overgrote deel van de in 2010 verloren kiezers zijn immers niet teruggekeerd. |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wie is nu echt de populairste politicus |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog hilarischer: Open vld die al jaren roept dat ze de partij van de burger zijn. Echt groot is dat partijke van u niet he. Maar ik ben wel benieuwd of ze nu wel degelijk nog een beetje liberaal zijn ja dan neen. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met andere woorden ik had 100% in mijn huis. ![]() Ik zou de voorkeurstemmen toch niet teveel belang geven als ik u was. Ook niet die van Homans. Laatst gewijzigd door stuyckp : 2 juni 2014 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, een beetje zoals diegenen die voor de verkiezing riepen, "met ons in de regering geen nieuwe belastingen"?
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een groot probleem voor Open VLD dat ze geen sterk figuur hebben in Antwerpen. Annemie Turtelboom is een gewezen christendemocratie en Bart Somers komt uit een zwart nest.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ruik heel veel sarcasme. Laatst gewijzigd door hamac : 2 juni 2014 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
#74 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Croo dacht namelijk dat De Wever een copernicaanse hervorming ging vragen in ruil voor linkse belastingen. De realiteit heeft uitgewezen dat het De Croo is die een met haken en ogen aan elkaar hangende staatshervorming heeft goedgekeurd, in ruil voor linkse belastingen. "Vertrouw ze niet, als ze zeggen dat ze geen belastingverhogingen zullen doorvoeren. Vertrouw ze niet!"
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De OVLD-leiding zal achteraf ook eens goed gelachen hebben met hun kiezers.
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De grote Alexander had het klaar gespeeld, hij hield z'n beloftes ! Ik heb dus onmiddelijk mijn loonbrief bovengehaald, want dat extra VAA dat ze ons aangesmeerd hadden, was afgehandeld ! Driewerf helaas, ik betaal nog steeds de jaloezietaks. Dus Alexander, "afgehandeld" betekent voor jou enkel dat je te laf bent om je verantwoordelijkheid te nemen.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Spijtig dat ik de berichtjes niet bewaard heb... |
|
![]() |