![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementslid
|
![]() maar ik moet wel toegeven dat
LXXXVIII beter met arabische cijfers uitkomt 88, alhoewel daar twee keer noch kopf noch schwanz aan te vinden is ![]() Laatst gewijzigd door nadine : 19 september 2004 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar anderzijds twijfel ik nog daar ze reeds een hoge leeftijd hebben en ik wil niet het risico lopen dat één van hun hierdoor een mogelijke hartaanval krijgt door de eventuele plotse schok dat m'n onverwachte woorden zouden kunnen teweeg brengen. Maar het zou in ieder geval een memorabel moment zijn mocht een dergelijke korte verbale confrontatie ooit plaatsvinden tussen mij en een geallieerde oudstrijder om nooit meer te vergeten. Ik zou volop genoten hebben van de reactie die m'n woorden teweeg zouden gebracht hebben bij een niets vermoedende oudstrijder. Jammer dat ik m'n grootvader nooit gekend heb, die vijf jaar in een Duits kamp gezeten heeft bij z'n gevangenname tijdens de oorlog. Zoniet had m'n droomconfrontatie al lang plaatsgevonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij Romeinse getallen duurt het soms enkele seconden voor je achterhaalt hebt welk getal er geschreven staat zoals bv. op een brug, maar dat is juist het fun eraan, het trachten te ontcijferen welk getal er vermeld staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Had ik een vrouw gehad die zulke viezigheid waagde klaar te maken als ik hongerig aan tafel zat, ze zou al lang met haar klikken en klakken op straat gezet worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een paar van m'n collega's die vroeger naar één van die bruine zaken gingen zijn ondertussen ook overgestapt naar deftige hygiënische zaken na een kakkerlak in hun eten gevonden te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp trouwens niet hoe een levende kakkerlak in een hete kebab terecht zou kunnen komen? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() De hygiëne in die zaken laat vaak te wensen over, het is best mogelijk dat Sunshine iemand kent die een kakkerlak in zijn bekak gevonden heeft.
![]() Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 19 september 2004 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog anderen waren eens zwaar ziek geworden door het eten afkomstig uit een dergelijke bruine zaak met maagklachten en diarree. Ik geloof niet meer in teveel toevalligheden bij elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |